E-ticaret Rehberi

Günümüzde markalaşma sürecini tamamlayamayan firmaların ayakta kalması çok zor. Bu süreç içerisinde yöneticiler benzer hatalara düşerek mevcut tüketici kitlelerini bile kaybedebiliyor. En çok yapılan markalaşma yanlışları ve çözümlerini bir araya getirdik. Dünya her geçen gün dijitalleşiyor. İnternet'in getirdiği dijitalleşme anlayışıyla birlikte

Google, E-Ticaret ekosistemi oluşturma çalışmalarına devam ediyor. Google Alışveriş ile firmalara avantaj sağlayan platform şimdi de yemek siparişleri için atılıma başlıyor. Google iş dünyasının en çok deneme yanılma yöntemiyle gelişen firması. Arama motoru olarak başladığı iş hayatına yıllar geçtikçe yeni projeler

Avrupa Birliği, geri dönüşümü artırmak ve doğayı korumak için ilginç bir programa imza atıyor. E-Ticaret sitelerinden alınan ürünlerde kutuları geri getiren tüketiciler çeşitli indirimler kazanacak. E-Ticaret, mağazacılık sektörünün solda sıfır bırakacak kadar hızlı büyüyor. Her yıl milyarlarca insan E-Ticaret siteleri üzerinden

Marka çağında tüketicinin dikkatini çekmek için en ufak ayrıntıya dikkat etmeniz gerekiyor. Tüketicinin aklında yer edinmek için kargolayacağınız ürünlerde özel kutular kullanmalısınız. Tarih kitapları gelecek yıllarda yaşadığımız dönem için 'marka çağı' yakıştırmasını yapabilir. Sosyal medya ile birlikte şahıslar bile markalaşmanın peşinde.

Yaz geliyor pazarlama ve tasarım stratejilerini gözden geçirme zamanı. Yaza uygun stratejilerle satışlarınızı artırabilirsiniz. E-Ticaret mağazacılık sektöründen daha büyük bir hacme sahip olsa da bazı kurallar asla değişmez. Tüketici yazın geldiğini değişen vitrinlerde görmek ister. Yazın kullanıcılarınıza daha iyi hitap etmek