E-ticaret Blog

E-ticaret işi mi yapıyorsunuz? O zaman için olmazsa olmaz nokta müşterilerinizin o siteden ayrılırken mutlu bir şekilde ayrılmalarını sağlamak olmalı. Size acı bir gerçeği söylemek gerekirse, mutlu müşterileriniz yoksa günümüz şartlarında e-ticaret sitenizin ayakta durabilmesi zor gözüküyor. Müşteri Memnuniyeti Neden Önemli? Konuyu

Her geçen yıl içerik pazarlama çalışmaları daha kıymetli bir hale gelmeye başlıyor. İnsanlar içeriğin reklam olduğunu anlayınca hızlı hızlı geçmeye başlıyorlar. Daha çok kendilerine fayda sağlayan içerikler üzerinde vakit geçiriyorlar. E-ticaret firmaları içerik pazarlama çalışması yaparken native içerikler üzerinde yoğunlaştıkları zamanlarda

E-ticaret sektöründe bulunan kişilerin en çok problem yaşadığı noktalardan bir tanesi rekabetin fiyat odaklı olması. Rekabet fiyat odaklı olunca ister istemez sizin de kar marjlarınız düşmeye başlıyor. E-ticaret günümüzde yükselen bir trend olduğu aynı zaman bu sektöre oldukça fazla yeni oyuncu

E-ticarette hedef kitleyi yakından tanımak ve çalışmalarını ona göre gerçekleştirmek işletmelere birçok fayda sağlamaktadır. Müşterilerinizin sizden taleplerini anlayabilmek, müşterilerinizin ilgi alanlarını öğrenmek, satın alma davranışları hakkında bilgi sahibi olmak, hangi platformda daha aktif olduklarını çözmek yaptığınız çalışmalarda daha başarılı stratejiler