Yeni Bir “E-Ticaret Sitesi” Size Nasıl Ulaşacak?

2013 yılında, WSJ için “E-Commerce 3.0” adlı bir yazı yazmıştım. O zaman için çişe yaradı, şimdi işe yaramaz. Zaten modası geçti, şimdi sırada ne var? Başka bir Jet.com reklamı daha  görürsem Macbook’umu kıracağım. Spring App, Snapchat yatırımınızda düşündüğünüzden daha az sinerji var. Hiç kimse bir mobil uygulamadan 20.000 dolarlık bir bisiklet satın almaz. Ve bir marka daha bir hafta erken bir Siber Pazartesi başlatırsa, e-comm’yi hep birlikte boykot edebiliriz. Üstün e-ticaret şirketlerinin yeni dalgası en zor olanları, dikkat çekicidir ve mağaza içinde çevrimdışı bağlantı kurma konusunda uzun süreli bir vizyona sahip olacaktır.

Geleneksel başarı metrikleri atılmalıdır. E-ticaret onların tek oyunu olamaz. Çok az satın alınmamış trafik, kaliteli ziyaretçiler ile ekili, organik bir topluluktan bahsediyoruz. Ve VC / kart yönetimiyle, e-comm metriklerini sınırlayanlarla birlikte. Tabii ki, Amazon karşıtı pazarda önemli ölçüde daha küçük bir piyasa değeri var. Oyun kitabı, şu anda Sri Lanka’nın GSYİH’sı ile her ay yanmakta olan Jet.com’a (yalnızca Sevgililer Günü’nden geçmek için 550 milyon dolar kazanıyor) karşı.

En iyi yeni e-ticaret şirketleri, yürütme, müşteri hizmetleri ve ilişki kurmak için mavi yakalı bir yaklaşıma sahip olacak. Seçkin birkaç e-ticaret postası, yeniden yakalama reklamlarının müşterileri markanızdan nefret ettireceği bir gelecekten fayda sağlamak için çok uygundur; takip eden VC mermilerin kuruması ve ‘indirimler’ artık kalıcı sadakat için artık yeterli değildir. En iyi korunan ve sürdürülebilir e-ticaret modeli başlatılmadı. Aşağıda, üzerinde çalışmaktan keyif aldığım üç tane benzer e-ticaret projesi var. Her birinin kendine özgü dersleri vardı. Bugün başlamışlarsa, aynı yörüngeye sahip olacaklardı. Optimal sistem ne kadar hızlı değişiyor.

2010: Korkutucu bir süreçti. Birincisi, 5–6,000 $ ‘lık bir arama motoru pazarlama bütçesini çıkaramayan ve işini yapmayan bir SEM yüklenicisi vardı. Bu, o işi hızlı bir şekilde öğrenmek zorunda olduğum anlamına geliyordu. 3x ROI, ruhumun günlük bir konferanslarda ezilmek üzere olduğu anlamına geliyordu. Bu harcamada 5x ROI ($ 30k + brüt) başka bir gün daha görmek için yaşadığım anlamına geliyordu. Rampa, mekanik ve matematikseldi. Satıştan daha çok ticaret yapıyorduk. Sadece üç yıl önce, şirket tek çalışanıyla Toledo garajında çalışıyordu. E-comm Stack: Magento Enterprise, Rackspace, Apache.

En önemli paket servis: L. Gevelber, Google Pazarlama Pazarlama Başkan Yardımcısı.

2012: İşlem acılı, yavaş ve kusurluydu. Her gün yeni bir ayar yapıldı. Dersler saymak için çok fazlaydı. Genç e-ticaret sağlayıcısı ilk altı ayında 35.400 $ ‘lık satış hasılatı elde etti. Bu 180 günde, tüm ilgili maliyetleri hesaba katarak sadece% 35-25 oranında ~ 354 birim taşıdık. Sonraki iki çeyrekte bu sayının 130 bin doları aştığı görüldü. Gelecek yıl 10 kat büyüme görüldü. Ve iki yıl sonra, şirket sekiz rakamlı, yıllık çalışma oranının üzerindeydi. Başlangıçta müşteri memnuniyeti ve hızlı teslimat için çok fazla çaba gösterdiler. Şimdi şirket yukarıda bahsedilen aşamada: Matematik ve mekanik. E-comm Stack: Shopify, Dikiş laboratuvarları, Gemicilik, Xero.

En Önemli Paket Servisi: Mobil Cihaz Optimizasyonu

2014: Süreç vergi süreciydi. Bir yıllık maliyet, kalkınma ve infazda 221,000 dolar. Evet, onu kaybettim. Hala berbatım.

Neyse, amaç, satın alma, topluluk ve tasarım kolaylığının geleneksel e-ticaret hizmetinden daha hızlı çekilebileceğini kanıtlamaktı. Hipotez, tek bir tıklamanın satın alınması ve hızlı gönderimin, daha fazla etkileşime yol açabilmesiydi. Columbus ve 4.976 aktif aylık kullanıcı ile ilk yıl içinde 271 bin dolar kazandık. Bu dönemde negatif brüt kar marjından% 17 brüt marjlara gittik. Cincinnati ve Cleveland’a gitmeden önce büyüme fırsatından vazgeçiyorum. E-comm Stack: xCode 7.1, Swift 2.0, Stripe, Parse, Optimizasyon.

En önemli paket servisi: Getiri geliri için optimize et.

Bu derslerin hepsi iki şey etrafında odaklanır – akışkanlıklar ve zamanlama. Bu erken varsayımların hiçbiri 2016 yılında işe yaramayacak ancak etkili, ölçeklenebilir bir plan oluşturmak için yeni ve parlak yollar var. Bu sadece bir web sitesinin alışveriş sepeti ve reklam harcamasıyla ilgili bir durum değil. Müşterilerin alışveriş yapma istekleri olmasa bile web sitenizi ziyaret etmek için sebepleri olmalı. Müşterilerinizin sitenize bakmadığı zaman size söyleyecek sebepleri olmalı. Ve markalar bu hızlı gelişen segmentasyon dünyasında ilerlemek, müşteri tutmak ve reklamları kısaltmak için zorunlu mallara ve geleneksel satışlara ek olarak caddelere ihtiyaç duyuyorlar. Mevcut e-ticaret markalarının çoğu, tüketici sadakati ve dönüştürülecek trafiği satın almak zorunda kaldı. Geleceğin en iyi e-ticaret markaları, ilk kutunun gönderilmesinden önce tüketici sadakati ve trafiğe sahip olacak.

Kaynak: https://medium.com/@web/how-a-new-e-commerce-will-reach-you-1e37bc022cc9