E-ticaret Rehberi

İnternet üzerinden ürün satmak giriş bariyeri en düşük işlerden birisi. Bu da pek çok firmanın bu alana kolayca girmesini sağlıyor. Her türlü pazarda olduğu gibi burada da oyuncu sayısı artıkça rekabet sıradan bir rekabet olmaktan çıkıyor ve Hiper Rekabet diyebileceğimiz

Depo yönetimi ve lojistik sistemlerin e-ticaretin istenilen düzeyde devam edebilmesi adına, senkronize şekilde yönetilmesinin önemi çok büyüktür. Lojistik sistemi pek fazla öneme almayan ve bu konuda detaylı bir çalışma gerçekleştirmeyen e-ticaret firmaları, ileriki dönemlerde birçok farklı problem ile karşı karşıya

Bir e-ticaret girişimcisi iseniz, büyük olasılıkla e-ticaret mağazanızın envanterini yönetme konusundaki zorluklarla karşılaşmış olmalısınız. Genellikle zaman alıcı ve zahmetli bir süreçtir. Ancak; e-ticaret girişimcileri için de vazgeçilmez bir görevdir. Değerli zamanınızı Facebook reklam kampanyalarınızı optimize etmek gibi daha fazla satış yapmanıza yardımcı

E-ticaret operasyonlarının doğru şekilde yürütülmesi ve lojistik açıdan işlerin kusursuz devam edebilmesi adına, depo yönetiminin önemi çok büyüktür. Sistemi doğru bir şekilde kurgulamak, ileriki dönemlerde gelebilecek müşteri şikayetlerinin önüne geçebilir; müşteri kaybını yok edebilir ve satışın azalması ile birlikte hatta

Ne kadar müşterilerin ilgisini sitenizde tutabilirseniz, o kadar satış gerçekleşme olasılığı artar. Bazı siteler müşteri ziyaretlerini satışa kolay kolay çeviremez ve müşteri adeta sitenizden sekip gider. Bunun da bir sürü sebebi olabilir. Tasarımınızın geri kalmış olması ve okunurluğunun az olması yüzünden,