E-Ticarette Markanızı Konumlandırmak İçin Renklerin Önemi
E-ticaret sitelerinin birincil amacı marka bağlılığını ve müşteri tatmin düzeyini birbirine paralel olarak sürdürerek markanın piyasadaki payını ve piyasa değerini her geçen […]
E-ticaret SEO Nasıl Yapılır? Basit SEO Yöntemleri
Bugün insanların alışveriş alışkanlıklarını gözlemlediğimiz zaman, fiziksel mağazalarda olan varlıklarının önceki yıllara oranla azalmış olduğunu ve süreç içinde dijitalde varlıklarını oluşturmuş e-ticaret […]
Düşük Depo Maliyetleri İle E-Ticaret Nasıl Yapılır?
Depolama, perakende operasyonlarının ayrılmaz bir parçasıdır ve ürünlerin talebin olduğu yerlere verimli bir şekilde dağıtılmasını sağlar. Satış potansiyeli ve alım sirkülasyonu yüksek […]
Başarılı E-Satış Dönüşümleri İçin E-Ticarette Tema Seçiminin Önemi
E-ticaret siteleri söz konusu olduğunda, en önemli unsur mutlaka ki işlevsellik fakat bu süreçlerin birleşimini oluşturan; farklı ödeme seçeneği altyapıları, kampanya ve […]
E-Ticarette Fulfillment Nasıl Yapılır?
Fulfillment (Sipariş Karşılama) Nedir? Avantajlı Mıdır? Fulfillment nedir? sorusunun içeriğine yakından bakalım; en kısa tanımıyla bir şirketin yeni bir sipariş alması ve […]
Başarılı Pazarlama için 6 Alışılmamış Yol
İş hayatımız ve günlük hayatımızdaki tüm alışkanlıklar hızla değişiyor ve internete taşınıyor. Eticaret sitelerinden, bankalara hatta devlet kurumları bile işlemleri internete taşıyor. […]
2018 Yılında E-Ticareti Trendlerle Büyütün
Dünyada açık ara en hızlı değişen sektör Eticaret sektörüdür. İşin hızlı bir şekilde büyümesi ile birlikte pek çok firma bu alana yatırım […]
Oyunlaştırma Nedir? Oyunlaştırma ile E-Ticaret Cironuzu Katlayın
Yeni Nesil Pazarlama Stratejisi Oyunlaştırma, dijitalin yükselmesiyle birlikte tekrardan tanımlanmış ve birçok endüstri üzerinde kalıpları değiştiren bir strateji olarak kabul edilmiştir. Gamification […]
Dijital Reklamcılıkta Yeni Bir Çağ: Psikolojik Kişilik Analizi
BKM’nin açıkladığı rakamlar son 10 yıldır eticaretin her sene düzenli olarak ülke ortalamasının kat ve kat üstünde büyüdüğünü gösteriyor. Burada işi büyüten […]
7 Adımda Doğru Reklam Mecrasının Seçimi
Her yeni başlayan projede müşterimiz ile temelde konuşulan iki konu var. Reklam yapmalı mıyım? Ne zaman reklam yapmalıyım? İnternet üzerinde satış yapacak her […]
7 Adımda Facebook Ürün Reklamlarını Etkin Kullanın
Dünyada popüler olmasına rağmen Türkiye’de az kullanılan reklam çeşitlerinden birisi de Facebook Dinamik Ürün Reklamlarıdır. Dünyada tercih sebebi olmasının neden hedeflemenin Googla […]
Dönüşüm Optimizasyonu ile Cirolarınızı Artırın
Bir E-ticaret projesi canlıya alındıktan sonra bize en çok gelen talep de dönüşüm optimizasyonu oluyor. Bunun sebebi Müşteri ve bizim tercihlerimize göre […]