E-Ticaret Sitenize Çevrimiçi Alanda Potansiyel Müşteriler Bulmanın 10 Yolu
“Çevrimiçi alanda potansiyel müşterileri nasıl bulabilirim?” Sorusu! Rakiplerimizin çok fazla olduğu ve rekabetin yüksek seviyelerde olduğu bugün, çevrimiçi alanda hedef kitlenizin dikkatini çekmek için stratejiler oluşturup üzerine tartıştığınız bu aşamada muhtemelen en çok sorduğunuz soru.. “Çevrimiçi alanda potansiyel müşterileri nasıl bulabilirim?” İşte size
E-Ticaret Siteniz İçin Logo Tasarlarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Kişisel ya da kurumsal bir siteye girdiğimizde karşılaştığımız ilk şey logodur. İyi tasarlanmış bir logodan beklentimiz; sitenin ve bizim kim olduğumuz ile ilgili bir fikir içermesi ve akılda kalıcı olmasıdır. Yine logo bizi eksiksiz bir şekilde karşı tarafa tanıtmalıdır. Küçük bir
E-Ticaret Sitenizde Videolar Kullanarak Satışlarınızı Artırmanın Yolları
E-ticarette ürün ve hizmetlerin tanıtımı söz konusu olduğunda videoları pazarlama yöntemlerinin bir parçası olarak kullanmak şuan online pazarlama dünyasında en az kullanılan tekniklerden biri durumunda. Videoların kullanılması ile artan müşteri etkileşiminin yanı sıra oluşturduğu popülerlik ve daha fazla marka farkındalığı
Alışveriş Sepeti Vazgeçme Oranını Düşürerek Satışlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz
E-ticaret sitelerinin nihai amacı; yüksek satış grafikleri elde etmektir. Ve siteyi bu hedefe götürecek olan etmenler vardır. Bunlar; diğer e-ticaret siteleri arasında uygun anahtar kelimeler seçerek sıyrılmak, SEO faaliyetleri ile Google aramalarında üst sıralara çıkmak, müşteri sitemize girdikten sonra ona
SMS Pazarlama Nedir? 12 Adımda SMS Pazarlama İle E Ticaret Satışlarını Arttırın!
SMS Pazarlama Nedir? SMS pazarlama, işletmelerin izin tabanlı ve tercihe dayalı mesajlar aracılığıyla hatırlatıcılar ya da kuponlar göndererek iletişim çalışması yaptıkları bir pazarlama çalışmasıdır. Bu çalışma içerisinde tüm metin dosyaları 160 karakter olmalıdır. SMS pazarlama çalışması eğer ki doğru bir strateji
E-ticaret SEO Nasıl Yapılır? Basit SEO Yöntemleri
Bugün insanların alışveriş alışkanlıklarını gözlemlediğimiz zaman, fiziksel mağazalarda olan varlıklarının önceki yıllara oranla azalmış olduğunu ve süreç içinde dijitalde varlıklarını oluşturmuş e-ticaret sitelerine yakınlaştıklarını söyleyebiliriz. İstatistiksel verilere bakıldığında her iki kişiden biri, herhangi bir ürünü satın almadan önce internet üzerinden
Rakip SEO Analizi Nasıl Yapılır? SEO için Önemi Nedir?
Rakibini bilen; bir anlamda da kendini ve eksiklerini bilir. Bu nedenle SEO stratejilerinizi şekillendirmeden önce mutlaka rakip analizleri yaparak artı ve eksilerinizi listelemeniz gerekir. Bu liste üzerinden şekillendireceğiniz SEO stratejileriyle daha verimli çalışmalara imza atmanız mümkün olabilir. Ancak rakip analizi
Aras Kargo ve Yurtiçi Kargo entegrasyonlarımız yapıldı
Müşteriniz siparişlerini listelediği sayfada, eğer sipariş kargoya verildi durumundaysa “Kargom nerede?” linkine tıkladığında, bu iki kargo firmasından biriyle anlaşma yaptıysanız, kargosunun nerede olduğunu ve diğer tüm ayrıntılarını özel sayfadan görebiliyor. Yapılan entegrasyon sonucunda, bir ürünü kargoya verdiğinizde, tek bir butona basarak
PayU entegrasyonumuz tamamlandı
PayU© entegrasyonu artık Projesoft’un sistemlerinde de var. Diğer özel ödeme tipi entegrasyonlarımız: IPara, PayPos, Paypal, KVK, Başarı, MobilExpress, BKM Express, Genpa, Arena(Paynet), Telpa, BrightStar ve normal bankaların sanal poslarıdır. Yeni ödeme sistemleri, özel ödeme firmaları ortaya çıktıkça ücretsiz olarak tüm müşterilerimize
ProjeSoft Yeniliklerine Yenilik Katmaya Devam Ediyor!
Zaman hepimiz için çok kıymetlidir, bizde bunu düşünerek Admin paneline klavye kısa yolları ekledik. Artık klavye üzerinden pratik bir şekilde işlem yapabilir aynı zamanda pencerenizin üstündeki kısa yol butonuna tıklayarak o sayfaya kısa yol atayabilirsiniz. Ayrıca bu kısa yollar her