Güven sadece e-ticaret sitenizin içerisinde bulundurduğunuz ürünlerinizden ibaret değil, aynı zamanda firma çizginiz için de çok önemlidir. Müşterilerinizin güvenini nasıl kazanacağınız ile ilgili en etkin 4 yol ile başarılarınızı artırabilir, büyümenizi hızlandırabilirsiniz. Bir e-ticaret işletmesi sahibi olarak kendinizi müşteri olarak değerlendirdiğinizde bir

Günümüzün alıcı merkezli pazarlama döneminde, alıcılar sürekli olarak ürün bilgisi arayışında, sorgulamalarda bulunmakta ve satın alma kararlarını bu mevcut bilgilere dayanarak vermektedir. Akıllı telefonlar bu bilgileri parmaklarımızın ucuna getirerek tüketici davranışlarında değişime sebep olmuştur. Mobil e-ticaret 100 milyar dolarlık bir

E-ticaret, dünyayı bir fırtına gibi iyi sebeplerle ele geçiriyor. Endüstri iyi kurulmuş ama aynı zamanda yenilik yapmaya isteklidir. Burada yatırımcıların gözünü ve ilgisini nasıl yakalayacağımıza bakacağız. Fark etmediyseniz, e-ticaret dünyayı fırtına gibi iyi bir sebeplerle ele geçiriyor. Endüstri iyi kurulmuş ama

Amazon'un iş modeli Amazon FBA (The Fulfillment by Amazon (FBA)), popülerlik ve iyi bir sebeple büyümeye devam ediyor. Temel olarak, geleneksel bir e-ticaret işletmesiyle aynı şeydir. Ancak, siparişlerinizi tek tek yerine getirmek zorunda kalmanız, Amazon ürünlerini sizin için depolar ve hatta alır,

Ingenico e-Ödemeler Baş Strateji Görevlisi, Regina Lau, güçlü bir sınır ötesi e-ticaret stratejisi oluşturmanın ve çevrimiçi ortamda daha hızlı büyümenin içyüzü hakkında bilgi veriyor. Cross-border (sınır ötesi), e-ihracat girişimcilerinin işlerini büyütmeleri için en heyecan verici ve en karmaşık yollardan biridir.