Entegrasyonun Satış Üzerindeki Etkisi Nedir?
E-ticaret’in olmazsa olmazı istikrarlı büyümedir. Pazarda yer edinmek ve bu yeri korumak için satışı arttıracak şeyleri bulup bunları geliştirmek, iyileştirmek ve rakiplerin önüne geçmek gerekir. Bunun da en kolay yolu mevcut operasyonları otomasyona geçirerek insan hatası faktörünü minimize etmektir. Personelinizi
Takip Etmeniz Gereken 7 B2B e-Ticaret Trendi
Eski Yöntemlerden Vazgeçin Geleneksel yaklaşımlara takılı kalarak B2B işinizi B2C ile karıştırmadığınızdan emin olun. Birçok firmanın hala teknolojiyi gerektiği gibi benimsenmediğini ve çoğu e-ticaret devinin eski sistemlere bağlı kalarak hata yaptığını belirtmekte fayda var. Eski Sistem, artık marjinal faydası azaldığı halde eski
Oyunlar E-Ticaret Pazarını Nasıl Değiştirdi?
Oyun bir zamanlar çocuklara hitap ediyordu. Şimdiyse tüm E-Ticaret sektöründe devrimler yaratan değişikliklere neden oldu. Oyun firmaları bir zamanlar ev eğlense sistemleri ve 30 yaş altı kitleyi hedefleyen işler üzerine odaklanıyordu. 70'li yıllardan itibaren başlayan bu akım son 10 yıl içerisinde
E-Ticaret’in Geleceğini Şekillendirecek Teknolojiler
Teknolojik gelişmeler E-Ticaret sitelerini de sardı. Artan rekabetin üstünden gelmek isteyen dünya devleri Ar-Ge bütçelerini artırıp yeni teknolojilere yatırım yapıyor. Azınlık Raporu filmini hatırlar mısınız? Bu bilim kurgu filmi yakın gelecekte yaşamın nasıl olacağını anlatıyordu. Filmin esas konusu polisiye olsa da
KOBİ’ler İçin E-Ticaret Rehberi
E-Ticaret ekonominin kahramanları KOBİ'ler için yeni kapılar açıyor. Ülkemizdeki devasa E-Ticaret pazarının ulaştığı devasa rakamlar, KOBİ'ler için ilaç gibi gelecek. KOBİ'ler uzmanlar tarafından ekonominin bel kemiği olarak adlandırılıyor. Küçük ve orta büyüklükteki işletmeler için genel olarak kullanılan bu kısaltma ülkemizdeki şirketlerin
Pazarlamada Konumlandırma: İşiniz Kaliteniz
Sektör içerisinde başarı sağlayıp yer etmiş ya da kaliteli işletmelere aşırı doymuş bir e-ticaret piyasasında sektör içerisine girmenizi kolaylaştırmak için nasıl bir isim oluşturabileceğinizi merak ettiniz mi? Girmek istediğiniz muhtemel pazarda konumunuzu tasarlayarak, rakipleriniz arasında farkındalık oluşturup varlık kazanmak bugün pazarınızda
E-Ticarette Gelirinizi Artırmak İçin 5 Hamle
E -ticaret işletmenizin gelirlerini artırmak için nasıl bir yol izliyorsunuz. Şimdiye kadar hangi yöntemler size ne kadar dönüşüm kazandırdı? Ne kadar zaman harcadınız? Ve hala bunun karmaşasını mı yaşıyorsunuz. Bu beş strateji ile e-ticaret şirketinizi hedeflediğiniz başarıya taşımak mümkün! Herhangi bir e-ticaret
Online Reklam Nedir? Online Reklamlar İle Dönüşüm Nasıl Elde Edilir?
Online Reklam Yönetimi Nedir? Online reklam, dijital kanallar üzerinden ürün veya hizmet tanıtımının yapılmasına denir. Potansiyel müşterilere ulaşabilmek adına online reklam yönetimi oldukça fazla önem taşımaktadır. Günümüzde reklam mecraları arasında en çok tercih edilen mecralarda biri haline dönüşen internet reklamcılığının reklamveren
Mobil Pazarlama İle E-Ticaret Sitenize Etkili Bir Strateji Nasıl Geliştirilir?
Mobil cihaz kullanıcılarının sayısı hızla arttıkça pazarlama dünyası da her geçen gün değişiyor. Kanıtlanmış başarı oranları ile işletmelere yön veren en büyük pazarlama gelişmelerinden biridir Mobil Pazarlama. İşletmenizin hedefleri için mobil pazarlama kanalı kullanmayı düşündüğünüzde bu süreçte bir rehberliğe ihtiyacınız olabilir. Bir
E-Ticaret ve Fiziksel İşletmeler Mobil Pazarlamayı Neden Kullanmalı
Mobil cihazlar internete erişim sağlamak için hızla tercih edilen bir yol haline geliyor ve bugün kullanım istatistikleri de bunu doğruluyor. Bir e-ticaret işletmesi Google aramalarından mobil uygulamalara kadar mobil cihazlar sayesinde çok kısa bir sürede başarıyı yakalayabilir ya da mevcut başarısını