Instagram, üst üste attığı adımlarla ticari gücünü büyütmeyi hedefliyor. Instagram'ın kapalı beta sürecindeki yeni sistemiyle, E-Ticaret sektörünün şekli değişebilir.  Facebook kendine rakip olarak gördüğü Instagram'ı 2012 yılında 1 milyar dolara satın almıştı. Instagram'ın daha çıraklık aşaması olarak sayabileceğimiz bu dönemde, özellikle

Sosyal medya platformları milyarlarca kullanıcıyı barındırıyor. Bu okyanusta doğru adımlarla hedeflediğiniz kitleyi kendinize yönlendirebilirsiniz.  E-Ticaret sektöründe doğru adımlar atarak kendi kemik kitlenizi oluşturabilirsiniz. Bu adımlar teknolojik yatırım ve tasarım kadar doğru iletişim ile de yapılmalı. Sosyal medya dünya çapında iletişim alışkanlıklarını

Günümüzün dijital çağında, işinizin başarısı için bir sosyal medya varlığı oluşturmak çok önemlidir. Sosyal medyanın kullanımına kayıtsız kalırsanız, pazarlama hedefleriniz ile birlikte işletmenizin genel büyümesini de engelleyebilirsiniz. Hiç kuşkusuz küreselleşen yaşamın en değerli parçası internettir. Neredeyse kullanılmadığı bir alan yok demek

“Çevrimiçi alanda potansiyel müşterileri nasıl bulabilirim?” Sorusu! Rakiplerimizin çok fazla olduğu ve rekabetin yüksek seviyelerde olduğu bugün, çevrimiçi alanda hedef kitlenizin dikkatini çekmek için stratejiler oluşturup üzerine tartıştığınız bu aşamada muhtemelen en çok sorduğunuz soru.. “Çevrimiçi alanda potansiyel müşterileri nasıl bulabilirim?” İşte size