Rekabette Öne Çıkmanızı Sağlayacak 5 Öneri
Rekabetin önüne geçmenize yardımcı olacak 5 stratejiyi bu rehberimizde ayrıntılı bir şekilde ele alıyoruz.
Yapılmamışı Yapmak Mümkün Mü?
e-Ticaret sektöründe bütün köşelerin kapıldığını düşünenlerdenseniz bu yazıyı daha dikkatli okuyun. Size ilham vermek gibi bir niyetimiz yok ancak neleri yapmamanız gerektiğini tekrar hatırlatabiliriz. Çünkü e-Ticarette başarısız olan tüm iş modelleri, benzer sorunlar çözülmediği için bir bir yok olup gitti.
Bir B2B e-Ticaret Sitesinde Sadakat Yaratacak 3 Önemli Özellik
Müşterilerinizin sadakatini güçlendirmek için B2B platformunuzda izlenmeniz gereken bazı stratejiler vardır. Bu stratejilerin tamamı kullanıcı deneyimini iyileştirmekle ilgilidir. 1. Kişiselleştirilmiş bir satın alma süreci Müşteri davranışlarını analiz ederek satın alma sürecinizi kişiselleştirebilirsiniz. Veriyi toplama ve analiz etme noktasında hizmet aldığınız platformun ekranlarını
İşletmeniz için En İyi b2b e-ticaret Platformunu Nasıl Bulursunuz?
İşletmeler arası ticaret, geleneksel offline ticaretten online bir dünyaya doğru kayıyor. ABD'deki B2B e-ticaret hacmi 2012'den 2022'ye 3 kattan fazla arttı. Bu önemli büyüme nedeniyle, e-ticaret teknolojisi B2B işletmeleri için çok önemli hale geldi. Şirketiniz için bir e-ticaret planı oluşturmaya karar verdiyseniz dikkat
Pazarlamada Konumlandırma: İşiniz Kaliteniz
Sektör içerisinde başarı sağlayıp yer etmiş ya da kaliteli işletmelere aşırı doymuş bir e-ticaret piyasasında sektör içerisine girmenizi kolaylaştırmak için nasıl bir isim oluşturabileceğinizi merak ettiniz mi? Girmek istediğiniz muhtemel pazarda konumunuzu tasarlayarak, rakipleriniz arasında farkındalık oluşturup varlık kazanmak bugün pazarınızda
İçerik Pazarlama Nedir? 4 Soruda İçerik Pazarlama Stratejisi Nasıl Oluşturulur?
Web sitenize daha fazla trafik çekmek, farkındalık oluşturmak ve karlı bir çevrimiçi işletme oluşturmak istiyorsanız, içerik pazarlama stratejinize dikkat etmeniz gerekir. İçerik stratejisi, pazarlama planınız sürecinde oluşturacağınız yazılarınız veya fotoğraf, infografik, GIF gibi görseller olarak oluşturduğunuz medya içeriklerinin sosyal medyada ya