Müşterilerinizin sadakatini güçlendirmek için B2B platformunuzda izlenmeniz gereken bazı stratejiler vardır. Bu stratejilerin tamamı kullanıcı deneyimini iyileştirmekle ilgilidir. 1. Kişiselleştirilmiş bir satın alma süreci Müşteri davranışlarını analiz ederek satın alma sürecinizi kişiselleştirebilirsiniz. Veriyi toplama ve analiz etme noktasında hizmet aldığınız platformun ekranlarını

Toptancılar ve perakendeciler arasındaki temel fark, toptancıların toplu olarak işlem yapmaları, genellikle doğrudan işletmelere satış yapmaları, perakendecilerin ise genellikle daha küçük ölçekte doğrudan tüketicilere satış yapmalarıdır. Bununla birlikte, ikisi arasında aşağıdakiler de dahil olmak üzere başka farklılıklar vardır: Fiyatlandırma Toptancılar ürünleri büyük miktarlarda

  Eski Yöntemlerden Vazgeçin   Geleneksel yaklaşımlara takılı kalarak B2B işinizi B2C ile karıştırmadığınızdan emin olun.   Birçok firmanın hala teknolojiyi gerektiği gibi benimsenmediğini ve  çoğu e-ticaret devinin eski sistemlere bağlı kalarak hata yaptığını belirtmekte fayda var. Eski Sistem, artık marjinal faydası  azaldığı halde eski