[Hack #2] “Ürün Yorumları Nesli” Büyüme Hack’i

Tüketicilerin neredeyse %95’inin satın alımdan önce online eleştirilerini okuduğunu söylesem ne düşünürdünüz? Ya da eleştirileri yayınlamanın satışları %270 oranında artırabileceğini söylesem? Ya da başarılı olmak beş yıldızlı yorumlara ihtiyacınızın olmadığını söylesem? Dört yıldız da iş görür!

Enformasyon çağında eleştiriler çok önemli kısacası. Yorumlar olmadan ürünleriniz satmaz.

İşte bu yüzden bu “ürün yorumları nesli” hack’i her tür ve boyuttaki işletme için mükemmel bir hile. İşte yapmanız gerekenler.

  1. Adım: Üreticinizden ürün eleştirilerini web sitenizde yayınlamak için izin isteyin

Eğer bir imalatçının ürünlerini satıyorsanız sattığınız ürün hakkında çok iyi ürün eleştirileri olması muhtemel.

Müşterilerinizin yeni yorumlar yapmasını istemeye ek olarak (ki bunu işletmelere her satıştan sonra yapmalarını tavsiye ediyorum), üreticinizden de onların yorumlarını kendi sitenize eklemek için isteyebilirsiniz.

  1. Adım: Yorumlar bölümünü ürün sayfanıza ekleyin

İmalatçı, yorumları uygun biçimde web sitenizde yayınladığınızdan emin olmak isteyecektir. Ek olarak, alıcıyla böyle açık olmak iyi bir iş tecrübesi olacak.

Üreticinizin yorumunu web sitenizde yayınlarken “[üreticinin sitesi]’nden alıntılanmıştır” ibaresini eklemeyi unutmayın.

40 milyar dolarlık şirket, Target, Bazaarvoice kullanımında usta:

Target (sattıkları Sunbeam elektrikli battaniye için) üreticilerinin web sitelerinden alıntıladıkları yorumları kullanıyor.

Bir taşla iki kuş.

İlk olarak bu ürünlerin çoğu ya:

1) Çok fazla yoruma sahip değildi, ya da

2) Kötü-vasat bir ortalamaya sahipti. Dört ya da beş yıldızlı yorumları direkt üreticiden olduğu gibi aktarmak bu ürünlerin derecelerini aniden yükseltti.

İki, müşteriler ancak “daha fazlasını göster”e tıklarlarsa yorumların orijinalinin üreticiden geldiğini görüyorlar. Başka bir deyişle “daha fazlasını göster”e birkaç kez basmalısınız ki üreticinin yorumları görünsün.

Bu sene satışlarınızı artırmak istiyorsanız bu hack’i mutlaka denemelisiniz.

Dillard’s bu taktiği PowerReviews adında bir araç yardımıyla kolayca uyguluyor:

“Ugg yorumları”nda öne çıkan yorumların hem dört hem beş yıldızlı yorumlar olduğuna dikkat edin. Unutmayın, hack’in başında da söylediğimiz gibi, dört yıldızlı yorumlar da beş yıldızlılar kadar etkileyici olabiliyor (eğer daha fazla olmuyorsa!).

https://sumo.com/stories/ecommerce-growth-hacks#2

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir