Entegrasyonun Satış Üzerindeki Etkisi Nedir?

 

 

E-ticaret’in olmazsa olmazı istikrarlı büyümedir. Pazarda yer edinmek ve bu yeri korumak için satışı arttıracak şeyleri bulup bunları geliştirmek, iyileştirmek ve rakiplerin önüne geçmek gerekir. Bunun da en kolay yolu mevcut operasyonları otomasyona geçirerek insan hatası faktörünü minimize etmektir. Personelinizi operasyonlardan uzak tuttuğunuzda onların yaratıcılıklarından faydalanabilir ve işinizi büyütebilirsiniz.

 

Bu noktada entegrasyonlar en önemli kurtarıcınız olacaktır. İşinize en uygun ERP programını seçip muhasebe ve lojistik işlerinizi bu program üzerinden tamamlayabilirsiniz. Stok ve fiyat takibi otomatik olarak yapıldığında hatalı satışların da önüne geçmiş olursunuz.

Çalıştığınız kargo firmasının dijital servislerini kullanarak siparişlerin siteniz üzerinden takip edilmesini sağlayabilirsiniz. Bu müşterilerinizin kusursuz bir deneyim yaşamasını da sağlayacaktır.

Mevcut ödeme sistemlerinizi gözden geçirerek size en uygun olanı sitenize entegre edebilir ve müşterilerinize daha fazla ödeme opsiyonu sunabilirsiniz.

 

Web sitenize dinamik pazarlama araçları ekleyerek (webpush, smart widget vb.) dönüşüm oranınızı arttırabilirsiniz.

 

Google’ın analiz için geliştirdiği uygulamaları sitenize entegre ederek müşteri davranışlarını analiz edebilir ve buna göre aksiyon planları çıkartabilirsiniz.

 

Kullanmış olduğunuz mevcut e-ticaret platformunun ihtiyaçlarınıza uygun çözümler sunması ve entegrasyon konusunda kendini sürekli güncellemesi çok önemlidir. Bu nedenle çalıştığınız firmaların size sunacağı entegrasyon olanakları, satış potansiyelinizi arttıracak en önemli konudur.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir