İçerik Pazarlama Nedir? 4 Soruda İçerik Pazarlama Stratejisi Nasıl Oluşturulur?
Web sitenize daha fazla trafik çekmek, farkındalık oluşturmak ve karlı bir çevrimiçi işletme oluşturmak istiyorsanız, içerik pazarlama stratejinize dikkat etmeniz gerekir. İçerik stratejisi, pazarlama planınız sürecinde oluşturacağınız yazılarınız veya fotoğraf, infografik, GIF gibi görseller olarak oluşturduğunuz medya içeriklerinin sosyal medyada ya
E-Satışlarınızı Artırmak için 5 Basit Kolay Yazılabilir E-posta
E-posta pazarlaması, e-ticaret işletmeleri için en kârlı mevcut kanallardan biri olmaya devam etmektedir. Satışlarınızı artırmak için kişilere gönderebileceğiniz beş basit kolay yazılan e-posta Günümüzün dijital ortamına hakim olan sosyal medyaya rağmen, e-posta pazarlaması, işletmeler için mevcut en karlı kanallardan biri olmaya devam
E-Ticaret Sitenizi Yeniden Düzenlemeniz İçin 4 Neden
Sorunun kaynağını bilmiyorsanız, e-ticaret satışları için bir çözüm üretmek neredeyse imkansızdır. E-ticaret web sitesi tasarımında yapılan en yaygın 4 dönüşüm hatası nedir ve bu hatalar nasıl düzeltilebilir? E-ticaret sitelerini yeniden gözden geçirmek işletmeler için her zaman ertelenen ya da ihmal edilen bir
Markanız için Sadık Bir Topluluk Nasıl Oluşturulur
Markanız için tutkulu ve sadık bir müşteri topluluğu oluşturmak için bu stratejileri izleyin. Diğer küçük e-ticaret işletmelerinin bu kadar hızlı büyümeyi nasıl başardıklarını hiç merak ettiniz mi? İnsanları markalarına aşık olmaya ve müşterilerinin onlardan tekrar tekrar satın almalarını sizce nasıl başarıyorlar? Yakından baktığınız
E-Ticaret Sitelerinde Müşteri Güveni Kazanmanın 4 Yolu
Güven sadece e-ticaret sitenizin içerisinde bulundurduğunuz ürünlerinizden ibaret değil, aynı zamanda firma çizginiz için de çok önemlidir. Müşterilerinizin güvenini nasıl kazanacağınız ile ilgili en etkin 4 yol ile başarılarınızı artırabilir, büyümenizi hızlandırabilirsiniz. Bir e-ticaret işletmesi sahibi olarak kendinizi müşteri olarak değerlendirdiğinizde bir
Müşterilerinizin Geri Gelmesini Sağlamak için 5 İpucu
Mevcut olan müşteriyi elimizde tutmak, yeni müşteri edinme işleminden çok daha değerlidir. Çünkü; yeni bir müşteri kazanmak için ortaya konulan maliyet, mevcut olan müşteriyi elimizde tutmaktan beş kat daha fazladır. Mevcut müşterileri muhafaza etmek ise en az yedi kat daha değerli iken son
E-Ticaret Siteleri İçin Envanter Yönetimi Yazılımı Ve Dropshipping
Bir e-ticaret girişimcisi iseniz, büyük olasılıkla e-ticaret mağazanızın envanterini yönetme konusundaki zorluklarla karşılaşmış olmalısınız. Genellikle zaman alıcı ve zahmetli bir süreçtir. Ancak; e-ticaret girişimcileri için de vazgeçilmez bir görevdir. Değerli zamanınızı Facebook reklam kampanyalarınızı optimize etmek gibi daha fazla satış yapmanıza yardımcı
E-Ticaret Sitesine Arama Motorlarından Reklamsız Trafik Nasıl Çekilir
Tüm e-ticaret sitelerinin ürünlerini-hizmetlerini müşterilere tanıtabilmek için sitelerine trafik çekmeye ihtiyacı olduğu yadsınamaz bir gerçek. Sitelere trafik çekmenin birçok yolu var. Bunlardan reklam ile trafik çekmek yeni kurulan bir site için zaruriyet olarak görünebilir ya da büyük firmalar için reklam
E-Ticarette Yükselen 3 Teknoloji
Teknoloji kullanımının artışı ile değişen tüketici profiliyle birlikte artık yeni müşteri elde etmek ve mevcut müşterileri elinde tutabilmek için firmalar yeni nesil bilişim teknolojilerine yatırım yapmak gibi bir zorunluluk taşıyor. Müşteriyle daha fazla temas edebilmek, müşteri tatminini artırmak, kusursuz müşteri deneyimi
Ürün Sayfası Tasarımında Uygulanması Gereken Adımlar
E-ticaret sitenizde ürünlerinizin olduğu sayfaya potansiyel müşterilerinizi getirebilmeniz için genel olarak uygulamanız gereken üç yol vardır. Doğrudan arama motorları, Bir bağlantı yönlendirmesi, Ücretli reklamlar, Bu üç durumda da e-ticaret sitenize gelen müşterinize