E-Ticaret SEO Rehberi: B2C İşletmenizi Üst Sıralara Taşıyın
E-ticaret dünyasında başarılı olmak, artık yalnızca iyi bir ürün veya hizmet sunmakla sınırlı değil. Aynı zamanda dijital varlığınızı güçlendirmek ve arama motorlarında üst sıralara çıkmak da büyük bir öneme sahip. İşte işletmenizin B2C (Business to Consumer) e-ticaretini üst sıralara taşımanıza
B2B E-Ticaret SEO: İşletmenizin Online Görünürlüğünü Artırın
İşletmenizin online görünürlüğünü artırmak ve rekabette öne çıkmak için B2B e-ticaret SEO stratejilerine odaklanmak gereklidir.
Google Search Console Nedir? Nasıl Kullanılır?
Google Search Console Nedir? Google Search Console, internet sitesi sahipleri, webmasterlar, dijital pazarlamacılar ve SEO'cuların sitelerini Google'a gösterdiği, performans ölçümlemesi yaptığı servise verilen isimdir. Kullanıcılar, Google Search Console'u kullanarak Google arama motoru üzerindeki performanslarını ve web görünürlüğünü görebilir, buna bağlı olarak
Yeni Başlayanlar İçin SEO
SEO, küçük ve orta ölçekli işletmeler de dahil neredeyse tüm firmaların internete girmeye başlamasıyla birlikte oldukça önemli bir hal kazanmaya başladı. Biz de Türkçe anlamıyla Arama Motoru Optimizasyonu anlamına gelen SEO’yu sizler için detaylıca kaleme aldık. SEO nedir, site içi
SEO Nedir? SEO’nun Faydaları Nelerdir?
E-ticaret sektörüne giren kişiler ya da kurumlar SEO’nun ne olduğu hakkında ve ne işe yaradığı hakkında çok fazla bilgi sahibi değiller. Bu konu hakkında bilgileri olmadığı için yaptıkları yatırımları çöpe atabiliyorlar. O yüzden bugünkü yazımızda SEO hakkında temel bilgiler bahsetmek
E-Ticaret Paketi Satın Alırken Neye Dikkat Etmeliyiz?
Dünyaya açılmanın en pratik yolu olan web dünyası, pratik ve etkili çözüm yöntemi gerektirmektedir. Sektörünüzün ihtiyaçlarına cevap veren, hitap ettiğiniz müşteri kitlesinin beklentilerine göre tasarlanan e-ticaret sayfası, başarının ilk önemli adımını teşkil eder. Tasarımın ilk adımı paket satın alma işlemidir.
E-Ticaret Sistemlerinde SEO Çalışması Ne Kadar Önemli?
E-Ticaretin Günümüzdeki Önemi Online olarak alışveriş yapılmasını mümkün kılan e-ticaret sistemi, günümüzde ticaretin dijital ortama taşınması ile beraber çok daha önemli bir hal almıştır. Her tür ürün ya da hizmetin yer aldığı e-ticaret sistemi, satışların artması ve hedef kitleye ulaşmada son
E-Ticaret’in Olmazsa Olmazı: SEO
Ticaretin kalbi haline gelen internet, kuralına göre online sayfa yapanları her zaman ödüllendirmektedir. Tasarım bakımından birinci sınıf olan, müşteri beğenisi kategorisinde üst sıralarda yer alan ve arama motorunda rakiplerine fark atan siteler, online ticarette başarı ipini göğüslemektedir. Online sayfa çalışmalarında,
E-Ticaret Sitesine Arama Motorlarından Reklamsız Trafik Nasıl Çekilir
Tüm e-ticaret sitelerinin ürünlerini-hizmetlerini müşterilere tanıtabilmek için sitelerine trafik çekmeye ihtiyacı olduğu yadsınamaz bir gerçek. Sitelere trafik çekmenin birçok yolu var. Bunlardan reklam ile trafik çekmek yeni kurulan bir site için zaruriyet olarak görünebilir ya da büyük firmalar için reklam
E-ticarette Yinelenen İçerik Sorunları Nasıl Önlenir?
Yinelenen İçerik (Duplicate Content) Nedir? Öncelikle duplicate nedir? sorusunu cevaplayarak makalemize başlayalım. Duplicate kopyalama anlamına gelmektedir. Duplicate content ise, yani Tükçe çevirisiyle kopya içerik, yinelenen, tekrarlanan içerik anlamına gelmektedir. Bu tarz içeriklerden kesinlikle ama kesinlikle kaçınmanız gerekir. Genel olarak ilk defa