E-ticaret

B2B e-Ticaret çözümleri, şirketlerin iş yapma şeklini değiştirebilir. B2B satışları, geleneksel olarak işleyen kanallardan online platformlara doğru kaymaktadır. işletmelerin müşterilerinin beklentilerini karşılamak ve pazarda rekabetçi kalabilmek adına teknolojiye uyum sağlaması gerekmektedir. B2B e-Ticaret çözümleri, müşterilerinizin ürünlerinizi online satın almalarına izin vermenin yanı

Tarihsel olarak B2B işletmeleri e-ticareti benimsemekte çok istekli davranmadılar. Pandemiden hemen önce hazırlanan bir e-ticaret raporu, ABD'deki B'B şirketlerinin ürün satışlarının yalnızca %9'unun bir e-ticaret web sitesi aracılığıyla gerçekleştiğini ortaya koymuştu. Bununla birlikte, pandeminin değişim için bir katalizör olmasıyla, B2B alanına

Müşterilerinizin sadakatini güçlendirmek için B2B platformunuzda izlenmeniz gereken bazı stratejiler vardır. Bu stratejilerin tamamı kullanıcı deneyimini iyileştirmekle ilgilidir. 1. Kişiselleştirilmiş bir satın alma süreci Müşteri davranışlarını analiz ederek satın alma sürecinizi kişiselleştirebilirsiniz. Veriyi toplama ve analiz etme noktasında hizmet aldığınız platformun ekranlarını

Toptancılar ve perakendeciler arasındaki temel fark, toptancıların toplu olarak işlem yapmaları, genellikle doğrudan işletmelere satış yapmaları, perakendecilerin ise genellikle daha küçük ölçekte doğrudan tüketicilere satış yapmalarıdır. Bununla birlikte, ikisi arasında aşağıdakiler de dahil olmak üzere başka farklılıklar vardır: Fiyatlandırma Toptancılar ürünleri büyük miktarlarda

B2B (Business-to-Business: İşletmeden İşletmeye) e-ticaret firmaların dijital ortamda birbirleri ile yaptığı ürün ve hizmet alışverişidir. Nihai kullanıcıya yapılan ürün satışından yani B2C (Business-to-Customer: İşletmeden Nihai Müşteriye) ticaretten oldukça farklıdır. B2B Ticaret Kimler Arasında Yapılır? Hammadde üreticisi - ürün üreticisi Ürün üreticisi

    E-ticaret’in olmazsa olmazı istikrarlı büyümedir. Pazarda yer edinmek ve bu yeri korumak için satışı arttıracak şeyleri bulup bunları geliştirmek, iyileştirmek ve rakiplerin önüne geçmek gerekir. Bunun da en kolay yolu mevcut operasyonları otomasyona geçirerek insan hatası faktörünü minimize etmektir. Personelinizi

  Eski Yöntemlerden Vazgeçin   Geleneksel yaklaşımlara takılı kalarak B2B işinizi B2C ile karıştırmadığınızdan emin olun.   Birçok firmanın hala teknolojiyi gerektiği gibi benimsenmediğini ve  çoğu e-ticaret devinin eski sistemlere bağlı kalarak hata yaptığını belirtmekte fayda var. Eski Sistem, artık marjinal faydası  azaldığı halde eski