Toptan Satış e-Ticaret B2B Pazarına Nasıl Değer Katıyor?
Toptancılar ve perakendeciler arasındaki temel fark, toptancıların toplu olarak işlem yapmaları, genellikle doğrudan işletmelere satış yapmaları, perakendecilerin ise genellikle daha küçük ölçekte doğrudan tüketicilere satış yapmalarıdır. Bununla birlikte, ikisi arasında aşağıdakiler de dahil olmak üzere başka farklılıklar vardır: Fiyatlandırma Toptancılar ürünleri büyük miktarlarda
B2B e-Ticaret İçin Dijital Strateji Nasıl Olmalı?
Günümüzün B2B alıcılarının doğası değişiyor, tedarikçiler ve ortaklarla çalışma biçimlerinin de gelişmesi gerekiyor. B2B müşterileri için karar verme ve satın alma pozisyonlarında sadece daha fazla Y kuşağı olmakla kalmadı, aynı zamanda COVID-19 geleneksel yüz yüze satış modelini de etkiledi. Online Olun! Araştırmalara
B2B e-Ticaretin Geleceği Nedir? Bir Endüstrinin Evrimi Üzerine 5 Öngörü
1. Küresel Perakende e-Ticaret Satışları Dünya Çapında Artacak E-ticaret satışları dünya çapında sürekli artıyor. Son 25 yılda perakende işinde devrim yarattı. İstatistiklere göre e-ticarette rakamlar her sene misliyle büyüyor. Teknolojinin ilerlemesi ve müşterilerin değişen talebi ile e-ticaret artık çok farklı bir
B2B e-Ticaret Nedir? Nasıl Başlanır?
B2B (Business-to-Business: İşletmeden İşletmeye) e-ticaret firmaların dijital ortamda birbirleri ile yaptığı ürün ve hizmet alışverişidir. Nihai kullanıcıya yapılan ürün satışından yani B2C (Business-to-Customer: İşletmeden Nihai Müşteriye) ticaretten oldukça farklıdır. B2B Ticaret Kimler Arasında Yapılır? Hammadde üreticisi - ürün üreticisi Ürün üreticisi
Büyük Veri, Büyük Etki(Big Data): Veriler Sosyal Medya Pazarlamanızı Nasıl Geliştiriyor?
Büyük verilerin(Big Data) artan etkisi ile her küçük işletme sahibi ve pazarlamacı, pazarı parmaklarının ucunda devrim yapma gücü niteliğinde kullanabilir. Büyük veri, birçok sektör üzerinde etkiler oluşturdu ve insanların perakende satıştan sağlık hizmetlerinde olan biçimlerine kadar tüm süreçlerinde etkili oldu ve
Marka Değerini Ve Pazarlamanızı Artırmak İçin Sosyal Medya
Günümüzün dijital çağında, işinizin başarısı için bir sosyal medya varlığı oluşturmak çok önemlidir. Sosyal medyanın kullanımına kayıtsız kalırsanız, pazarlama hedefleriniz ile birlikte işletmenizin genel büyümesini de engelleyebilirsiniz. Hiç kuşkusuz küreselleşen yaşamın en değerli parçası internettir. Neredeyse kullanılmadığı bir alan yok demek
E-ticaret Siteleri İçin Satış Artıran Sosyal Medya Kullanımı Nasıl Olmalıdır?
İnternet kullanımının artışı ile paralel olarak gelişme gösteren sosyal medya mecraları mobil cihazların da gündelik yaşamın ayrılmaz bir parçası haline gelmesi ile birlikte; ‘’Sosyal medya olmazsa biz ne yaparız? ‘’ boyutunda bir varlık kazanmış durumda. Sosyal medyanın hayatımıza bu kadar girmesi