Ortalama Sepet Tutarını Arttırmanın 4 Yolu
E-ticaret dünyasında başarılı bir işletme olmanın anahtarı, müşterilerin ortalama sepet tutarını artırmak ve karlılığı maksimize etmekle ilgilidir.
B2B e-Ticaretin Geleceği Nedir? Bir Endüstrinin Evrimi Üzerine 5 Öngörü
1. Küresel Perakende e-Ticaret Satışları Dünya Çapında Artacak E-ticaret satışları dünya çapında sürekli artıyor. Son 25 yılda perakende işinde devrim yarattı. İstatistiklere göre e-ticarette rakamlar her sene misliyle büyüyor. Teknolojinin ilerlemesi ve müşterilerin değişen talebi ile e-ticaret artık çok farklı bir
B2B e-Ticaret Nedir? Nasıl Başlanır?
B2B (Business-to-Business: İşletmeden İşletmeye) e-ticaret firmaların dijital ortamda birbirleri ile yaptığı ürün ve hizmet alışverişidir. Nihai kullanıcıya yapılan ürün satışından yani B2C (Business-to-Customer: İşletmeden Nihai Müşteriye) ticaretten oldukça farklıdır. B2B Ticaret Kimler Arasında Yapılır? Hammadde üreticisi - ürün üreticisi Ürün üreticisi
E-Ticarette Markanızı Konumlandırmak İçin Renklerin Önemi
E-ticaret sitelerinin birincil amacı marka bağlılığını ve müşteri tatmin düzeyini birbirine paralel olarak sürdürerek markanın piyasadaki payını ve piyasa değerini her geçen gün artırmaktır. Bu anlamda rakip e-ticaret siteleri içerisinden farklılaşıp bu fark ile arama motorlarından gelen kitleyi bizim e-ticaret
Başarılı E-Satış Dönüşümleri İçin E-Ticarette Tema Seçiminin Önemi
E-ticaret siteleri söz konusu olduğunda, en önemli unsur mutlaka ki işlevsellik fakat bu süreçlerin birleşimini oluşturan; farklı ödeme seçeneği altyapıları, kampanya ve promosyon yönetimleri, tedarikçi ve distribütör entegrasyonları, kargo fiyatlama yönetimi sistemleri, içerik ve haber yönetim aktivasyonları gibi genel özelliklerin