E-TİCARET İÇİN FAYDALI BİLGİLER

Rakip Analizinin SEO İçin Önemi

Rakibini bilen; bir anlamda da kendini ve eksiklerini bilir. Bu nedenle SEO stratejilerinizi şekillendirmeden önce mutlaka rakip analizleri yaparak artı ve eksilerinizi listelemeniz gerekir. Bu liste üzerinden şekillendireceğiniz SEO stratejileriyle daha verimli çalışmalara imza atmanız mümkün olabilir. Ancak rakip analizi yapmadan sadece kendi eksikleriniz üzerinde yapılan bir değerlendirme sonucu oluşturulan stratejiler zayıf kalabilir. Sektörünüzdeki önde gelen bir iki rakip üzerinde yapacağınız analiz çalışmaları sayesinde SEO çalışmalarınızın haritasını çıkarmış olacaksınız. Rakip analizin sunacağı başlıca fayda ve öngörüler ise şunlardır:

Instagram’da İlgi Çekmek İçin Yapmanız Gereken 6 Canlı Yayın Türü

Sosyal medya kanalları markaların kendilerini ifade edebilmeleri için hem pratik hem de işlevsel bir pazarlama kanalı olmaya devam ediyor. En çok kullanılan sosyal kanallardan Instagram’a gelen canlı yayın özelliği sayesinde şimdi de masrafsız ama etkili bir canlı yayın yapma imkanı sunuluyor. Markaların Instagram’a gelen canlı yayın özelliğini avantaja dönüştürmek için nasıl bir canlı yayın tarzı izlemeliyiz soruları içeriğimizde cevabını buluyor.

Firmaların En Çok Yaptığı 8 Pazarlama Hatası

Yoğun emeklerle kurduğunuz firmanızın başarısız olmasını hayal bile etmek istemesiniz. Ancak pek çok işletme profesyonel destek almak yerine içgüdüsel hareket ederek belirledikleri pazarlama stratejilerinin kurbanı oluyor. Yeni kurduğunuz şirketin aynı kedere sahip olmaması için pazarlama çalışmalarındaki hataları deşifre ediyoruz.

Sign in
classic
Forgot password?
×
Sign up

(*) Required fields

I agree with OptimaSales Terms & Privacy Policy

×