Dijital Pazarlama
B2C İşletmeler İçin E-Posta Pazarlama ve Otomasyon İpuçları
E-posta pazarlama, B2C işletmeler için etkili bir iletişim ve pazarlama aracı olarak kalmaya devam ediyor.
B4B Yaklaşımıyla İşletmelerin Dijital Dönüşümüne Nasıl Katkıda Bulunabiliriz?
Bu makale, B4B yaklaşımının işletmelerin dijital dönüşümüne nasıl katkıda bulunabileceğini ve bu süreçte izlenmesi gereken stratejileri ele alacaktır.
İş Dünyasının Başarı Formülü
İşte başarılı bir yönetici olmanın altın kuralları ve bu kuralları uygularken göz önünde bulundurmanız gereken önemli ipuçları.
B2B E-İhracat Platformları: Küresel Pazarlara Nasıl Açılabilirsiniz?
B2B e-ihraç platformları aracılığıyla küresel pazarlara açılma sürecini doğru yönetme ve SEO odaklı öneriler rehberi.
B2B Analitik Yazılımı ile Veri Madenciliği ve Trend Analizi
Projesoft Teknoloji'nin öncü B2B analitik yazılımı ve veri madenciliği çözümleri sahnede parlıyor. Gelin, veri denizinden altın madenciliğine birlikte göz atalım!
B2B-CRM Entegrasyonu: Müşteri Verilerini Nasıl En İyi Şekilde Kullanırsınız?
Biz Türkiye'nin önde gelen B2B-CRM entegrasyon sağlayıcısı olarak, müşteri verilerinizi nasıl en üst düzeyde kullanabileceğinizi anlatmak ve işletmenizi büyütmek için size rehberlik etmek istiyoruz
5 Adımda Dijital Pazarlama Stratejisi
Dijital pazarlama, modern iş dünyasının vazgeçilmez bir bileşeni haline gelmiştir. İşletmeler için büyüme ve rekabet avantajı sağlama potansiyeli taşıyan bu strateji, ancak doğru bir şekilde uygulandığında gerçek potansiyelini ortaya koyar. Bu yazıda, işletmenizin online başarısını en üst düzeye çıkarmak için
Yapılmamışı Yapmak Mümkün Mü?
e-Ticaret sektöründe bütün köşelerin kapıldığını düşünenlerdenseniz bu yazıyı daha dikkatli okuyun. Size ilham vermek gibi bir niyetimiz yok ancak neleri yapmamanız gerektiğini tekrar hatırlatabiliriz. Çünkü e-Ticarette başarısız olan tüm iş modelleri, benzer sorunlar çözülmediği için bir bir yok olup gitti.
B2B e-Ticaret İçin Dijital Strateji Nasıl Olmalı?
Günümüzün B2B alıcılarının doğası değişiyor, tedarikçiler ve ortaklarla çalışma biçimlerinin de gelişmesi gerekiyor. B2B müşterileri için karar verme ve satın alma pozisyonlarında sadece daha fazla Y kuşağı olmakla kalmadı, aynı zamanda COVID-19 geleneksel yüz yüze satış modelini de etkiledi. Online Olun! Araştırmalara
2021’de Sitenizin Güvenilirliğini Artırıp Satışları Yükseltecek 6 Önemli Adım
Hızla büyüyen e-ticaret dünyasında tüketicilerin kendilerini daha rahat hissedip güvende alışveriş yapacakları bir e-ticaret sitesinin özellikleri neler olmalı?