İnci Deri E-Ticaret Başarı Hikayesi

İnci Deri E-Ticaret Başarı Hikayesi

Geçmişi 1917 yılına dayanan İnci Deri, ayakkabı sektöründe boy göstermektedir. Türkiye’nin 100 yıllık ayakkabı ve çanta markası olan İnci Deri’nin 100’ün üzerinde mağazası ve 800’ün üzerinde çalışanı bulunmaktadır.

İnci Deri Microsoft Dynamics Axapta kullanan ve 100 küsür mağazası olan bir projeyi tanımlıyor bizim için. İnci Deri’nin dev operasyonunun arkaplanında aslında 40’tan fazla mağazada otomatik olarak toplanan ürünlerin stok yönetimini Axapta ile entegre bir şekilde çalışarak yürütüyoruz. İnci Deri’nin Silivri taraflarındaki fulfillment deposu üzerinden süreç yönetiliyor. Ana stoklar burada tutuluyor, yeni bir sipariş geldiğinde de Silivri deposuna giden ürün, oradan sipariş adresine doğru yönleniyor.

Tüm pazaryerleri ile entegre bir şekilde çalışan sistem sayesinde hem müşteriler hem de biz hangi üründen hangi mağazada ya da depoda kaç tane kaldığını anlık olarak görebiliyoruz. Web sitesinden incelediğiniz ayakkabının numarası yoksa hangi şubeden alabileceğinizi e-ticaret sitesi üzerinden gösteriyoruz. E-ticaret sitesi müşterilerinin ayakkabılarını mağazalardan deneyebileceği ve ürünü evlerine göndertebilecekleri bir sistem tasarladık. İnci Deri e-ticaret serüvenine bizimle başladı, kısa sürede en yüksek ciro sağladığı şubesi de e-ticaret şubesi haline geldi.