E-ticaret
B2B e-Ticaret’in Avantajları
B2B e-Ticaret çözümleri, şirketlerin iş yapma şeklini değiştirebilir. B2B satışları, geleneksel olarak işleyen kanallardan online platformlara doğru kaymaktadır. işletmelerin müşterilerinin beklentilerini karşılamak ve pazarda rekabetçi kalabilmek adına teknolojiye uyum sağlaması gerekmektedir. B2B e-Ticaret çözümleri, müşterilerinizin ürünlerinizi online satın almalarına izin vermenin yanı
B2B e-Ticaret’in Bileşenleri Nelerdir?
Tarihsel olarak B2B işletmeleri e-ticareti benimsemekte çok istekli davranmadılar. Pandemiden hemen önce hazırlanan bir e-ticaret raporu, ABD'deki B'B şirketlerinin ürün satışlarının yalnızca %9'unun bir e-ticaret web sitesi aracılığıyla gerçekleştiğini ortaya koymuştu. Bununla birlikte, pandeminin değişim için bir katalizör olmasıyla, B2B alanına
Bir B2B e-Ticaret Sitesinde Sadakat Yaratacak 3 Önemli Özellik
Müşterilerinizin sadakatini güçlendirmek için B2B platformunuzda izlenmeniz gereken bazı stratejiler vardır. Bu stratejilerin tamamı kullanıcı deneyimini iyileştirmekle ilgilidir. 1. Kişiselleştirilmiş bir satın alma süreci Müşteri davranışlarını analiz ederek satın alma sürecinizi kişiselleştirebilirsiniz. Veriyi toplama ve analiz etme noktasında hizmet aldığınız platformun ekranlarını
İşletmeniz için En İyi b2b e-ticaret Platformunu Nasıl Bulursunuz?
İşletmeler arası ticaret, geleneksel offline ticaretten online bir dünyaya doğru kayıyor. ABD'deki B2B e-ticaret hacmi 2012'den 2022'ye 3 kattan fazla arttı. Bu önemli büyüme nedeniyle, e-ticaret teknolojisi B2B işletmeleri için çok önemli hale geldi. Şirketiniz için bir e-ticaret planı oluşturmaya karar verdiyseniz dikkat
Toptan Satış e-Ticaret B2B Pazarına Nasıl Değer Katıyor?
Toptancılar ve perakendeciler arasındaki temel fark, toptancıların toplu olarak işlem yapmaları, genellikle doğrudan işletmelere satış yapmaları, perakendecilerin ise genellikle daha küçük ölçekte doğrudan tüketicilere satış yapmalarıdır. Bununla birlikte, ikisi arasında aşağıdakiler de dahil olmak üzere başka farklılıklar vardır: Fiyatlandırma Toptancılar ürünleri büyük miktarlarda
B2B e-Ticaret İçin Dijital Strateji Nasıl Olmalı?
Günümüzün B2B alıcılarının doğası değişiyor, tedarikçiler ve ortaklarla çalışma biçimlerinin de gelişmesi gerekiyor. B2B müşterileri için karar verme ve satın alma pozisyonlarında sadece daha fazla Y kuşağı olmakla kalmadı, aynı zamanda COVID-19 geleneksel yüz yüze satış modelini de etkiledi. Online Olun! Araştırmalara
B2B e-Ticaretin Geleceği Nedir? Bir Endüstrinin Evrimi Üzerine 5 Öngörü
1. Küresel Perakende e-Ticaret Satışları Dünya Çapında Artacak E-ticaret satışları dünya çapında sürekli artıyor. Son 25 yılda perakende işinde devrim yarattı. İstatistiklere göre e-ticarette rakamlar her sene misliyle büyüyor. Teknolojinin ilerlemesi ve müşterilerin değişen talebi ile e-ticaret artık çok farklı bir
B2B e-Ticaret Nedir? Nasıl Başlanır?
B2B (Business-to-Business: İşletmeden İşletmeye) e-ticaret firmaların dijital ortamda birbirleri ile yaptığı ürün ve hizmet alışverişidir. Nihai kullanıcıya yapılan ürün satışından yani B2C (Business-to-Customer: İşletmeden Nihai Müşteriye) ticaretten oldukça farklıdır. B2B Ticaret Kimler Arasında Yapılır? Hammadde üreticisi - ürün üreticisi Ürün üreticisi
Entegrasyonun Satış Üzerindeki Etkisi Nedir?
E-ticaret’in olmazsa olmazı istikrarlı büyümedir. Pazarda yer edinmek ve bu yeri korumak için satışı arttıracak şeyleri bulup bunları geliştirmek, iyileştirmek ve rakiplerin önüne geçmek gerekir. Bunun da en kolay yolu mevcut operasyonları otomasyona geçirerek insan hatası faktörünü minimize etmektir. Personelinizi
Takip Etmeniz Gereken 7 B2B e-Ticaret Trendi
Eski Yöntemlerden Vazgeçin Geleneksel yaklaşımlara takılı kalarak B2B işinizi B2C ile karıştırmadığınızdan emin olun. Birçok firmanın hala teknolojiyi gerektiği gibi benimsenmediğini ve çoğu e-ticaret devinin eski sistemlere bağlı kalarak hata yaptığını belirtmekte fayda var. Eski Sistem, artık marjinal faydası azaldığı halde eski