E-ticaret

Günümüz dünyasında tüketicilerin alışverişlerini gerçekleştirmeleri için bir sürü seçeneği bulunuyor. Eğer bir e ticaret satıcısıysanız ve online alışveriş yapan kitlelerin sizden alışverişlerini gerçekleştirmelerini istiyorsanız yapacakları alışveriş serüvenini kolay ve keyifli hale getirmeniz gerekiyor. Peki e ticaret satıcılarının online alışveriş yapan

Google, görsel arama motoru ve alışveriş modülünde yaptığı son değişiklerle E-Ticaret firmalarına büyük destek vermeye başladı. Artık oyunu kurallarına göre oynarsanız, milyonlarca insan ürünlerinizi görebilecek. E-Ticaret dünyasında, Instagram ile birlikte yeni yöntemler gelişmeye başladı. İnsanlar eskiden, alacakları ürünleri tek tek sitelerden

Instagram, üst üste attığı adımlarla ticari gücünü büyütmeyi hedefliyor. Instagram'ın kapalı beta sürecindeki yeni sistemiyle, E-Ticaret sektörünün şekli değişebilir.  Facebook kendine rakip olarak gördüğü Instagram'ı 2012 yılında 1 milyar dolara satın almıştı. Instagram'ın daha çıraklık aşaması olarak sayabileceğimiz bu dönemde, özellikle

Sitenize gelen ziyaretçilerin ürünlerinizi satın alabilmesi için gerekli olan, sitenizin olmazsa olmazı diyebileceğiniz şey nedir? Bunun cevabı kesinlikle sepete ekle düğmesidir değil mi? Sepete ekle düğmesi ufacık bir detay gibi gözüksede sitenizin büyümesi için çok önemlidir. Bu makaleyi okuduktan sonra

Perakendedeki düşüş ile birlikte hepimizin gündemi e-ticaret oldu. Gerek b2b, gerek b2c gerekse de c2c üstünde satış stratejileri günlük toplantıların çok büyük bir kısmını işgal ediyor. İşlerin bu noktaya gelmesindeki en büyük sebep ise perakendede eskiden olan mark up’ların çok

E-Ticaret dünyası AR (Artırılmış Gerçeklik) sayesinde bilim kurgu standartlarına şimdiden ulaştı. Peki, bu teknoloji platformunuza neler katacak? Artırılmış Gerçeklik, bilim kurgu filmlerinden gerçeğe dönüşen son yılların popüler teknolojilerinden biri. Özellikle E-Ticaret alanında, tüketicilerin aklındaki soruları görsel şovlarla cevaplayan avantajlar sağlamasıyla dikkat