Dijital Pazarlama
[Hack #5] Cart Casino E-posta Yakalama Büyüme Hack’i
Tek bir e-posta yakalama hack’inin yeterli olacağını düşünmediniz değil mi? E-posta etkili e-ticaret pazarlamacılığında ve büyümede o kadar büyük bir etken ki en az iki e-posta stratejisi içermeyen bir makale kesinlikle yeterli olmazdı. İşte burada çok etkili “cart casino e-posta yakalama” hack’i
[Hack #4] Ürün Kıtlığı Büyüme Hack’i
Hiç herhangi bir ürün için öylesine internet alışverişi yaparken birden bire onu almak zorunda hissettiğiniz oldu mu? Sırf şu cümle yüzünden: “Son 5 ürün – hemen sipariş verin.” Ya biterse? Şimdi almak zorundayım! İşte bu, “ürün kıtlığı” hack’inin daniskası, bu hack bazı şirketlerin
[Hack #3] Canlı Sohbet ile E-posta Yakalama Büyüme Hack’i
E-posta adreslerine ulaşmak e-ticaret işletmesinde geliri artırmak için çok sağlam bir yoldur. Bana inanmıyor musunuz? Shopify’a sorun, bedava kullanıcıları sadece beş günde para ödeyen müşterilere çevirmek için yedi günlük işe alım e-postaları dizisi kullanan bir şirket. Bu “canlı sohbet ile e-posta yakalama” hack’i
[Hack #2] “Ürün Yorumları Nesli” Büyüme Hack’i
Tüketicilerin neredeyse %95’inin satın alımdan önce online eleştirilerini okuduğunu söylesem ne düşünürdünüz? Ya da eleştirileri yayınlamanın satışları %270 oranında artırabileceğini söylesem? Ya da başarılı olmak beş yıldızlı yorumlara ihtiyacınızın olmadığını söylesem? Dört yıldız da iş görür! Enformasyon çağında eleştiriler çok önemli
[Hack #1] “Çok Satan” Büyüme Hack’i
Satışlar yalan söylemez! En çok satılan ürününüz sermayenizi yöneltmeyi tercih edeceğiniz kolay lokmadır. İnsanlar, diğer herkesin satın aldığını bildiği ürünleri sevmeye meyillilerdir. Sosyal kanıt (social proof), insanların ürününüzü satın alması için inanılmaz etkili bir araçtır. İşte tam burada “çok satanlar” hack’i devreye giriyor.
Neden Drop Shipping Düşündüğünüzde Kolay ve Basit Değildir?
MyWifeQuitHerJob.com adresinden gelen kutumda aldığım soruların çoğu, bir dropshipping mağazasının açılmasıyla ilgilidir ve itirazı kesinlikle görebilirim. Yalnızca dropshipping ürünleri sunan bir çevrimiçi mağaza çalıştırdığınızda, envanter konusunda ve ürün yerine getirme konusunda endişelenmenize gerek yoktur. Tek yapmanız gereken, ürünü satmak, sipariş almak ve
Dönüşüm Oranı Optimizasyonu Kılavuzu
Dönüşüm Nedir? Dönüşüm, UX kapsamı içerisinde, herhangi bir web sitesi, sayfası ya da bir mobil uygulama içerisinde olması istenen aksiyonların oranını yüzdesel boyutta size gösterir. İşletmelerin ticari hedeflerine bağlı olarak web sitesine veya maile üye olunması, oyunda seviye atlanması veya bir
Kolay, Ama Bir O Kadar Etkili 5 E-Ticaret Growth Hacking Yöntemi
Çoğu e-Ticaret sektörü, büyümeye ve başarıya giden hızlı yolu arıyor. Ne yazık ki böyle bir şey yok. Ancak, hızlı yolu unutun… Daha da iyi bir yol var. Yüzlerce işletme ile sohbet ederken, trafiği ve geliri sürdürülebilir bir şekilde artırmanıza yardımcı olacak beş
E-Ticaret Markanıza Affiliate Programı Oluşturmak İçin Bir Kılavuz
E-ticaret işletmeniz için yeni bir pazarlama kanalı mı arıyorsunuz? Ürünlerinizi sizin için tanıtmak için deneyimli pazarlamacılardan oluşan bir ağa sahip olmak ister misiniz? Yukarıdaki soruların herhangi birine evet cevabını verdiyseniz, bir affiliate programı oluşturmayı düşünmelisiniz. Bir ortaklık programı ile diğer pazarlamacıların deneyimlerinden
Instagram E-Ticaret İşinizi Büyütmek İçin Nasıl Kullanılmalı (Sıfır Bütçe İle)
Instagram, aylık 800 milyonun üzerinde aktif kullanıcıya sahiptir ve etkili bir şekilde kullanıldığında platform harika bir pazarlama aracıdır. Büyük bir büyüme görmesine rağmen, bu görsel tabanlı sosyal medya platformunda, takipçilerinizi artırmak ve hedef pazarınıza organik olarak ulaşmak oldukça kolaydır. Aşağıda Instagram’ı