E-ticaret Rehberi

Sektör içerisinde başarı sağlayıp yer etmiş ya da  kaliteli işletmelere aşırı doymuş bir e-ticaret piyasasında sektör içerisine girmenizi kolaylaştırmak için nasıl bir isim oluşturabileceğinizi merak ettiniz mi? Girmek istediğiniz muhtemel pazarda konumunuzu tasarlayarak, rakipleriniz arasında farkındalık oluşturup varlık kazanmak bugün pazarınızda

E -ticaret işletmenizin gelirlerini artırmak için nasıl bir yol izliyorsunuz. Şimdiye kadar hangi yöntemler size ne kadar dönüşüm kazandırdı? Ne kadar zaman harcadınız? Ve hala bunun karmaşasını mı yaşıyorsunuz. Bu beş strateji ile e-ticaret şirketinizi hedeflediğiniz başarıya taşımak mümkün! Herhangi bir e-ticaret

Bir pazarın tanımlanması, pazar içinde rekabetinizin derinlemesine araştırılıp analizlerinin yapılması, rakibinizin ya da rakiplerinizin pazardaki güçlü ve zayıf yönlerini tespit edip değerlendirmenize ve rekabet avantajınızı artıracak etkili stratejileri seçebilmenize yardımcı olur. Bu süreçte olan araştırma aşaması kapsamlı bir piyasa analizinin en

Ticaret amaçlı açılan ve sanal ortam üzerinden ürün satışı yaparak, çeşitli şehirlerdeki müşteriler ile işlem sağlamak amacı ile açılmış olan siteler, aynı zamanda müşterilerin memnun kalabilmesi adına çok sayıda ayrıcalık tanımasının da gerekliliğini ortaya koymaktadır. E-ticaret firmalarının en fazla karşılaşmış

İnternet, ticaret dünyasına yeni bir anlayış getirmiştir. Mekansal farklılığı ortadan kaldıran ve milyonlarca insanı sanal alemde buluşturan internet, bütün dünyaya açılma olanağı sunmaktadır. Firma olarak bu kategoride profesyonel web tasarımı ile işe başlayabilirsiniz. Bunun için paket satın almanız gerekir. Bu

Online kategoride alınan siparişlerin, teslim aşamasına kadarki sistem seçeneğine fulfillment denilmektedir. Online satış kategorinizi destekleyen bu sistem, yazılım ve tasarım kategorisinde değerlendirilmesi gerekir. Satış, sipariş ve ödeme gibi birçok kategoride müşteri memnuniyetini getiren bu sistem, siteniz için artı özelliklere sahip