Dijital pazarlama, modern iş dünyasının vazgeçilmez bir bileşeni haline gelmiştir. İşletmeler için büyüme ve rekabet avantajı sağlama potansiyeli taşıyan bu strateji, ancak doğru bir şekilde uygulandığında gerçek potansiyelini ortaya koyar. Bu yazıda, işletmenizin online başarısını en üst düzeye çıkarmak için

e-Ticaret sektöründe bütün köşelerin kapıldığını düşünenlerdenseniz bu yazıyı daha dikkatli okuyun. Size ilham vermek gibi bir niyetimiz yok ancak neleri yapmamanız gerektiğini tekrar hatırlatabiliriz. Çünkü e-Ticarette başarısız olan tüm iş modelleri, benzer sorunlar çözülmediği için bir bir yok olup gitti.

Tarihsel olarak B2B işletmeleri e-ticareti benimsemekte çok istekli davranmadılar. Pandemiden hemen önce hazırlanan bir e-ticaret raporu, ABD'deki B'B şirketlerinin ürün satışlarının yalnızca %9'unun bir e-ticaret web sitesi aracılığıyla gerçekleştiğini ortaya koymuştu. Bununla birlikte, pandeminin değişim için bir katalizör olmasıyla, B2B alanına

B2B (Business-to-Business: İşletmeden İşletmeye) e-ticaret firmaların dijital ortamda birbirleri ile yaptığı ürün ve hizmet alışverişidir. Nihai kullanıcıya yapılan ürün satışından yani B2C (Business-to-Customer: İşletmeden Nihai Müşteriye) ticaretten oldukça farklıdır. B2B Ticaret Kimler Arasında Yapılır? Hammadde üreticisi - ürün üreticisi Ürün üreticisi

    E-ticaret’in olmazsa olmazı istikrarlı büyümedir. Pazarda yer edinmek ve bu yeri korumak için satışı arttıracak şeyleri bulup bunları geliştirmek, iyileştirmek ve rakiplerin önüne geçmek gerekir. Bunun da en kolay yolu mevcut operasyonları otomasyona geçirerek insan hatası faktörünü minimize etmektir. Personelinizi