E-Ticarette Yükselen 3 Teknoloji
Teknoloji kullanımının artışı ile değişen tüketici profiliyle birlikte artık yeni müşteri elde etmek ve mevcut müşterileri elinde tutabilmek için firmalar yeni nesil […]
Fiyatlandırma Stratejileri: E-Ticarette Ürünlerinizi Nasıl Fiyatlandırırsınız?
Bir e-ticaret sitesine sahipseniz, ürünlerinizi nasıl fiyatlandırmanız gerektiği konusunu muhtemelen çok fazla düşündünüz. Bir işletme sahibi ya da bir e-ticaret sitesi yöneticisi […]
Ürün Sayfası Tasarımında Uygulanması Gereken Adımlar
E-ticaret sitenizde ürünlerinizin olduğu sayfaya potansiyel müşterilerinizi getirebilmeniz için genel olarak uygulamanız gereken üç yol vardır. Doğrudan arama motorları, Bir bağlantı yönlendirmesi, […]
E-Ticaret Sitenize Çevrimiçi Alanda Potansiyel Müşteriler Bulmanın 10 Yolu
“Çevrimiçi alanda potansiyel müşterileri nasıl bulabilirim?” Sorusu! Rakiplerimizin çok fazla olduğu ve rekabetin yüksek seviyelerde olduğu bugün, çevrimiçi alanda hedef kitlenizin dikkatini […]
E-ticaret Siteleri İçin Satış Artıran Sosyal Medya Kullanımı Nasıl Olmalıdır?
İnternet kullanımının artışı ile paralel olarak gelişme gösteren sosyal medya mecraları mobil cihazların da gündelik yaşamın ayrılmaz bir parçası haline gelmesi ile […]
E-Ticaret Siteniz İçin Logo Tasarlarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Kişisel ya da kurumsal bir siteye girdiğimizde karşılaştığımız ilk şey logodur. İyi tasarlanmış bir logodan beklentimiz; sitenin ve bizim kim olduğumuz ile […]
E-Ticaret Sitenizde Videolar Kullanarak Satışlarınızı Artırmanın Yolları
E-ticarette ürün ve hizmetlerin tanıtımı söz konusu olduğunda videoları pazarlama yöntemlerinin bir parçası olarak kullanmak şuan online pazarlama dünyasında en az kullanılan […]
Alışveriş Sepeti Vazgeçme Oranını Düşürerek Satışlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz
E-ticaret sitelerinin nihai amacı; yüksek satış grafikleri elde etmektir. Ve siteyi bu hedefe götürecek olan etmenler vardır. Bunlar; diğer e-ticaret siteleri arasında […]
SMS Pazarlama Nedir? 12 Adımda SMS Pazarlama İle E Ticaret Satışlarını Arttırın!
SMS Pazarlama Nedir? SMS pazarlama, işletmelerin izin tabanlı ve tercihe dayalı mesajlar aracılığıyla hatırlatıcılar ya da kuponlar göndererek iletişim çalışması yaptıkları bir […]
% 30 Daha Yüksek E-posta Açılış Oranları: Daha Fazla E-posta Açmak İçin Basit 2 Adımlı Hack Yöntemim
Size %30 daha fazla nasıl e-posta açılacağını göstermeden önce, bir şey kanıtlamama izin verin. Normal e-posta açılma oranınız nedir? 20%… 30%… 40%…? […]
Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçeriğin Artıları ve Eksileri
Kendi ürünlerinizin sağladığı ilginç faydalardan saatlerce bahsedebilirsiniz ancak ürünlerinizin satılmasında potansiyel müşterilerinizin söylemleri çok daha etkilidir. Öte yandan, bir başkası dürüstçe ürünlerinizin […]
Yeni Bir “E-Ticaret Sitesi” Size Nasıl Ulaşacak?
2013 yılında, WSJ için “E-Commerce 3.0” adlı bir yazı yazmıştım. O zaman için çişe yaradı, şimdi işe yaramaz. Zaten modası geçti, şimdi […]