E-ticaret
Başarılı Bir E-Ticaret Sitesi Oluşturmak İçin Neler Yapmalısınız?
Bazı e ticaret satıcıları ayı zorla getirirken bazıları ise çılgınca kazanç elde ediyor. Bu iki e ticaret satıcıları arasındaki farklar neler? E ticaret sitenizi kurarken nelere dikkat etmelisiniz? Bugün bu soruların cevaplarının ne olduğunu konuşacağız. Başarılı bir e ticaret girişimi
E-Ticaret Sitenizi Pazarlamak İçin Neler Yapabilirsiniz?
E ticaret sitenizi insanlara duyurmak ve bu işin içinde biz de varız diyebilmek için çeşitli pazarlama tekniklerinin uygulanması gerekir. Hedef kitlenize ulaşmak ve satışlarınızı artırmak için hedef kitlenizi, e ticaret sitenize aşina hale getirmelisiniz. Hedef kitlenizi e ticaret sitenize aşinalaştırdıktan
E Ticaret Sitesinde Alışveriş Deneyimini Geliştirmenin İpuçları
Günümüz dünyasında tüketicilerin alışverişlerini gerçekleştirmeleri için bir sürü seçeneği bulunuyor. Eğer bir e ticaret satıcısıysanız ve online alışveriş yapan kitlelerin sizden alışverişlerini gerçekleştirmelerini istiyorsanız yapacakları alışveriş serüvenini kolay ve keyifli hale getirmeniz gerekiyor. Peki e ticaret satıcılarının online alışveriş yapan
Google Alışveriş’de Başarılı Olma Yolları
Google, görsel arama motoru ve alışveriş modülünde yaptığı son değişiklerle E-Ticaret firmalarına büyük destek vermeye başladı. Artık oyunu kurallarına göre oynarsanız, milyonlarca insan ürünlerinizi görebilecek. E-Ticaret dünyasında, Instagram ile birlikte yeni yöntemler gelişmeye başladı. İnsanlar eskiden, alacakları ürünleri tek tek sitelerden
Instagram’ın E-Ticaret Atılımı Neler Sunuyor?
Instagram, üst üste attığı adımlarla ticari gücünü büyütmeyi hedefliyor. Instagram'ın kapalı beta sürecindeki yeni sistemiyle, E-Ticaret sektörünün şekli değişebilir. Facebook kendine rakip olarak gördüğü Instagram'ı 2012 yılında 1 milyar dolara satın almıştı. Instagram'ın daha çıraklık aşaması olarak sayabileceğimiz bu dönemde, özellikle
Hikaye Anlatım Yöntemi Satışlarınızı Nasıl Artırır?
İyi bir hikayeyi herkes oturup dinlemek ister. İş dünyası ve markalaşmanın çetrefilli yollarında da süreç hiç değişmiyor. Hikaye anlatım teknikleriyle, satışlarınızı nasıl artıracağınızı hiç düşününüz mü? İnsanlar hikaye dinlemeyi her zaman severler. Çocukluğumuzdan kalan bu alışkanlığımız, yıllar geçse de bizi hiç
Sepete Ekle Düğmesinin E-Ticaret Siteniz İçin Önemi
Sitenize gelen ziyaretçilerin ürünlerinizi satın alabilmesi için gerekli olan, sitenizin olmazsa olmazı diyebileceğiniz şey nedir? Bunun cevabı kesinlikle sepete ekle düğmesidir değil mi? Sepete ekle düğmesi ufacık bir detay gibi gözüksede sitenizin büyümesi için çok önemlidir. Bu makaleyi okuduktan sonra
Markalaşma Savaşı
Perakendedeki düşüş ile birlikte hepimizin gündemi e-ticaret oldu. Gerek b2b, gerek b2c gerekse de c2c üstünde satış stratejileri günlük toplantıların çok büyük bir kısmını işgal ediyor. İşlerin bu noktaya gelmesindeki en büyük sebep ise perakendede eskiden olan mark up’ların çok
Artırılmış Gerçeklik Satışları Nasıl Patlatıyor?
E-Ticaret dünyası AR (Artırılmış Gerçeklik) sayesinde bilim kurgu standartlarına şimdiden ulaştı. Peki, bu teknoloji platformunuza neler katacak? Artırılmış Gerçeklik, bilim kurgu filmlerinden gerçeğe dönüşen son yılların popüler teknolojilerinden biri. Özellikle E-Ticaret alanında, tüketicilerin aklındaki soruları görsel şovlarla cevaplayan avantajlar sağlamasıyla dikkat
E-Ticaret Paket Seçimi Ve Beklentilerin Karşılanması
Sanal alemin en önemli özelliği, bütün insanları bir araya getirebilmesidir. Mekana sığmayan ve milyonlarca insanı bir araya getirebilen e-ticaret çalışmaları, ticaret dünyasının en önemli konusu haline gelmiştir. Web tasarımı ile başlayan ve SEO çalışmaları ile zirveye çıkan e-ticaret çalışmaları, uygun