Metropol Kart Entegrasyonu

Projesoft olarak dijital dünyanın sunduğu çok yönlü entegrasyon avantajını e-ticaret sistemleri üzerinde işlevsel hâle getirmeyi amaçlıyoruz. Tüm altyapımızı bu doğrultuda inşa ederek e-ticaret yazılımları geliştiriyor ve alternatif ödeme yöntemleri konusunda hem kurumlara hem de çalışanlara yenilikçi çözümler sunuyoruz.

E-ticaret entegrasyonu alanında geliştirdiğimiz elektronik ödeme sistemi Metropol Kart ile şirketlerin, çalışanların ve sistemimize üye kuruluşların yaşamını kolaylaştırıyoruz. Başta yemek ödenekleri olmak üzere, şirketlere ait kurumsal harcamaları akıllı kartlara aktararak denetim ve yönetim mekanizmasının verimliliğini üst seviyeye taşıyoruz.

Online Metropol Kart Entegrasyonu

Türkiye’de ilk e-ticaret altyapısı oluşumuna önemli katkılarda bulunmamızın ardından MetropolCard ile kamu, özel sektör, KOBİ, şirket ve üniversitelerle iş birliği yaparak sorunsuz hizmet anlayışımızı devam ettiriyoruz. Kaliteden ve müşterilerimize verdiğimiz değerden hiçbir şekilde ödün vermeden online alışveriş yöntemlerinde 30.000’den fazla üye iş yeriyle sektörde bir ilki başarıyoruz.

Metropol Kart aracılığıyla kurumunuza ya da şirketinize ait tüm harcama kalemlerini tek çatı altında bir araya getiriyoruz. Yemek giderleri, konaklama, yakıt harcamaları ve ayni yardım ödemelerinde, yasal mevzuata uygun biçimde gereksinim duyduğunuz tüm avantajlı çözümleri sizinle paylaşıyoruz. Söz konusu ödemelerin tamamını tek kartta topluyor ve size özel butik planlamalar meydana getiriyoruz.

Müşterilerimizle iş yüklerini oluşturan birçok farklı konuda akıllı entegrasyon temelli ortaklığa imza atıyoruz. Paydaşlarımız için kalite ve hızlı hizmet anlayışımızın bir sonucu olarak katma değerli yaklaşımlar yaratıyoruz.

Tek Kart, Çok İşlem, Sınırsız Avantajlar

Kendi sektöründe bir ilki başararak akıllı kartları online hâlde çalışır duruma getiren Metropol Kart ödeme sisteminin yardımıyla, kurumların ve çalışanların kayıp ve çalıntı sebebiyle yaşayabilecekleri maddi kayıpların önüne geçiyoruz. Tek kartla çok sayıda işlem yapılmasına imkân tanıyan işleyişimiz sayesinde Türkiye’de ilk e-ticaret Metropol Entegrasyonu sağlayan firma olmanın haklı gururunu yaşıyoruz.

İş ortaklıklarımız aracılığıyla sunduğumuz geniş üye ağıyla farklı sektörlerdeki çalışanlar için son derece kapsamlı bir seçim yelpazesi meydana getiriyoruz. Öte yandan kurumunuza özel tasarladığımız kart çeşitleri marka kimliğinizin güçlendirilmesine ve çalışanlarınızın kurumsal aidiyet duygusunun gelişmesine hatırı sayılır seviyede destek oluyor.

Alternatif ödeme yöntemleri konusunda sektörün yenilikçi öncüsü Metropol Kart ile online alışverişte güvenliğinizi daima düşünüyoruz. Türkiye’de PCI DSS Level 1 güvenlik sertifikasına sahip ilk firma olarak yaptığınız işlemlerdeki veri güvenliğini en üst seviyede koruyoruz.

Metropol Kart E-Ticaret Ürünleri

Projesoft alt ürünü olarak geliştirdiğimiz Metropol Kart e-ticaret entegrasyonu hizmetini yedi farklı ürünle veriyoruz. Kurumunuz açısından önemli oranda vergi avantajı sağlayan online alışveriş yöntemiyle benzersiz avantajlar ortaya koyuyoruz.

Metropol Kart entegrasyonu tüm unsurlarıyla birlikte, bir bütün olarak ele alındığında kapsamlı bir e-ticaret ağını işaret ediyor. Sistemden yararlanan paydaşların tamamına e-ticarette çok önemli yararlar sunuyoruz. Öncelikle kart entegrasyonu üzerinden gerçekleştirilen tüm e-ticaret işlemlerini ve kişisel verileri koruma altına alıyoruz.

Söz konusu harcama kalemlerinin her birinde ödeme kolaylığı, çevrim içi denetim ve düzenleme, vergi avantajı, entegre yönetim başlıklarının meydana getirdiği verimliliği üst seviyeye taşıyoruz. Kart vasıtasıyla yapabileceğiniz tüm işlemleri dijital ortama aktararak 7/24/365 prensibiyle çalışan, son derece gelişmiş bir platform yaratıyoruz.

E-ticaret sitesi kimliği taşıyan Metropol Kart Entegrasyonu ile geniş yelpazedeki e-ticaret işlemlerinizi ve harcamalarınızı tek merkezden kontrol etmenizi sağlıyoruz.

1. RestoPay: Nakit ödemeyle karşılaştırıldığında %90’a varan vergi avantajı sunan RestoPay ile yemek ödeneklerini akıllı kartlara yükleyerek şirketlerin ve çalışanların işini daha kolay hâle getiriyoruz.
  2. PetroPay: Kurumunuz bünyesindeki araçların yakıt harcamalarını takip etmenizi mümkün kılan PetroPay aracılığıyla güvenlik riski taşıyan ödeme yöntemleriyle aranıza mesafe koyuyoruz.
  3. GiftPay: Geniş kullanım ağıyla çalışanlarınızın gıda, giyim, kırtasiye alanlarında vergi avantajlarından yararlanmasını sağlıyoruz.
  4. FiloPay: Şirketiniz için büyük önem taşıyan filo yönetimini tek bir tedarikçi vasıtasıyla yönetmenize imkân tanıyan ürünle performans/verimlilik parametresini ileri seviyeye taşıyoruz.
  5. OtelPay: Bu sistemle sık sık iş seyahati yapması gereken çalışanlarınızın konaklama masraflarını denetlemenize ve sınırlandırmanıza yardımcı oluyoruz.
  6. PassPay: Kişi sayma sistemi şeklinde de ifade edebileceğimiz PassPay, çalışanlarınızın ve konuklarının şirketinize ya da kurumunuza yaptığı giriş çıkışları kontrol etmeniz için ideal.
  7. OkulPay: Türkiye’deki tüm üniversitelerde akademisyen, personel ve öğrencilerin giriş çıkışlarını denetlemeye yarayan hizmet, okul kimlik kartı olma özelliği de taşıyor. OkulPay, ilgili çalışanlara özel avantajlar da vadediyor.

Siz de Metropol Kart Entegrasyonu ile sunduğumuz benzersiz e-ticaret çözümlerinden yararlanmak, şirketiniz bünyesinde yapılan tüm harcamaları tek kalemde yönetmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.