e-Ticaret sektöründe bütün köşelerin kapıldığını düşünenlerdenseniz bu yazıyı daha dikkatli okuyun. Size ilham vermek gibi bir niyetimiz yok ancak neleri yapmamanız gerektiğini tekrar hatırlatabiliriz. Çünkü e-Ticarette başarısız olan tüm iş modelleri, benzer sorunlar çözülmediği için bir bir yok olup gitti.

Toptancılar ve perakendeciler arasındaki temel fark, toptancıların toplu olarak işlem yapmaları, genellikle doğrudan işletmelere satış yapmaları, perakendecilerin ise genellikle daha küçük ölçekte doğrudan tüketicilere satış yapmalarıdır. Bununla birlikte, ikisi arasında aşağıdakiler de dahil olmak üzere başka farklılıklar vardır: Fiyatlandırma Toptancılar ürünleri büyük miktarlarda

    E-ticaret’in olmazsa olmazı istikrarlı büyümedir. Pazarda yer edinmek ve bu yeri korumak için satışı arttıracak şeyleri bulup bunları geliştirmek, iyileştirmek ve rakiplerin önüne geçmek gerekir. Bunun da en kolay yolu mevcut operasyonları otomasyona geçirerek insan hatası faktörünü minimize etmektir. Personelinizi

  Eski Yöntemlerden Vazgeçin   Geleneksel yaklaşımlara takılı kalarak B2B işinizi B2C ile karıştırmadığınızdan emin olun.   Birçok firmanın hala teknolojiyi gerektiği gibi benimsenmediğini ve  çoğu e-ticaret devinin eski sistemlere bağlı kalarak hata yaptığını belirtmekte fayda var. Eski Sistem, artık marjinal faydası  azaldığı halde eski

Günümüzün dijital çağında, işinizin başarısı için bir sosyal medya varlığı oluşturmak çok önemlidir. Sosyal medyanın kullanımına kayıtsız kalırsanız, pazarlama hedefleriniz ile birlikte işletmenizin genel büyümesini de engelleyebilirsiniz. Hiç kuşkusuz küreselleşen yaşamın en değerli parçası internettir. Neredeyse kullanılmadığı bir alan yok demek