5 Adımda Dijital Pazarlama Stratejisi
Dijital pazarlama, modern iş dünyasının vazgeçilmez bir bileşeni haline gelmiştir. İşletmeler için büyüme ve rekabet avantajı sağlama potansiyeli taşıyan bu strateji, ancak doğru bir şekilde uygulandığında gerçek potansiyelini ortaya koyar. Bu yazıda, işletmenizin online başarısını en üst düzeye çıkarmak için
Rekabette Öne Çıkmanızı Sağlayacak 5 Öneri
Rekabetin önüne geçmenize yardımcı olacak 5 stratejiyi bu rehberimizde ayrıntılı bir şekilde ele alıyoruz.
Ortalama Sepet Tutarını Arttırmanın 4 Yolu
E-ticaret dünyasında başarılı bir işletme olmanın anahtarı, müşterilerin ortalama sepet tutarını artırmak ve karlılığı maksimize etmekle ilgilidir.
B2B e-Ticaret’in Avantajları
B2B e-Ticaret çözümleri, şirketlerin iş yapma şeklini değiştirebilir. B2B satışları, geleneksel olarak işleyen kanallardan online platformlara doğru kaymaktadır. işletmelerin müşterilerinin beklentilerini karşılamak ve pazarda rekabetçi kalabilmek adına teknolojiye uyum sağlaması gerekmektedir. B2B e-Ticaret çözümleri, müşterilerinizin ürünlerinizi online satın almalarına izin vermenin yanı
B2B e-Ticaret’in Bileşenleri Nelerdir?
Tarihsel olarak B2B işletmeleri e-ticareti benimsemekte çok istekli davranmadılar. Pandemiden hemen önce hazırlanan bir e-ticaret raporu, ABD'deki B'B şirketlerinin ürün satışlarının yalnızca %9'unun bir e-ticaret web sitesi aracılığıyla gerçekleştiğini ortaya koymuştu. Bununla birlikte, pandeminin değişim için bir katalizör olmasıyla, B2B alanına
Bir B2B e-Ticaret Sitesinde Sadakat Yaratacak 3 Önemli Özellik
Müşterilerinizin sadakatini güçlendirmek için B2B platformunuzda izlenmeniz gereken bazı stratejiler vardır. Bu stratejilerin tamamı kullanıcı deneyimini iyileştirmekle ilgilidir. 1. Kişiselleştirilmiş bir satın alma süreci Müşteri davranışlarını analiz ederek satın alma sürecinizi kişiselleştirebilirsiniz. Veriyi toplama ve analiz etme noktasında hizmet aldığınız platformun ekranlarını
Toptan Satış e-Ticaret B2B Pazarına Nasıl Değer Katıyor?
Toptancılar ve perakendeciler arasındaki temel fark, toptancıların toplu olarak işlem yapmaları, genellikle doğrudan işletmelere satış yapmaları, perakendecilerin ise genellikle daha küçük ölçekte doğrudan tüketicilere satış yapmalarıdır. Bununla birlikte, ikisi arasında aşağıdakiler de dahil olmak üzere başka farklılıklar vardır: Fiyatlandırma Toptancılar ürünleri büyük miktarlarda
B2B e-Ticaret İçin Dijital Strateji Nasıl Olmalı?
Günümüzün B2B alıcılarının doğası değişiyor, tedarikçiler ve ortaklarla çalışma biçimlerinin de gelişmesi gerekiyor. B2B müşterileri için karar verme ve satın alma pozisyonlarında sadece daha fazla Y kuşağı olmakla kalmadı, aynı zamanda COVID-19 geleneksel yüz yüze satış modelini de etkiledi. Online Olun! Araştırmalara
B2B e-Ticaretin Geleceği Nedir? Bir Endüstrinin Evrimi Üzerine 5 Öngörü
1. Küresel Perakende e-Ticaret Satışları Dünya Çapında Artacak E-ticaret satışları dünya çapında sürekli artıyor. Son 25 yılda perakende işinde devrim yarattı. İstatistiklere göre e-ticarette rakamlar her sene misliyle büyüyor. Teknolojinin ilerlemesi ve müşterilerin değişen talebi ile e-ticaret artık çok farklı bir
B2B e-Ticaret Nedir? Nasıl Başlanır?
B2B (Business-to-Business: İşletmeden İşletmeye) e-ticaret firmaların dijital ortamda birbirleri ile yaptığı ürün ve hizmet alışverişidir. Nihai kullanıcıya yapılan ürün satışından yani B2C (Business-to-Customer: İşletmeden Nihai Müşteriye) ticaretten oldukça farklıdır. B2B Ticaret Kimler Arasında Yapılır? Hammadde üreticisi - ürün üreticisi Ürün üreticisi