Blog Yazılarında Başlığa Neden Önem Vermelisiniz?
Blog yazılarınızı daha dikkat çekici ve etkileyici bir hale getirmek için yapmanız gereken şeylerden bir tanesi de yazılarınızda kullandığınız başlıklara daha fazla dikkat etmektir. İnsanlar sizin yazdığınız yazının içeriğini linke tıklayana kadar göremezler. O zaman sizin ilk önce yapmanız gereken kullanıcıları linke …
İçerik Pazarlama Çalışmasının E-Ticaret Sitenize Ne Gibi Faydaları Olabilir?
Her geçen yıl içerik pazarlama çalışmaları daha kıymetli bir hale gelmeye başlıyor. İnsanlar içeriğin reklam olduğunu anlayınca hızlı hızlı geçmeye başlıyorlar. Daha çok kendilerine fayda sağlayan içerikler üzerinde vakit geçiriyorlar. E-ticaret firmaları içerik pazarlama çalışması yaparken native içerikler üzerinde yoğunlaştıkları zamanlarda aldıkları …
Video İçeriklerinizin İzlenme Sayısının Düşük Olma Nedenleri
Günümüzde trend video içerikleri. O yüzden markalarda çok sık bir şekilde video içerik çalışmaları gerçekleştiriyorlar. Sosyal medya platformlarından reklam amaçlı ya da etkileşim alma amaçlı paylaşımlar yapılıyor. İnsanlar da artık okumaktan çok izlemeyi sevdiği için video içerik yazılı bir metindense daha çok …
Başarılı Bir Blog Yazısında Bulunması Gereken Özellikler Nelerdir?
İçerik pazarlama e-ticaret siteleri için büyük önem taşımakta. E-ticaret siteleri için blog içerikleri ise, içerik pazarlama açısından önemli bir bölümü kapsıyor. Başarılı bir blog yazısı yazabilmeniz için ise blog içeriğinizin içerisinde bazı önemli noktaları bulundurmanız gerekiyor. Hazırladığınız blog içeriklerinizde temel olarak kullanıcılarla …
Başarılı Bir İş Planında Olması Gerekenler Nelerdir?
Her ne iş yapıyorsanız yapın ilk başta ki olmazsa olmazınız bir iş planı hazırlamak olmalı. İşletmeler genelde yatırımcı bulmak için ya da hissedar bulmak için iş planı hazırlıyorlar. Ama aslına bakarsanız iş planı hazırlamak işletmeler için olmazsa olmaz bir gereksinimdir. Doğru şekilde …
İçerik Pazarlaması E-Ticaret Firmaları İçin Neden Önemli?
İçerik pazarlaması yeni kurulan e-ticaret firmaları tarafından göz ardı edilen bir pazarlama çalışmasıdır. Ama yeni kurulan e-ticaret firmalarının gözden kaçırdığı nokta şu: içerik pazarlama çalışmaları, hem işletmenizin tanıtımı konusunda hem de Google organik arama sonuçlarında daha üst sırada yer alabilmek için ciddi …
Sosyal Medyada İçeriklerinizin Etkileşim Performansını Nasıl Artırabilirsiniz?
Sosyal medyada paylaştığınız içerikler organik olarak size etkileşim getirse bile, sosyal platformların algoritmaları buna çok fazla izin vermiyor. Ama işletme olarak sizin de oralarda boy göstermeniz gerekiyor. Peki ne mi yapmalısınız? İstesenizde istemesenizde sosyal ağlarda yer alıyorsanız ve içeriklerinizin etkileşimlerinin artmasını istiyorsanız …
Instagram’da İçeriklerinize Açıklama Yazarken Dikkat Etmeniz Gerekenler
Instagram hazırladığınız içeriklere doğru bir şekilde açıklama yazmak, kullanıcıların içeriklerinizle daha fazla etkileşime girmesine yardımcı oluyor. Son dönemlerde kullanıcılar için her ne kadar fotoğraf ve video çok önemli olsa da içeriklerinize girdiğiniz açıklamalarda etkileşimlere etki eden faktörler arasında yer alıyor. Özenli bir …
Görsel İçerik Hazırlarken Dikkat Etmeniz Gereken Detaylar Nelerdir?
Görsel içerik hazırlarken, kitlenizin ilgisini çekecek içerikler hazırlamanız geri dönüşümlerinizi artırır. Kitlenizin ilgisini çekebilmek için, iletmek istediğiniz mesajı doğru bir şekilde aktarmak ve bununla birlikte tüketicilerinizi harekete geçirmek önemlidir. Ama işte görsel içerik tasarımı yaparken dikkat etmeniz gereken bazı kurallar bulunuyor. Görsel …
E-Ticaret İçin Önemli Olan İçerik Türleri
E-ticaret siteleri müşterilerine sadece sundukları ürünleri ve hizmetleri tanıtarak başarılı olamazlar. Bunun yanında hedef kitleleri için uygun içerik sağlamaları gerekir. Peki günümüzde e-ticarette hangi tür içerikler daha ön planda? Bir e-ticaret sahibi olarak hangi içeriklere daha fazla önem vermelisiniz onu anlatmaya başlayalım. …