E-ticaret Blog

İnternet hayatımıza birçok olumlu şey getirdiği gibi bir sürü olumsuz şeyi de beraberinde getirdi. Hemen düşünmeye başlayalım. Mesela artık resmen parmaklarınızın ucunda bilgi denizi bulunuyor. Ama bir de şöyle düşünelim: bir e-ticaret sitesi sahibisiniz ve markanız, ürünleriniz, endüstriniz hakkında insanlar

İnternetten satış yapmak istiyorum veya internet üzerinden ürün satmak istiyorum gibi bir düşünceniz varsa, siz e-ticarete girmeyi düşünüyorsunuz diyebiliriz. E-ticaret dünyada yükselen bir trend olduğu gibi bizim ülkemizde de düzenli olarak yükselmekte. Hatta küçük ve orta ölçekli firmalar internetten satış

İnternet üzerinden satış yapmayı düşünüyorsanız bir e-ticaret yazılımına ihtiyacınız olacak. Burada karşınıza 2 farklı durum çıkacak: bir tanesi kendi sitenizi kendiniz kurabilirsiniz, bir diğeri ise e-ticaret yazılımlarından faydalanıp bir site sahibi olabilirsiniz. Size tavsiyemiz şudur: eğer ki daha önceden bir

E-ticaret sitelerinin satışlarını artırmak için yapmaları gereken şeylerden bir tanesi de kişiselleştirme çalışmaları yapmaktır. Son yıllarda müşterilerin ilgisini çekebilmek ve daha fazla ürün satışı yapabilmek için kişiselleştirme çalışmaları oldukça fazla yapılmaya başlandı. Peki e-ticarette kişiselleştirme neden önemli? İşte biz bugünkü

Marka bilinirliği çalışması, e-posta pazarlaması, sosyal medya pazarlaması, içerik pazarlaması gibi çalışmaların temel amacı e-ticaret işletmesinin satışlarını ve karlılığını artırmaya yöneliktir. Satış işlemi bu kadar önemli olduğuna göre o zaman e-ticaret işletmeleri ürün fiyatlandırma konusunda da muhakkak dikkatli olması gerekiyor. E-ticaret