E-Ticarette Satışları Arttırmanın 6 Etkin Yolu
Dünya genelinde e-ticaret hızla yükselen bir değer ve bu da Rakamlara yansımış durumda. 2019 yılında 3.5 Trilyon $ olan E-ticaret cirosu 2020 […]
Google Search Console Nedir ve Nasıl Kullanılır?
Google Search Console, web sitesi sahiplerinin sitelerinin Google arama sonuçlarındaki performansını izlemelerine, analiz etmelerine ve optimize etmelerine olanak tanıyan ücretsiz bir araçtır. […]
Hazır E-Ticaret Altyapı Sistemlerinin Avantajları
Hazır e-ticaret altyapı sistemleri, e-ticarete girmek isteyen, site altyapı kurulumu gibi konularla uğraşmadan direkt olarak işiyle ilgilenmek isteyen ya da fiziki mağazasını […]
Mesafeli Satış Sözleşmesi: E-Ticaretin Yasal Omurgası
Mesafeli satış sözleşmesi örneği ifadesi, çevrimiçi alışveriş yapan işletmeler için hem yasal bir zorunluluğu hem de müşteriye güven aşılayan önemli bir metni temsil […]
Yeni Başlayanlar İçin SEO
SEO nedir, site içi seo ve site dışı SEO ne anlama gelir, arama motorları nasıl çalışır, anahtar kelime ve backlink nedir gibi arama motoru optimizasyonu (SEO) içerisinde bulunan konuları derinlemesine ele alacağız.
Facebook Business Manager Nedir ve Kurulumu Nasıl Yapılır?
Facebook Business Manager, e-ticaret yapan B2B ve B2C işletmelerinin dijital pazarlama stratejilerini güçlendiren, sosyal medya varlıklarını ve reklam kampanyalarını tek bir platformdan […]
Sanal POS Nedir: E-Ticaretin Temel Taşı!
Sanal POS, e-ticaret dünyasının vazgeçilmez bir parçasıdır ve işletmelerin online satış süreçlerini güvenli, hızlı ve etkili bir şekilde yönetmelerini sağlar. Fiziksel POS […]
KPI Nedir ve Faydaları Nelerdir? Derinlemesine İnceleme!
KPI nedir sorusu, iş dünyasında rekabet avantajı elde etmek isteyen her kurumun sorması gereken kritik bir sorudur. İngilizce açılımı “Key Performance Indicator” […]
İleti Yönetim Sistemi Nedir?
İleti yönetim sistemi nedir, nasıl çalışır, İYS sistemine üye olunması zorunlu mudur ve başvuru sürecinde neler gerekir? İşte İYS hakkında bilmeniz gereken […]
E-Ticaret Dönüşüm Oranı Nedir ve Neden Önemlidir?
E-ticaret dönüşüm oranı, bir e-ticaret sitesinin ziyaretçilerini ödeme yapan müşterilere veya belirli bir hedefi (örneğin e-bülten aboneliği, form doldurma, demo talebi vb.) […]
E-İhracat Gönderilerinde İade Problemi
Son dönemde en çok popüler olan kavramlardan bir tanesi de e-ihracat. Tabii ki dünyada rekabet içerisinde bulunan ülkelerin arasına girebilmek, onlarla rekabet […]
Dikey E-Ticaret Nedir?
Dikey e-ticaret, çok geniş ürün yelpazesi bulunmayan, belli ürün ve ürün gruplarına odaklanmış firmaların yaptığı işe verilen isimdir. Belirli bir ürün grubunu […]