Linkedin kopya

Projesoft olarak; her geçen gün İstanbul, Gaziantep ve Malatya’daki ofislerimize yeni ekip arkadaşları dahil ederek, son zamanlarda ivmesi artan E-Ticaret alanında adımızından söz ettirmeye devam ediyoruz. Bu güzel gelişmelere ek olarak yeni müşteri hacmimizi de bir hayli arttırdık. Bu nedenle iş süreçlerimizin daha verimli şekilde yönetilebilmesi adına, bu projelerin iş akışlarını yönetecek Proje Yöneticileri arıyoruz. Aşağıdaki tanım ve kriterleri karşıladığınızı düşünüyor ve geleceğin mesleği e-ticareti mutfağından öğrenmek istiyorsanız lütfen özgeçmişlerinizi [email protected] adresine e-posta olarak iletiniz.

İş Tanımı: E-Ticaret Proje Yöneticisi

Sorumluluklar:

  • – Stratejik e-ticaret projelerinin başlatılması, yürütülmesi, planlaması ve yönetilmesi konularının liderliğini yapmak
  • – Projesoft’un yeni müşterileri için onboarding süreçlerinin uçtan uca yönetilmesi ve projeye liderlik edilmesi için planlama, iş akışları ve zaman çizelgeleri oluşturmak
  • – Projesoft iç ekipleri (satış, eğitim, destek, tasarım) ve çözüm ortakları ile müşteri -arasındaki koordinasyonu sağlamak
  • – Projelerin aynı anda yürütülmesi için görevler ve yapılacak işlerin önceliklendirilmesini, sıralamasını, birbiri arasındaki bağları koordine etmek
  • Hayata geçirilecek projenin kusursuz bir şekilde yürütülmesi için tüm süreçten müşterileri ve üst yönetimi haberdar etmek
  • – Projelerin teslim sürecini sorunsuz şekilde sağlamak adına üçüncü taraf tedarikçiler de dahil olmak üzere tüm proje üyelerinden gelen girdileri – çıktıları Projesoft CRM ve proje yönetim platformuna zamanında girerek, projeleri yazılımlar üzerinden koordine etmek
  • – Projelerin başarısını etkileyebilecek riskleri, tehditleri ve fırsatları önceden belirlemek adına araştırma ve müşteri ile ön hazırlıkları yapmak
  • – Projelerin onboarding süreçlerini, kilometre taşlarını, projeksiyonlarını, tahminlerini ve bütçelerini yönetmek,
  • – Projelere ait tüm aşamaları sonraki süreçlere hazırlık olması adına dokümante etmek ve bu gelişmeleri iç veya dış kilit paydaşlara zamanında iletmek
  • – Müşterilerin proje başlangıcından itibaren gerekli dokümantasyona ulaşabilmesini sağlamak ve ilgili dokümantasyon havuzlarının güncelliğinin ve erişilebilirliğini takip etmek
  • – Proje sonlandırıldıktan sonraki süreçler için incelemelerin yapılmasına liderlik etmek ve proje sonunda elde edilen çıktıların raporunu üst yönetime sunmak

Aranan Nitelikler:

  • – Proje yönetimi konusunda en az 3 yıl deneyimi olan
  • – E-ticaret sektöründe deneyimi olan (veya bilgi sahibi)
  • – MS Office programlarını (özellikle Excel) kullanmış olan
  • – Raporlama, dokümantasyon ve e-posta iletişimi konularında yetenekli
  • – Telefondan destek veya satış kabiliyeti olan
  • – İş disiplini ve öz motivasyonu yüksek
  • – İkna ve itiraz yönetim kabiliyeti yüksek
  • – Proaktif, hırslı ve odaklı çalışmaya alışık
  • – Yazılı ve sözlü iletişimi kuvvetli
  • – Diksiyonu ve hitabeti düzgün
  • – Türkçe’yi iyi kullanabilen