Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal Medya Başarınız İçin 8 Video İçerik Fikri
YouTube, platformunda aylık 1,8 milyar oturum açan kullanıcı olduğunu söyledi. YouTube’un yaptığı duyurunun içerisinden daha ilginç bir istatistik söyleyeyim ben size, insanların televizyonları üzerinden YouTube’a bağlanarak 150 milyon saat video izlediğini açıkladı. Şimdi bu durumu iki farklı şekilde yorumlayabiliriz: Bu rakamlardan
Online İtibar Yönetimi Hakkında Bilmeniz Gerekenler
Online itibar yönetimi internet üzerinden iş yapan kişi ya da kurumların özellikle üzerinde durması ve dikkat etmesi gereken bir konu. İnsanların birçoğunun, vakitlerini internette ve özellikle de sosyal medyada geçirmeye başlamasıyla birlikte markalar için "online itibar yönetimi" konusu gündeme gelmeye
E-Ticaret için Sosyal Medya Yönetimi Nasıl Yapılmalı?
Arkadaş ya da yakın çevremiz ile iletişim kurmak, aynı zamanda uzun süre görüşemediklerimiz dostlarımız ile yeniden bir araya gelebilmek adına kullanmış olduğumuz sosyal medya hesapları, tüm bunların yanı sıra ticari amaçlar ile de kullanılabilmektedir. Kitap satışı, kozmetik ürün satışı ya
Instagram E-Ticaretiniz Sizin Düşündüğünüzden Daha Hızlı Büyütür
Kar marjlarının düştüğü, ticaretin zorlaştığı ve verilen reklam maliyetlerinin her gün arttığı bu dönemde herkes sosyal medya ve öneminden bahsediyor. Herkes içerik paylaşımından bahsederken Instagram’dan reklam dışında (Türkiye’de yeni açıldı) nasıl satış yapılacağından kimse bahsetmiyor. Yeni bir kavram olduğu için
Büyük Veri, Büyük Etki(Big Data): Veriler Sosyal Medya Pazarlamanızı Nasıl Geliştiriyor?
Büyük verilerin(Big Data) artan etkisi ile her küçük işletme sahibi ve pazarlamacı, pazarı parmaklarının ucunda devrim yapma gücü niteliğinde kullanabilir. Büyük veri, birçok sektör üzerinde etkiler oluşturdu ve insanların perakende satıştan sağlık hizmetlerinde olan biçimlerine kadar tüm süreçlerinde etkili oldu ve
Marka Değerini Ve Pazarlamanızı Artırmak İçin Sosyal Medya
Günümüzün dijital çağında, işinizin başarısı için bir sosyal medya varlığı oluşturmak çok önemlidir. Sosyal medyanın kullanımına kayıtsız kalırsanız, pazarlama hedefleriniz ile birlikte işletmenizin genel büyümesini de engelleyebilirsiniz. Hiç kuşkusuz küreselleşen yaşamın en değerli parçası internettir. Neredeyse kullanılmadığı bir alan yok demek
E-ticaret Siteleri İçin Satış Artıran Sosyal Medya Kullanımı Nasıl Olmalıdır?
İnternet kullanımının artışı ile paralel olarak gelişme gösteren sosyal medya mecraları mobil cihazların da gündelik yaşamın ayrılmaz bir parçası haline gelmesi ile birlikte; ‘’Sosyal medya olmazsa biz ne yaparız? ‘’ boyutunda bir varlık kazanmış durumda. Sosyal medyanın hayatımıza bu kadar girmesi
E-Ticaret Satışlarınızı Arttıracak 5 Instagram Aracı
Facebook en popüler sosyal medya platformu olmaya devam etmekte ama bu otomatik olarak e-ticaretinizi pazarlamak için en iyi platform olduğu anlamına gelmiyor. TrackMAven’a göre, markalar ortalama en yüksek engagement’i Instagram üzerinden sağlıyor. Bu durum, platformu daha katılımcı bir kitleyle bağlantı kurmak
E-Ticarette Sosyal Medya Pazarlama Teknikleri
E-Ticarette Sosyal Medya Pazarlama Sosyal medya pazarlaması birden fazla pozitif getirisiyle birlikte e-ticaretin vazgeçilmez bir parçasıdır diyebiliriz. E-ticaret sitelerin açısından sosyal medyayı pazarlama aracı olarak kullanmanın birden fazla sebebi bulunuyor. Bu sebepler genel olarak şu şekilde; tüketiciler ile iletişim kurma, interaktif
Yanlış Kullanılan Fotoğraflar E-ticaret Sitenize Nasıl Zarar Verir?
Alışveriş alışkanlıklarını tümden değiştirme gibi bir iddia ile yayılmaya başlayan e-ticaret sitesinde kimse bir ürüne dokunamaz. Bu durum yeni nesil alışveriş alışkanlığında bakma eğilimini ön plana çıkardı. Bu nedenle bir e-ticaret sitesindeki fotoğrafın kalitesi, ürünün kalitesiyle bağdaştırılabiliyor. Tüketici, ürünle ilgili