ProjeSoft – Bulutsantralim Çözüm Ortaklığı

Sanal santral çözüm ortağımız Bulutsantralim ile Projesoft’u entegre hale getirdik. Bulutsantralim ‘i kullanarak hem iletişim maliyetlerinizde tasarruf edebilir, hem de gelişmiş entegrasyonumuzla müşteri hizmetleri kalitenizi arttırabilirsiniz! Üstelik Bulutsantralim’e ayda sadece 49 TL ödeyerek sahip olabilirsiniz!

Bulutsantralim Nedir?
Eski tip fiziksel telefon santrallerinin yerini alan, bulut teknolojisiyle internet üzerinden hizmet veren, internetin olduğu her yerden santral özelliklerini kullanabileceğiniz Verimor Telekom tarafından geliştirilen internet tabanlı yeni nesil telefon santralidir.

Bulutsantralim’le Neler Yapabilirsiniz? 
– Görüşmelerinizin ses kayıtlarını tutabilirsiniz.
– Mesai içi ve dışı için özel oluşturulmuş kurumsal sesli karşılama menüleri oluşturabilirsiniz.
– Numaranız asla meşgul çalmaz, sınırsız eş zamanlı çağrı alabilirsiniz.
– Yoğun çağrılarda müşterilerinizi kuyrukta bekletebilir, bekleme sıra ve sürelerini okutabilir, bekleyenlerin istatistiklerini tutabilir, servis seviyenizi (SLA) ölçebilirsiniz.
– Gelişmiş rapor ve istatistiklerle analizler yapabilirsiniz.
– Anlık izleme ekranlarıyla anlık incelemeler yapabilirsiniz.
– Santraliniz üzerinden dijital ortamda faks alıp gönderebilirsiniz.
– Sesli mesaj ve Otomatik IVR uygulamalarıyla, anket, çeşitli hatırlatma ve kampanya duyuruları yapabilirsiniz.
 Projesoft entegrasyonuyla siparişim ne durumda, kapıda ödeme onayı alma, müşteri bilgilerinin ekranda açılması gibi özel uygulamaları kullanabilirsiniz.

Bulutsantralim hakkında tüm detayların yer aldığı web sitesini inceleyebilirsiniz.
www.bulutsantralim.com

Bulutsantralim -Projesoft Entegrasyonuyla Neler yapabilirsiniz?

·  Siparişim Ne Durumda? 

Müşteri hizmetlerinizi arayan müşterilerinizin sipariş ve kargo durumlarını sesli karşılama robotuyla canlı biri olmadan okutabilirsiniz. Böylelikle bu konulardaki talepleri iş gücüne ihtiyaç duymadan Bulutsantralim aracılığıyla çözebilirsiniz. Müşteri hizmetlerinizi aradıklarında siparişinin durumunu öğrenmek isteyen müşterilerinize karşılama menüsünde tuşlama yaptırarak bir alt menüden siparişinin durumuyla ilgili bilgileri okutabilirsiniz. Örneğin: “Sayın Kemal Çopra, Sipariş numarası 123456789 olan, 23.07.2017 tarihinde vermiş olduğunuz 177 TL tutarındaki siparişiniz Kargoya Verildi durumundadır.” anonsunu okutabilirsiniz.

·  Kapıda Ödeme Onayı Alma

Kapıda ödeme seçenekli oluşturulmuş siparişlerinizi sanal santral üzerinden otomatik robot ile aratarak onay alabilirsiniz. Web sitenizden kapıda ödeme seçeneğiyle olşturulmuş sipariş için Bulutsantralim müşterinizi otomatik olarak arayarak “Sizi Çopra A.Ş. ‘dan arıyorum.
Sayın Kemal Çopra, Sipariş numarası olan TT11071 olan 14 Temmuz 2017 tarihinde vermiş olduğunuz 153 TL tutarındaki siparişiniz için kapıda ödeme onayı vermeniz gerekmektedir. Siparişinizin kapıda ödemeyle gönderilmesini onaylamak için 1’i, iptal etmek için 2’yi, müşteri temsilcisiyle görüşmek için 0’ı tuşlayınız.” anonsunu okur. 1’i tuşlayan müşterinin siparişi Projesoft tarafından otomatik onaylanır.)

·  Müşteri Bilgilerinin Çağrı Merkezi Ekranında Açılması

Sizi arayan müşterilerinizin bilgileri Projesoft çağrı merkezi ekranlarında otomatik olarak açılır. Böylelikle müşterinizi daha fazla bekletmeden isimleriyle karşılayarak müşteri memnuniyetinizi arttırabilirsiniz. Ayrıca çağrı merkezi ekranında ilgili müşterinin geçmişte yapığı görüşmelerin ses kayıtları yer almaktadır.

Adres Merkez

Bankalar Cd. Vefai Han. No: 18 Kat:5B
Karaköy - İST.
Tel: 0(850)255 03 83

Adres Teknopark

Yamaçtepe Mh. Teknopark 4/A Blok
No:104 Şahinbey Gaziantep

Projesoft Teknoloji A.Ş

"Yeni teknoloji ve küresel vizyonu Türk Firmaları ile birleştiren çözüm ortağınız."