E-Ticaret Uzmanları İçin Son Kitap Listesi

Bu listede sonsuz miktarda e-ticaret iş bilgisi var!

Bir işi büyütürken, endüstrinin en etkili düşünürlerinden bazılarının tavsiyesine ve anlayışına yerleşmekten daha iyi bir öğrenme yolu olamaz. E-ticaret dergisinin “Nihai Listesi”, tanıtımlardan sahaya ve optimizasyon ve markalama için derinlemesine kılavuzlara nasıl ulaşılacağını gösteriyor. Ve listeyi tamamlarken uzun gecelere motivasyon olması için birkaç başarı öyküsü dahil ettik. E-ticaret dünyasında gezinmek için içeriden ipuçları, püf noktalar ve kılavuzlar almak için aşağıdaki başlıklara göz atın. Listede yer almayan kişisel bir favoriniz var mı? Bilmemize izin ver!

E-ticarete Giriş

Janice Reynolds -Komple E-ticaret Kitabı

Herhangi bir e-ticaret kitabı önerisi koleksiyonu, Reynold’un çalışmasıyla başlamalıdır. Plajda okunacak bir kitaptan daha çok e-ticaretin nasıl yapılacağından, temel bileşenlerinden web sitesi yaratma sürecine kadar kapsayan bir ders kitabı. Sektörde yeniyseniz ve tek bir kitap arıyorsanız, bu kitap o kitap.

Steve Blank and Bob Dorf- Start-Up Sahiplerinin El Kitabı

Start-up Sahiplerinin El Kitabı, e-ticaret iş fikrinizi gerçekleştirmek için araç olarak Müşteri Geliştirme Yöntemi ve İş Modeli Tuvalini sunan çevrimiçi ve çevrimdışı işletmeler için de geçerlidir. Stanford, Columbia, Berkeley ve NYU’da öğretim görevlisi ve  bir girişimci olan Steve Blank, ürün geliştirme süreçlerini kısaltarak piyasa risklerini azaltmaya odaklanan “lean start-up” hareketine başlayarak kredilendirilmiştir.

 

Alex Harris- E-ticaret Satışlarınızı Artırın Ve Daha Fazla Para Kazanın

Ödüllü bir web tasarımcısı olan Alex Harris, unvanının ne vaat ettiğini tam olarak ortaya koyuyor: Yatırım getirisini artırmak ve sadık bir müşteri tabanı oluşturmak için 300 adet uygulanabilir ipucu sunuyor. Bir pazarlama takvimi fikri etrafında organize edilen kitap, e-ticaret işletmenizi pazarlamak için proaktif bir yaklaşımı vurguluyor.

 

Jim Cockrum- Sessiz Satış Makinesi

Sürekli gelişen e-ticaret dünyasında iş stratejisi ve tavsiyesini nasıl saklarsınız?

Jim Cockrum için çözüm rehberinizi güncellemeye devam etmektir. Şimdi 10. büyük revizyonunda Sessiz Satış Makinesi, örneklerle ve başarı öyküleriyle tamamlanmış çoklu e-ticaret stratejilerini özetliyor. Ek bir avantaj da, kitabın en güncel sürümüne her zaman erişebilmenizdir. Çünkü Cockrum, her satın alma işlemiyle gelecekteki tüm değişikliklere ücretsiz erişim sunar.

 

Sosyal Medya ve Markalaşma

Gary Vaynerchuk- Ezmek!

New York Times’ın en çok satan Jab, Jab, Right Hook’un yazarı Gary Vaynerhcuk, sosyal medyada canlı bir kişisel marka yaratma ve sürdürme rolünü ortaya koymak için 2009’un en çok satanlarından Ezmek!’in ilkelerine geri dönüyor. Ezmek! Tüm sosyal medya platformlarını analiz ederek, e-ticaret ve deneyimli profesyoneller için sosyal medyayı kullanarak markanızı nasıl büyüteceğinizi anlatıyor.

 

Ted Rubin and Kathryn Rose- İlişkiye Dönüş

Bugünlerde sosyal medyanın hayatımızdaki kaçınılmazlığı göz önüne alındığında, Rubin ve Rose bu platformları iş araçları olarak kullanmak için bir takım stratejileri bir araya getirdi. İlişkiye Dönüş, bağlılığı artırmak, sadakati desteklemek ve satışları artırmak için bu topluluk tabanlı çevrimiçi araçların kullanımı için pratik öneriler sunar.

 

Ben Hunt- Dönüştürmek!

Beş ana hedef etrafında organize olan, Dönüştür! web trafiğini optimize etmek ve satış dönüşüm oranlarını iyileştirmek için yenilikçi teknikler sunar. Hunt’un Scratchmedia Limited Şirketinde başdanışman olarak çalıştığı zamanlardaki deneyimlerinden faydalanan teknikler, sık kullanılan tarayıcılarınızı en yeni müşterilerinize dönüştürmek için kolayca uygulanabilir ve tarayıcılarınızı müşterilerinize çevirebileceğinize söz verebilir.

 

Gabriel Weinberg and Justin Mares – Çekiş

Weinberg ve Mares, başarılı girişimler yaratma deneyimlerini temel alarak, herhangi bir başlangıcı başarılı kılanın onun çekiciliği ve müşteri tabanını büyütme yeteneği olduğunu iddia ediyor. Çekiş, başarılı e-ticaret girişimcileriyle yapılan ropörtajlarla bir müşteri tabanını geliştirmek için on dokuz kanalı özetlemektedir.

 

Ryan Holiday – Growth Hacker Marketing

Amerikan Giyim Pazarlama Direktörü Ryan Holiday, Facebook, AirBnB ve DropBox gibi mega şirketlerin kullandığı yeni pazarlama ve reklam dünyasını haritalıyor. Reklam panoları ve televizyon reklamları gibi geleneksel pazarlama araçlarının maliyetinden kaçınan bu şirketler, mütevazı pazarlama bütçelerine rağmen çok daha geniş bir kitleye ulaşmak için test edilebilir, izlenebilir ve ölçeklenebilir araçlara yatırım yapmaya odaklanmıştır.

Mike Smith- Yerli Reklam Avantajı

Yerel Reklam Avantajı, yerel reklamcılığın etkili bir pazarlama aracı olarak nasıl çalıştığını ve yeni gelir akışları oluşturmak için nasıl kullanılabileceğini inceliyor. Smith, yerli reklamcılığın GE, Pepsi ve Red Bull gibi büyük şirketlerin pazarlama stratejilerinde önemli bir bileşen haline geldiğini ortaya koyan düzinelerce röportajdan yararlanıyor.

 

Site Optimizasyonu

Steve Krug – Beni Düşündürme

Krug’un öncülü basittir, bir kullanıcı web sitenizi ziyaret ettiğinde, navigasyon veya tasarım hakkında düşünmek zorunda kalmamalıdır. Kullanılabilirliğin bu temel ilkesinden yola çıkan Krug, web geliştiricileri ve tasarımcıların navigasyon ve tasarım ilkelerini anlamaları için akıllı ve sağduyulu bir yaklaşım sunar. Doğrudan e-ticarete odaklanmamasına rağmen,  bu ilkeler başarılı bir e-ticaret sitesinin planlanması için zorunludur.

 

Alistair Croll and Benjamin Yoskovitz- Yalın Analitik

Yüzün üzerinde start-up kurucusu ve yatırımcıyla yapılan bir yıllık ropörtajlar üzerine inşa edilen Yalın Analitik,  yalın start-up ilkelerini analize sunuyor. Bu kitap, analitik dünyasıyla ilgili temel bilgiler oluşturmanıza, pratik kılavuzları ve örnek olayları inceleyerek işletmeniz için hangi metriğin en önemli olduğuna karar vermenize yardımcı olacaktır.

Chris Goward-Bunu Test Etmelisin

Goward, işinizin hedeflerine uygun bir optimizasyon stratejisi oluşturmak için pratik ve adım adım bir  kılavuzluk sunar.  Bunu Test Etmelisiniz ,bu dönüşüm optimizasyonunun “nasıl” ve “neden” olduğunu, analitiğin önemine odaklanarak, deneyleri önceliklendirerek ve ziyaretçileri alışveriş yapanlara dönüştürmek için test edilen bu bilgilere dayanarak işiniz için bilinçli kararlar vermenizi sağlar.

Adam Clarke – SEO 2018

Google’ın algoritmasında yaptığı en son değişikliği kapsayacak şekilde Kasım 2017’de güncelleme yapan  Clarke, Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) için kesin adımları ve en iyi uygulamaları açıklıyor.

 

Ann Handley and C.C. Chapman – İçerik Kuralları

İçerik Kuralları dinamik web içeriği ile marka sadakati oluşturmak için tek adres. Bu kitap pratik rehberliği ile vakıa örneklerini inceleyerek, şirketinizin “sesini” bulma ve bu sesi mümkün olduğunca yaygın bir şekilde duyurmak için sosyal medya platformlarından yararlanmaya yönelik bir kılavuz sunmaktadır.

 

Başarı Öyküleri

Brad Stone- Her Şey Mağazası

Hiçbir şirket amazon’dan daha fazla e-ticaret sözü ve fırsatını somutlaştırmaz, bu nedenle şirketteki ilk derinlemesine yaşam hesabı bu liste Stone, Bezos ve Amazon’a benzeri görülmemiş bir erişim sağladı ve ona, çevrimiçi perakende satışını değiştirilemeyen şirketin kesin biyografisini oluşturmak için gerekli bilgileri verdiği  bariz bir seçimdir.

 

Sahar and Bobby Hashemi-Herkes Yapabilir

İngiltere’nin en tanınmış markalarından birini oluşturan kardeşler Sahar ve Bobby Hashemi, şirketin planlaması ve büyümesi fikrinden yola çıkarak, kahve Cumhuriyetinin yükselişini gösteriyor. Herkes Yapabilirken Kontrol listelerinde ve “nasıl yapılır” rehberlerinde eksik değil, bir başlangıçtan küresel olarak başarılı bir şirkete dönüşen zorlukların dürüst ve kişisel bir anlatımını sunarak ilham alıyor.

Alexis Maybank and Alexandra Wilkis Wilson- Sadece Davetiye İle

Maybank ve Wilkis Wilson, gilt.com’un (şimdi 1 milyar doları aşan bir site) temelini ve evrimini kasıp kavuran, sadece yatırımcıların ve mühendislerin çelişen ihtiyaçlarını dengelemeye ihtiyaç duyan hızla büyüyen bir takımın yönetimindeki zorlukları değil, aynı zamanda durgunluk nispeten yeni bir başlangıç için poz verdi. Sadece Davetiye İle, tutkulu ve ilhamlı küçük bir girişimci grubunun perakendede devrim yarattığını gösteriyor.

Kaynak: http://www.ecommerce-mag.com/the-ultimate-list-of-books-for-ecommerce-professionals