Sosyal Medya Pazarlamasında Başarılı Olmanız İçin 10 İpucu
Sosyal medya, günümüz iş dünyasında markalar için büyüme ve başarı için kritik bir rol oynamaktadır.
Sosyal Medya Yönetiminde En Sık Yapılan Hatalar Nelerdir?
Sosyal medya platformları, firmaların kendilerini ve ürünlerini tanıtmak için en sık kullandığı mecralardır. Tabii ki markaların bu mecralarda yer alma sebepleri insanların sosyal medya mecralarında çok fazla geçiriyor olmalarından kaynaklanıyor. Fakat markaların burada var olurken dikkate almadığı, atladığı bazı noktalar
İnstagram’da Reklamverenler Arasından Sizin Markanız Nasıl Sıyrılabilir?
Sosyal medya reklamcılığı her geçen gün daha popüler hale gelmeye devam ediyor. Instagram’ın sunduğu bilgiye göre 2 milyonun üzerinde reklamveren bu platformu reklam amaçlı kullanıyor. Ayrıca Instagram’ın kendi bloğundan verdiği bilgiye göre kullanıcıların %50’sinin firmaların Instagram hesaplarını takip ettiğini ve
Sosyal Medya Terimleri
Sosyal medya üzerinde pazarlama çalışmaları yaparken bilmeniz gereken bazı terimler bulunuyor. Sosyal medyada yaptığınız pazarlama çalışmalarından sonra anlamlandırmanız gereken verileri anlayabilmek için bu terimlerin ne anlama geldiğini öğrenmelisiniz. Bu terimlerin ne anlama geldiğini öğrendikten sonra sosyal medyada yaptığınız pazarlama çalışmalarında
İlgi Çekici Sosyal Medya Paylaşımı İçin Nelere Dikkat Etmelisiniz?
Sosyal medya mecralarında farklı içerik türleri deneyerek etkileşimlerinizi artırabilirsiniz. Yaşadığınız dönemde herkes sosyal medya içerik paylaşımı yaptığı rekabet hat safhada. Sizin bu rekabette bir adım daha öne çıkabilmek için yapmanız gereken özellik bulunuyor. Sosyal medyada içerik paylaşırken özellikle şunu artık
Küçük İşletmelerin Müşteri İlişkilerinde Dikkat Etmesi Gerekenler Nelerdir?
Müşteri ilişkileri yönetimi, küçük işletmelerin de mutlaka üzerinde durması gereken önemli konulardan bir tanesi. Müşteri ilişkilerine önem vermek ve müşterilerle arayı iyi tutmak, müşterileri sadık müşteri haline getirerek, işletmeyi büyütebilmek için çok önemli bir etken. Bu konuda müşterilerle iletişim halindeyken
Markanızın Instagram’daki Pazarlama Çalışmalarını İleri Taşıyacak İpuçları
Instagram’da yaptığınız pazarlama çalışmaları, Instagram üzerinde yaptığınız paylaşımların daha fazla kullanıcıya ulaşmasına ve daha fazla etkileşim almanıza yardımcı olur. Instagram’daki pazarlama çalışmalarınızı ileriye taşıyabilmek için doğru stratejiler ve bazı birtakım çalışmaların yapılması gerekir. Biz de bugün Instagram’da yaptığınız pazarlama çalışmalarınızı
İşletmelerin Instagram’da Günlük İçerik Paylaşırken Yaptıkları Hatalar
İşletmeler, Instagram’da yaptıkları hatalardan dolayı Instagram mecrasından daha az dönüşüm elde ediyorlar. İşletmelerin genelinin günlük olarak paylaştıkları içeriklerde yaptıkları hatalar para kaybetmelerine neden oluyor. Çok sık olarak yapılan bu hataları yapmamak için önce bu hataların ne olduğunu bilinmesi lazım. O
E-Ticaret Sitenizin Twitter’daki Takipçi Sayısını Artırmak İçin Neler Yapabilirsiniz?
Twitter’da takipçi sayınızı artırmanız, Twitter üzerindeki etkileşimlerinizi ve geri dönüşleri artırabilmeniz için önemlidir. Twitter’da organik bir şekilde takipçi artırmak istiyorsanız direkt olarak sizinle ilgilenen kitleye ulaşmak için uğraşmalısınız. Bu kitleye ulaşabildiğiniz takdirde aldığınız geri dönüşümlerin kalitesi de artacaktır. Unutmamalısınız ki
Sosyal Medya Başarınız İçin 8 Video İçerik Fikri
YouTube, platformunda aylık 1,8 milyar oturum açan kullanıcı olduğunu söyledi. YouTube’un yaptığı duyurunun içerisinden daha ilginç bir istatistik söyleyeyim ben size, insanların televizyonları üzerinden YouTube’a bağlanarak 150 milyon saat video izlediğini açıkladı. Şimdi bu durumu iki farklı şekilde yorumlayabiliriz: Bu rakamlardan