İçerik Pazarlama
Inbound Marketing Nedir? E-Ticaret Siteleri Bundan Nasıl Faydalanabilir?
Inbound Marketing Nedir? “Content Is King, Distribution Is Queen” "İçerik Kral, Dağıtım Kraliçedir!" temel mottosu ile hareket eden bu pazarlama tekniği, ürün ya da hizmeti müşteriye direkt olarak itmeye çalışan geleneksel pazarlama tekniklerine tepki olarak doğmuştur diyebilirim. Inbound marketing, hedef kitleye
Fütüristik İçerik Pazarlama Trendleri
Akıllı telefonların geçmişi o kadar da uzak sayılmaz değil mi ? Bir gereklilikten ortaya çıkan cep telefonları, yakın gelecekte devrim niteliğinde bir gelişmeyle içerik üreten profesyonel makinelere dönüştü. Lensleri, filtreleri, uygulamaları, dahili kamerası ve bünyesindeki sosyal mecraları ile akıllı telefonlarımız
Netflix İçerik Pazarlamasında Nasıl Başarılı Oldu?
Son zamanlarda, markaların kendilerini ön planda tutup ne kadar iyi olduklarıyla ilgili ürettiği içerikler müşterilerin dikkatini eskisi kadar çekmemeye başladı. İş yapma biçimlerinin evrilmesiyle birlikte oyunun kuralları da değişmeye başladı. Müşterileriniz artık daha çok, gerçek bilgi ve faydayla karşılaştıklarında cezbedilir
İnternetten Para Kazanmanın Yolları
Maddi konularda hayat ile mücadele her geçen gün daha zorla hale geliyorken, elbette kazancı arttırmak en büyük arzudur. Günümüzde bunu artık internet üzerinden ek olarak ya da tam zamanlı iş seçeneği dahilinde gerçekleştirmek de çok zor değil. Doğru bilgilere ulaşmak
İçerik Pazarlama Nedir? 4 Soruda İçerik Pazarlama Stratejisi Nasıl Oluşturulur?
Web sitenize daha fazla trafik çekmek, farkındalık oluşturmak ve karlı bir çevrimiçi işletme oluşturmak istiyorsanız, içerik pazarlama stratejinize dikkat etmeniz gerekir. İçerik stratejisi, pazarlama planınız sürecinde oluşturacağınız yazılarınız veya fotoğraf, infografik, GIF gibi görseller olarak oluşturduğunuz medya içeriklerinin sosyal medyada ya
Yanlış Kullanılan Fotoğraflar E-ticaret Sitenize Nasıl Zarar Verir?
Alışveriş alışkanlıklarını tümden değiştirme gibi bir iddia ile yayılmaya başlayan e-ticaret sitesinde kimse bir ürüne dokunamaz. Bu durum yeni nesil alışveriş alışkanlığında bakma eğilimini ön plana çıkardı. Bu nedenle bir e-ticaret sitesindeki fotoğrafın kalitesi, ürünün kalitesiyle bağdaştırılabiliyor. Tüketici, ürünle ilgili