E-ticaret’in olmazsa olmazı istikrarlı büyümedir. Pazarda yer edinmek ve bu yeri korumak için satışı arttıracak şeyleri bulup bunları geliştirmek, iyileştirmek ve rakiplerin önüne geçmek gerekir. Bunun da en kolay yolu mevcut operasyonları otomasyona geçirerek insan hatası faktörünü minimize etmektir. Personelinizi

  Eski Yöntemlerden Vazgeçin   Geleneksel yaklaşımlara takılı kalarak B2B işinizi B2C ile karıştırmadığınızdan emin olun.   Birçok firmanın hala teknolojiyi gerektiği gibi benimsenmediğini ve  çoğu e-ticaret devinin eski sistemlere bağlı kalarak hata yaptığını belirtmekte fayda var. Eski Sistem, artık marjinal faydası  azaldığı halde eski

Oyun bir zamanlar çocuklara hitap ediyordu. Şimdiyse tüm E-Ticaret sektöründe devrimler yaratan değişikliklere neden oldu. Oyun firmaları bir zamanlar ev eğlense sistemleri ve 30 yaş altı kitleyi hedefleyen işler üzerine odaklanıyordu. 70'li yıllardan itibaren başlayan bu akım son 10 yıl içerisinde

Teknolojik gelişmeler E-Ticaret sitelerini de sardı. Artan rekabetin üstünden gelmek isteyen dünya devleri Ar-Ge bütçelerini artırıp yeni teknolojilere yatırım yapıyor.  Azınlık Raporu filmini hatırlar mısınız? Bu bilim kurgu filmi yakın gelecekte yaşamın nasıl olacağını anlatıyordu. Filmin esas konusu polisiye olsa da

E-Ticaret ekonominin kahramanları KOBİ'ler için yeni kapılar açıyor. Ülkemizdeki devasa E-Ticaret pazarının ulaştığı devasa rakamlar, KOBİ'ler için ilaç gibi gelecek.  KOBİ'ler uzmanlar tarafından ekonominin bel kemiği olarak adlandırılıyor. Küçük ve orta büyüklükteki işletmeler için genel olarak kullanılan bu kısaltma ülkemizdeki şirketlerin

Sektör içerisinde başarı sağlayıp yer etmiş ya da  kaliteli işletmelere aşırı doymuş bir e-ticaret piyasasında sektör içerisine girmenizi kolaylaştırmak için nasıl bir isim oluşturabileceğinizi merak ettiniz mi? Girmek istediğiniz muhtemel pazarda konumunuzu tasarlayarak, rakipleriniz arasında farkındalık oluşturup varlık kazanmak bugün pazarınızda

E -ticaret işletmenizin gelirlerini artırmak için nasıl bir yol izliyorsunuz. Şimdiye kadar hangi yöntemler size ne kadar dönüşüm kazandırdı? Ne kadar zaman harcadınız? Ve hala bunun karmaşasını mı yaşıyorsunuz. Bu beş strateji ile e-ticaret şirketinizi hedeflediğiniz başarıya taşımak mümkün! Herhangi bir e-ticaret

Mobil cihaz kullanıcılarının sayısı hızla arttıkça pazarlama dünyası da her geçen gün değişiyor. Kanıtlanmış başarı oranları ile işletmelere yön veren en büyük pazarlama gelişmelerinden biridir Mobil Pazarlama. İşletmenizin hedefleri için mobil pazarlama kanalı kullanmayı düşündüğünüzde bu süreçte bir rehberliğe ihtiyacınız olabilir. Bir