İçerik Pazarlama
B2B Analitik Yazılımı ile Veri Madenciliği ve Trend Analizi
Projesoft Teknoloji'nin öncü B2B analitik yazılımı ve veri madenciliği çözümleri sahnede parlıyor. Gelin, veri denizinden altın madenciliğine birlikte göz atalım!
B2B E-Ticaret SEO: İşletmenizin Online Görünürlüğünü Artırın
İşletmenizin online görünürlüğünü artırmak ve rekabette öne çıkmak için B2B e-ticaret SEO stratejilerine odaklanmak gereklidir.
Blog Yazılarında Başlığa Neden Önem Vermelisiniz?
Blog yazılarınızı daha dikkat çekici ve etkileyici bir hale getirmek için yapmanız gereken şeylerden bir tanesi de yazılarınızda kullandığınız başlıklara daha fazla dikkat etmektir. İnsanlar sizin yazdığınız yazının içeriğini linke tıklayana kadar göremezler. O zaman sizin ilk önce yapmanız gereken
İçerik Pazarlama Çalışmasının E-Ticaret Sitenize Ne Gibi Faydaları Olabilir?
Her geçen yıl içerik pazarlama çalışmaları daha kıymetli bir hale gelmeye başlıyor. İnsanlar içeriğin reklam olduğunu anlayınca hızlı hızlı geçmeye başlıyorlar. Daha çok kendilerine fayda sağlayan içerikler üzerinde vakit geçiriyorlar. E-ticaret firmaları içerik pazarlama çalışması yaparken native içerikler üzerinde yoğunlaştıkları zamanlarda
Video İçeriklerinizin İzlenme Sayısının Düşük Olma Nedenleri
Günümüzde trend video içerikleri. O yüzden markalarda çok sık bir şekilde video içerik çalışmaları gerçekleştiriyorlar. Sosyal medya platformlarından reklam amaçlı ya da etkileşim alma amaçlı paylaşımlar yapılıyor. İnsanlar da artık okumaktan çok izlemeyi sevdiği için video içerik yazılı bir metindense
Başarılı Bir Blog Yazısında Bulunması Gereken Özellikler Nelerdir?
İçerik pazarlama e-ticaret siteleri için büyük önem taşımakta. E-ticaret siteleri için blog içerikleri ise, içerik pazarlama açısından önemli bir bölümü kapsıyor. Başarılı bir blog yazısı yazabilmeniz için ise blog içeriğinizin içerisinde bazı önemli noktaları bulundurmanız gerekiyor. Hazırladığınız blog içeriklerinizde temel olarak
Başarılı Bir İş Planında Olması Gerekenler Nelerdir?
Her ne iş yapıyorsanız yapın ilk başta ki olmazsa olmazınız bir iş planı hazırlamak olmalı. İşletmeler genelde yatırımcı bulmak için ya da hissedar bulmak için iş planı hazırlıyorlar. Ama aslına bakarsanız iş planı hazırlamak işletmeler için olmazsa olmaz bir gereksinimdir.
İçerik Pazarlaması E-Ticaret Firmaları İçin Neden Önemli?
İçerik pazarlaması yeni kurulan e-ticaret firmaları tarafından göz ardı edilen bir pazarlama çalışmasıdır. Ama yeni kurulan e-ticaret firmalarının gözden kaçırdığı nokta şu: içerik pazarlama çalışmaları, hem işletmenizin tanıtımı konusunda hem de Google organik arama sonuçlarında daha üst sırada yer alabilmek
Sosyal Medyada İçeriklerinizin Etkileşim Performansını Nasıl Artırabilirsiniz?
Sosyal medyada paylaştığınız içerikler organik olarak size etkileşim getirse bile, sosyal platformların algoritmaları buna çok fazla izin vermiyor. Ama işletme olarak sizin de oralarda boy göstermeniz gerekiyor. Peki ne mi yapmalısınız? İstesenizde istemesenizde sosyal ağlarda yer alıyorsanız ve içeriklerinizin etkileşimlerinin
Instagram’da İçeriklerinize Açıklama Yazarken Dikkat Etmeniz Gerekenler
Instagram hazırladığınız içeriklere doğru bir şekilde açıklama yazmak, kullanıcıların içeriklerinizle daha fazla etkileşime girmesine yardımcı oluyor. Son dönemlerde kullanıcılar için her ne kadar fotoğraf ve video çok önemli olsa da içeriklerinize girdiğiniz açıklamalarda etkileşimlere etki eden faktörler arasında yer alıyor.