Ortalama Sepet Tutarını Arttırmanın 4 Yolu
E-ticaret dünyasında başarılı bir işletme olmanın anahtarı, müşterilerin ortalama sepet tutarını artırmak ve karlılığı maksimize etmekle ilgilidir.
Yapılmamışı Yapmak Mümkün Mü?
e-Ticaret sektöründe bütün köşelerin kapıldığını düşünenlerdenseniz bu yazıyı daha dikkatli okuyun. Size ilham vermek gibi bir niyetimiz yok ancak neleri yapmamanız gerektiğini tekrar hatırlatabiliriz. Çünkü e-Ticarette başarısız olan tüm iş modelleri, benzer sorunlar çözülmediği için bir bir yok olup gitti.
Toptan Satış e-Ticaret B2B Pazarına Nasıl Değer Katıyor?
Toptancılar ve perakendeciler arasındaki temel fark, toptancıların toplu olarak işlem yapmaları, genellikle doğrudan işletmelere satış yapmaları, perakendecilerin ise genellikle daha küçük ölçekte doğrudan tüketicilere satış yapmalarıdır. Bununla birlikte, ikisi arasında aşağıdakiler de dahil olmak üzere başka farklılıklar vardır: Fiyatlandırma Toptancılar ürünleri büyük miktarlarda
B2B e-Ticaretin Geleceği Nedir? Bir Endüstrinin Evrimi Üzerine 5 Öngörü
1. Küresel Perakende e-Ticaret Satışları Dünya Çapında Artacak E-ticaret satışları dünya çapında sürekli artıyor. Son 25 yılda perakende işinde devrim yarattı. İstatistiklere göre e-ticarette rakamlar her sene misliyle büyüyor. Teknolojinin ilerlemesi ve müşterilerin değişen talebi ile e-ticaret artık çok farklı bir
Entegrasyonun Satış Üzerindeki Etkisi Nedir?
E-ticaret’in olmazsa olmazı istikrarlı büyümedir. Pazarda yer edinmek ve bu yeri korumak için satışı arttıracak şeyleri bulup bunları geliştirmek, iyileştirmek ve rakiplerin önüne geçmek gerekir. Bunun da en kolay yolu mevcut operasyonları otomasyona geçirerek insan hatası faktörünü minimize etmektir. Personelinizi
Takip Etmeniz Gereken 7 B2B e-Ticaret Trendi
Eski Yöntemlerden Vazgeçin Geleneksel yaklaşımlara takılı kalarak B2B işinizi B2C ile karıştırmadığınızdan emin olun. Birçok firmanın hala teknolojiyi gerektiği gibi benimsenmediğini ve çoğu e-ticaret devinin eski sistemlere bağlı kalarak hata yaptığını belirtmekte fayda var. Eski Sistem, artık marjinal faydası azaldığı halde eski
Büyük Veri, Büyük Etki(Big Data): Veriler Sosyal Medya Pazarlamanızı Nasıl Geliştiriyor?
Büyük verilerin(Big Data) artan etkisi ile her küçük işletme sahibi ve pazarlamacı, pazarı parmaklarının ucunda devrim yapma gücü niteliğinde kullanabilir. Büyük veri, birçok sektör üzerinde etkiler oluşturdu ve insanların perakende satıştan sağlık hizmetlerinde olan biçimlerine kadar tüm süreçlerinde etkili oldu ve
Marka Değerini Ve Pazarlamanızı Artırmak İçin Sosyal Medya
Günümüzün dijital çağında, işinizin başarısı için bir sosyal medya varlığı oluşturmak çok önemlidir. Sosyal medyanın kullanımına kayıtsız kalırsanız, pazarlama hedefleriniz ile birlikte işletmenizin genel büyümesini de engelleyebilirsiniz. Hiç kuşkusuz küreselleşen yaşamın en değerli parçası internettir. Neredeyse kullanılmadığı bir alan yok demek
E-ticaret Siteleri İçin Satış Artıran Sosyal Medya Kullanımı Nasıl Olmalıdır?
İnternet kullanımının artışı ile paralel olarak gelişme gösteren sosyal medya mecraları mobil cihazların da gündelik yaşamın ayrılmaz bir parçası haline gelmesi ile birlikte; ‘’Sosyal medya olmazsa biz ne yaparız? ‘’ boyutunda bir varlık kazanmış durumda. Sosyal medyanın hayatımıza bu kadar girmesi