Müşteri İlişkileri Yönetiminin Kötü Yapılması Sonucu E-Ticaret Firmasını Göreceği Zararlar
E-ticaret işi mi yapıyorsunuz? O zaman için olmazsa olmaz nokta müşterilerinizin o siteden ayrılırken mutlu bir şekilde ayrılmalarını sağlamak olmalı. Size acı bir gerçeği söylemek gerekirse, mutlu müşterileriniz yoksa günümüz şartlarında e-ticaret sitenizin ayakta durabilmesi zor gözüküyor. Müşteri Memnuniyeti Neden Önemli? Konuyu
İçerik Pazarlama Çalışmasının E-Ticaret Sitenize Ne Gibi Faydaları Olabilir?
Her geçen yıl içerik pazarlama çalışmaları daha kıymetli bir hale gelmeye başlıyor. İnsanlar içeriğin reklam olduğunu anlayınca hızlı hızlı geçmeye başlıyorlar. Daha çok kendilerine fayda sağlayan içerikler üzerinde vakit geçiriyorlar. E-ticaret firmaları içerik pazarlama çalışması yaparken native içerikler üzerinde yoğunlaştıkları zamanlarda
Ortaklığa Başlarken Dikkat Etmeniz Gereken Şeyler Nelerdir?
Kendi işinizi kurarken ya da kendi işinizi kurduktan sonra bir ya da birden fazla kişiyle ortaklık kurmak isteyebilirsiniz. Kuracağınız ortaklık hem maddi hem de manevi yüklerin bir kısmını hafifletir. Fakat ortaklığın yanlış kişilerle kurulması omuzlarınıza daha fazla yük de bindirebilir.
E-Ticarette Fiyatları Düşürmenin Zararları
E-ticaret sektöründe bulunan kişilerin en çok problem yaşadığı noktalardan bir tanesi rekabetin fiyat odaklı olması. Rekabet fiyat odaklı olunca ister istemez sizin de kar marjlarınız düşmeye başlıyor. E-ticaret günümüzde yükselen bir trend olduğu aynı zaman bu sektöre oldukça fazla yeni oyuncu
Rakiplerinizin Anahtar Kelimelerini İnceleyebileceğiniz 3 Araç
E-ticaret firmalarının en çok yatırım yaptığı ve en çok önemsediği konulardan bir tanesi de SEO (Arama motoru optimizasyonu). Çünkü artık e-ticaret firmaları da şunu anladı: içeriyi sağlama almadan sadece AdWords çalışmalarıyla yol almaya çalışmak çok da mantıklı değil. Bir süre
A/B Test Nedir? E-Ticarette A/B Test Önemli midir?
A/B test, yapılacak olan çalışmalardan daha fazla geri dönüşüm elde edebilmek için farklı farklı alternatiflerin aynı hedef kitle üzerinde test edilip, en iyi sonucu ortaya koyan çalışma ile devam etmektir. A/B test uygulayabilmek için herhangi bir program ya da yazılım
Müşterilerinizin Verileri ile İşletmenizde Yapabileceğiniz Geliştirmeler Nelerdir?
E-ticaret işi yapıyorsanız müşterilerinizle ilgili veriler toplamak sizin için oldukça önemlidir. Öncelikle bu verileri toplamanız gerekir. Sonrasında ise bu verileri inceleyip detaylı bir analiz yapmanız gerekir. Son olarak ise analiz sonucunda yapmanız gereken geliştirmeleri ve yeni stratejileri oluşturmanız gerekir. Müşteri verilerinden
Müşterileriniz Hakkında Detaylı Bilgileri Nasıl Öğrenebilirsiniz?
E-ticarette hedef kitleyi yakından tanımak ve çalışmalarını ona göre gerçekleştirmek işletmelere birçok fayda sağlamaktadır. Müşterilerinizin sizden taleplerini anlayabilmek, müşterilerinizin ilgi alanlarını öğrenmek, satın alma davranışları hakkında bilgi sahibi olmak, hangi platformda daha aktif olduklarını çözmek yaptığınız çalışmalarda daha başarılı stratejiler
İnstagram’da Reklamverenler Arasından Sizin Markanız Nasıl Sıyrılabilir?
Sosyal medya reklamcılığı her geçen gün daha popüler hale gelmeye devam ediyor. Instagram’ın sunduğu bilgiye göre 2 milyonun üzerinde reklamveren bu platformu reklam amaçlı kullanıyor. Ayrıca Instagram’ın kendi bloğundan verdiği bilgiye göre kullanıcıların %50’sinin firmaların Instagram hesaplarını takip ettiğini ve