Blog, Dijital Pazarlama

54 Temel E-Posta Pazarlama Aracı

Bazı blog yazıları okunmak, tweetlenmek ya da unutulmak içindir. Diğerleri ise sık kullanılanlara eklenmek içindir. Bu metin onlardan biri.

İnternet bize nicelik sağlar fakat her zaman nitelik sağlamaz. Bu nedenle, Chris Hexton ve ben, ikimizin bazı favori e-posta pazarlama ipuçlarını, blogları, kılavuzları, şablonları ve internet üzerinden yapılan seminerleri derledik. Bunlar defalarca okuduğumuz ve birçok kez referans aldığımız ve her pazarlamacı için daha erişilebilir olması gerektiğine inandığımız kaynaklar. Biz bu yazıyı son derece yararlı bulacağınızı düşünüyoruz, fakat eğer kaçırdığımız mükemmel kaynaklar olduğunu düşünüyorsanız, yorumlarda bize bildirmekten çekinmeyin.

ARAÇLAR

Bu potansiyel olarak sonsuz bir kategori, bu yüzden bu listeyi bilerek kısa tuttuk. İşte en iyi ve en kullanışlı bazı e-posta pazarlama araçları.

Google URL Builder: Google Analytics’teki e-posta kampanyalarının tıklamalarını takip etmenin en kolay yolu budur. Bu araç, kolayca izlenebilen parametreleri ayarlamanızı kolaylaştırır. CrazyEgg bu konu ile alakalı gerçekten yararlı bir konu anlatımına sahip.  Pro ipucu: Arabellek bu özelliği kullanır ve izlemeyi ayarlarınızda “Bağlantı Kısaltma”  adı altında özelleştirebilirsiniz.

Dropbox: Bir eklenti göndermeniz gereken nadir durumlarda – bir e-kitap, fatura vb.- dosya yerine bir link göndermek için dropbox kullanın. Alıcılarınızın gelen kutuları buna minnettar olacaktır.

Litmus: Bu, e-postanızın 30 farklı alıcıda nasıl görüneceğine bakmak için mükemmel bir yoldur. E-postalarınızın mobil kullanıma hazır olduğundan emin olmak için harika bir yol. Ayrıca Litmus gelişmiş izleme ve spam filtre testide sunmaktadır.

Zapier: IFTTT’nin steroidler üzerinde olduğunu düşünün. Zapier web uygulamalarını birbirine basit bir arayüz aracılığıyla bağlamanızı sağlar. KISSmetrics herkesçe tanınmış Zapier’i internet üzerinden yapılan seminer kayıtlarını %1000 oranında güçlendirmek için kullandı. Bir dizi kurumsal uygulamayı bağlayabildiğinizden- Unbounce, GoToMeeting, Github, Salesfor, Freshbooks, Help Scout ve dahası- veri toplama dahil her türlü görevi otomatikleştirmek mümkündür.

Gmail Labels: Basit olabilir evet ama Gmail Labels, e-posta swipe dosyası oluşturmak için mükemmel bir yoldur. Beğendiğiniz bir e-posta gördüğünüzde ve oradan yeni fikirler ödünç almak istediğinizde, e-postayı hızlıca swipe (kaydırma) dosyasına sürükleyin. Çok yakında, konu satırları, e-posta kopyaları ve büyüme korsanları hakkında bir fikir hazinesine sahip olacaksınız.

SumoMe: E-posta listenizi büyütmenin ücretsiz yollarını arıyorsanız, SumoMe’nin bunu yapması için bir çok yararlı eklentileri var.

İPUÇLARI

Bu ipuçları yeni başlayandan siyah kuşaklara kadar sıralanır ancak her ipucu ve makalede öğrenilecek bir şey vardır.

Konu Başlığı

  • Nasıl İlgi Çeken E-Posta Konu Başlığı Yazılır (Araştırmaya Dayalı)
  • Gelen Kutusunda Fark Edilmenizi Sağlayacak 557 E-Posta Konu Başlığı Hileleri
  • Tıklama Oranınızı Artıracak 5 E-Posta Konu Başlığı Stratejileri

A/B Testi

  • Kaçırdığınız İçin Üzüleceğiniz Çok İyi E-Posta Split Test Hileleri
  • Akıllı Bir A/B Test Hipotezi Nasıl Formüle Edilir ( ve Neden Önemlidir)
  • Sonuç Veren Güçlü Bir A/B Test Planı Nasıl Oluşturulur

Landing Pages (Açılış Sayfaları)

  • A/B Testinin ABCsi
  • 12 Adımda Açılış Sayfası Rehab Programı
  • Her Zaman Sahip Olmak İsteyeceğiniz Bir Landing Page Optimizasyon Kılavuzu

Lider Yetiştirmek

  • E-posta Yaşam Döngüsü Pazarlama için 12 Anahtar Mesajlaşma Stratejisi
  • 20 Öldürücü Yaşam Döngüsü E-posta Kampanyaları
  • Müşteri Kovalarken İşinizi Mi Kaybediyordunuz?

Conversion

  • Nasıl Daha Fazla Abone Kazanılır?
  • E-Posta Conversionlarını (Dönüşümlerini) Artırmak İçin Analiz Eden 10 E-Posta Pazarlama Kampanyası
  • Conversionlarınızı (Dönüşümlerinizi) Hemen Artırmanın 13 Yolu

ŞABLONLAR

HTML E-Postaları her zaman doğru bir yaklaşım değildir ancak iletilerinize güzel bir görünüm ve his verir. Aralarından seçim yapabileceğiniz bu yüzden bu bölümü kısa tutuyoruz. İşte HTML E-Posta Şablonları için 3 favori mekânımız.

Theme Forest: Burada 600’den fazla E-Posta tasarımı var. Ücretsiz değiller fakat 6$-20$ arasında bazı güzel tasarımlar satın alabilirsiniz. Neredeyse tümü mobil ile uyumlu fakat satın almadan önce onaylamalısınız.

Campaign Monitor: 100’den fazla ücretsiz şablon, bu E-Posta pazarlamacıları için altın madeni. Tasarımlara göz atın ve hepsini şimdi indirin. Mashable oldukça kullanışlı, ücretsiz mobil uyumlu şablonların kullanışlı bir listesini oluşturdu. Başka bir iyi e-posta şablon kaynağınız varsa, yorumlarda bize bildirin.

E-KİTAPLAR VE KILAVUZLAR

Bu uzun formlu rehberler en çok kahve ile keyifli olsa da bazıları bir Red-Bull gerektirecek kadar uzunlar. Ancak ciddi olarak, bu gibi derin kapsamlı rehberler, bir blog yazısına tıkıştıramayacağınız değerli bilgiler sunar.  Kazın ve keyfini çıkarın.

  • Çevrimiçi Topluluklar Oluşturmak İçin Tamamen Anıtsal Bir Rehber
  • E-posta pazarlama: İşletmenizi İlerletme ve Büyütme
  • Landing Pages: Bildirimler Nasıl Paraya Çevrilir
  • Başarılı E-posta Pazarlama için Nihai Kılavuz4
  • Landing Page Optimizasyonu İçin Tanımlayıcı Kılavuz
  • Yeni Başlayanlar İçin Başarılı E-posta Pazarlama Kılavuzu
  • A/B Testi İçin Nihai Kılavuz
  • E-posta Pazarlama Conversion İçin Akıllı Kılavuz

 

WEB SEMİNERLERİ

Eğer 30 sayfalık bir kılavuz okumaya hazır değilseniz, 60 dakikalık bir web semineri sizin için mükemmel bir alternatiftir. Bu harika web seminerleri, bazı karmaşık (ama çok önemli) konularda size yol gösterecektir.

 

  • İçerik Pazarlama Stratejileriniz Halka Nasıl Entegre Edilir?
  • Topluluk Yapısının Temelleri
  • E-posta Conversionlarını Kaldırmak İçin 5 Ezber Bozan Taktikler
  • En İyi İşlemsel E-Posta Uygulamaları
  • Landing Pageleri (Açılış Sayfalarını) Berbat Etmenin 10 Yolu (Ve Bunun İçin Ne Yapmalı)
  • 11 A/B Testlerini %33 Yükseltmeyi Nasıl Başardık
  • Yazılım İşinizi Büyütmek için Pratik Öneriler
  • Web Sitenizin Nereden Para Sızdırdığı Nasıl Bulunur (Ve Nasıl Tamir Edilir)
  • 0’dan 1000’e- Mail Listemi Nasıl Büyüttüm
  • Gerçek Sonuçlar Veren Bir AB Testi Nasıl Yapılır
  • Abonelik İşinizi Hızlıca Büyütecek Bir Funnel Nasıl Oluşturulur?

BLOGLAR

İşte bazı favori bloglarımız. Buradaki 50 bloga göz atın.

  • Annielytics
  • Campaign Monitor
  • ConversionXL
  • Copy Hackers
  • The Daily Egg
  • Econsultancy
  • Email Institute
  • Gregory Ciotti
  • Inside Intercom
  • KISSmetrics
  • Okdork
  • Quick Sprout
  • Unbounce

 

KAYNAK: https://www.getvero.com/resources/54-email-marketing-resources/

Write a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.