E-ticaret Rehberi
Yöneticilerin En Çok Yaptığı 5 Marka Yanlışı
Günümüzde markalaşma sürecini tamamlayamayan firmaların ayakta kalması çok zor. Bu süreç içerisinde yöneticiler benzer hatalara düşerek mevcut tüketici kitlelerini bile kaybedebiliyor. En çok yapılan markalaşma yanlışları ve çözümlerini bir araya getirdik. Dünya her geçen gün dijitalleşiyor. İnternet'in getirdiği dijitalleşme anlayışıyla birlikte
E-Ticaret Mağazacılık Dönemini Bitirecek mi?
127 yıllık moda devi Abercrombie & Fitch'in aldığı cesur kararlar mağazacılık sektörünün geleceğiyle ilgili akıllarda sorular oluşturdu. E-Ticaret karşısında mağazacılık ne kadar ayakta kalabilir? İnternet çağıyla birlikte nesillerden alışıla gelen bir çok firma ekonomik sıkıntılar yaşamaya başladı. İlk başta gazeteler bu
Google Yemek Sektörüne de Adım Atıyor
Google, E-Ticaret ekosistemi oluşturma çalışmalarına devam ediyor. Google Alışveriş ile firmalara avantaj sağlayan platform şimdi de yemek siparişleri için atılıma başlıyor. Google iş dünyasının en çok deneme yanılma yöntemiyle gelişen firması. Arama motoru olarak başladığı iş hayatına yıllar geçtikçe yeni projeler
Ürünün Kutusunu Getir İndirimi Kap
Avrupa Birliği, geri dönüşümü artırmak ve doğayı korumak için ilginç bir programa imza atıyor. E-Ticaret sitelerinden alınan ürünlerde kutuları geri getiren tüketiciler çeşitli indirimler kazanacak. E-Ticaret, mağazacılık sektörünün solda sıfır bırakacak kadar hızlı büyüyor. Her yıl milyarlarca insan E-Ticaret siteleri üzerinden
Etkili Reklam Bütçe Planlaması Nasıl Yapılır?
E-Ticaret sitenizde başarıya giden yol düzgün ekonomik planlar yapmaktan geçiyor. Sektörün güçlü firmalarından biri olmak için, pazarlamadan, yatırıma kadar bütçe planlamınızı düzgün yapmanız lazım. İnternet iş dünyasında bir çok temel konuyu kökten değiştirdi. Artık tüketiciye ulaşmak için zaman ve mekan kavramlarına
Özel Kutulama Markanıza Nasıl Değer Katar?
Marka çağında tüketicinin dikkatini çekmek için en ufak ayrıntıya dikkat etmeniz gerekiyor. Tüketicinin aklında yer edinmek için kargolayacağınız ürünlerde özel kutular kullanmalısınız. Tarih kitapları gelecek yıllarda yaşadığımız dönem için 'marka çağı' yakıştırmasını yapabilir. Sosyal medya ile birlikte şahıslar bile markalaşmanın peşinde.
E-Ticaret Siteniz Yaza Hazır mı?
Yaz geliyor pazarlama ve tasarım stratejilerini gözden geçirme zamanı. Yaza uygun stratejilerle satışlarınızı artırabilirsiniz. E-Ticaret mağazacılık sektöründen daha büyük bir hacme sahip olsa da bazı kurallar asla değişmez. Tüketici yazın geldiğini değişen vitrinlerde görmek ister. Yazın kullanıcılarınıza daha iyi hitap etmek
Psikopatlardan İş Hayatında Başarılı Olma Sırları
Başlık sizi yanıltmasın, uzmanlara göre tarihe geçmiş en iyi yöneticiler ve CEO'ların hatırı sayılır çoğunluğu klinik olarak psikopat tanısına sahip. Onların sırlarını öğrenip aynı başarıyı yakalamak sizin elinizde. Psikopat denilince medya ve sinema sektörünün yarattığı etki yüzünden herkesin aklına hemen seri
Niş Pazarlama Nedir? Nasıl Yapılır? Niş Ürün Pazarlama Teknikleri Neler?
Niş Pazarlama Nedir? Niş pazarlama, küçük bir tüketici grubunun ihtiyaçlarını ve isteklerini daha iyi bir şekilde karşılamak gayesiyle ortaya çıkarılan dar kapsamlı bir pazarlama stratejisi olarak tanımlanabilir. Niş pazarlama, kimsenin aklına gelmemiş ve farkına varılmamış ürünlerin üretimini ve pazarlanmasını kapsar. Aslında
İyi Bir Yönetici Olmanın Altın Kuralları
Gemi ne kadar büyük olursa olsun ancak kaptanının yetenekleri kadar yol gidebilir. İyi bir yönetici olarak iş dünyasının açık sularında tüm tehlikelere göğüs gerebilirsiniz.