E-ticaret Rehberi
E-Ticaret Siteleri Neden Batıyor?
Perakendenin zor günler geçirdiği günümüzde herkes Online ticaretteki başarı hikayelerinden bahseder oldu. Amazonun ne kadar büyüdüğü, Alibaba ile çinin ne kadar kalkındığı ve Trendyol’un Türkiye’de nasıl hızla yol aldığı hikâyeleri her platformda bilen bilmeyen herkes tarafından işleniyor. Burada göz ardı edilen
Kapıda Ödeme İle Nasıl Baş Edebilirsiniz?
Elektronik ticaret arttıkça, bunu besleyen yan hizmetlerin de sayısı ve kalitesi artmaktadır. Rakiplerin de sayısı ve verdikleri hizmetler çeşitlenmektedir. Başkalarına göre fark yaratılabilecek en önemli başlıklardan birisi de kuşkusuz, malı nasıl teslim ettiğiniz ve malın ödemesini nasıl aldığınızdır. Kargoculuk ile
Fiyatlandırma Stratejileri: E-Ticarette Ürünlerinizi Nasıl Fiyatlandırırsınız?
Bir e-ticaret sitesine sahipseniz, ürünlerinizi nasıl fiyatlandırmanız gerektiği konusunu muhtemelen çok fazla düşündünüz. Bir işletme sahibi ya da bir e-ticaret sitesi yöneticisi olarak yapmanız gereken en heyecan verici ama aynı zamanda da en karmaşık süreçlerden biri olduğunun da gayet farkındasınızdır.
Ürün Sayfası Tasarımında Uygulanması Gereken Adımlar
E-ticaret sitenizde ürünlerinizin olduğu sayfaya potansiyel müşterilerinizi getirebilmeniz için genel olarak uygulamanız gereken üç yol vardır. Doğrudan arama motorları, Bir bağlantı yönlendirmesi, Ücretli reklamlar, Bu üç durumda da e-ticaret sitenize gelen müşterinize
E-Ticaret Sitenize Çevrimiçi Alanda Potansiyel Müşteriler Bulmanın 10 Yolu
“Çevrimiçi alanda potansiyel müşterileri nasıl bulabilirim?” Sorusu! Rakiplerimizin çok fazla olduğu ve rekabetin yüksek seviyelerde olduğu bugün, çevrimiçi alanda hedef kitlenizin dikkatini çekmek için stratejiler oluşturup üzerine tartıştığınız bu aşamada muhtemelen en çok sorduğunuz soru.. “Çevrimiçi alanda potansiyel müşterileri nasıl bulabilirim?” İşte size
E-Ticaret Siteniz İçin Logo Tasarlarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Kişisel ya da kurumsal bir siteye girdiğimizde karşılaştığımız ilk şey logodur. İyi tasarlanmış bir logodan beklentimiz; sitenin ve bizim kim olduğumuz ile ilgili bir fikir içermesi ve akılda kalıcı olmasıdır. Yine logo bizi eksiksiz bir şekilde karşı tarafa tanıtmalıdır. Küçük bir
E-Ticaret Sitenizde Videolar Kullanarak Satışlarınızı Artırmanın Yolları
E-ticarette ürün ve hizmetlerin tanıtımı söz konusu olduğunda videoları pazarlama yöntemlerinin bir parçası olarak kullanmak şuan online pazarlama dünyasında en az kullanılan tekniklerden biri durumunda. Videoların kullanılması ile artan müşteri etkileşiminin yanı sıra oluşturduğu popülerlik ve daha fazla marka farkındalığı
Alışveriş Sepeti Vazgeçme Oranını Düşürerek Satışlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz
E-ticaret sitelerinin nihai amacı; yüksek satış grafikleri elde etmektir. Ve siteyi bu hedefe götürecek olan etmenler vardır. Bunlar; diğer e-ticaret siteleri arasında uygun anahtar kelimeler seçerek sıyrılmak, SEO faaliyetleri ile Google aramalarında üst sıralara çıkmak, müşteri sitemize girdikten sonra ona
SMS Pazarlama Nedir? 12 Adımda SMS Pazarlama İle E Ticaret Satışlarını Arttırın!
SMS Pazarlama Nedir? SMS pazarlama, işletmelerin izin tabanlı ve tercihe dayalı mesajlar aracılığıyla hatırlatıcılar ya da kuponlar göndererek iletişim çalışması yaptıkları bir pazarlama çalışmasıdır. Bu çalışma içerisinde tüm metin dosyaları 160 karakter olmalıdır. SMS pazarlama çalışması eğer ki doğru bir strateji
E-Ticaret Uzmanları İçin Son Kitap Listesi
Bu listede sonsuz miktarda e-ticaret iş bilgisi var! Bir işi büyütürken, endüstrinin en etkili düşünürlerinden bazılarının tavsiyesine ve anlayışına yerleşmekten daha iyi bir öğrenme yolu olamaz. E-ticaret dergisinin “Nihai Listesi”, tanıtımlardan sahaya ve optimizasyon ve markalama için derinlemesine kılavuzlara nasıl ulaşılacağını