Bir B2B e-Ticaret Sitesinde Sadakat Yaratacak 3 Önemli Özellik
Müşterilerinizin sadakatini güçlendirmek için B2B platformunuzda izlenmeniz gereken bazı stratejiler vardır. Bu stratejilerin tamamı kullanıcı deneyimini iyileştirmekle ilgilidir. 1. Kişiselleştirilmiş bir satın alma süreci Müşteri davranışlarını analiz ederek satın alma sürecinizi kişiselleştirebilirsiniz. Veriyi toplama ve analiz etme noktasında hizmet aldığınız platformun ekranlarını
Toptan Satış e-Ticaret B2B Pazarına Nasıl Değer Katıyor?
Toptancılar ve perakendeciler arasındaki temel fark, toptancıların toplu olarak işlem yapmaları, genellikle doğrudan işletmelere satış yapmaları, perakendecilerin ise genellikle daha küçük ölçekte doğrudan tüketicilere satış yapmalarıdır. Bununla birlikte, ikisi arasında aşağıdakiler de dahil olmak üzere başka farklılıklar vardır: Fiyatlandırma Toptancılar ürünleri büyük miktarlarda
Takip Etmeniz Gereken 7 B2B e-Ticaret Trendi
Eski Yöntemlerden Vazgeçin Geleneksel yaklaşımlara takılı kalarak B2B işinizi B2C ile karıştırmadığınızdan emin olun. Birçok firmanın hala teknolojiyi gerektiği gibi benimsenmediğini ve çoğu e-ticaret devinin eski sistemlere bağlı kalarak hata yaptığını belirtmekte fayda var. Eski Sistem, artık marjinal faydası azaldığı halde eski
Ürün Sayfası Tasarımında Uygulanması Gereken Adımlar
E-ticaret sitenizde ürünlerinizin olduğu sayfaya potansiyel müşterilerinizi getirebilmeniz için genel olarak uygulamanız gereken üç yol vardır. Doğrudan arama motorları, Bir bağlantı yönlendirmesi, Ücretli reklamlar, Bu üç durumda da e-ticaret sitenize gelen müşterinize
E-Ticarette Ürün Açıklamalarının Önemi
Çok net bir kural var. Eğer E-Ticaret sitesinden ürün satacaksanız açıklama yazmak zorundasınız. Geleneksel ticarette bir esnaf ürün satmak için ürün hakkında müşterisine her türlü bilgiyi verir, alternatifler sunar, satmak için her türlü çabayı gösterir. E-Ticarette ise eğer bir ürünü