Başarılı Bir Blog Yazısında Bulunması Gereken Özellikler Nelerdir?
İçerik pazarlama e-ticaret siteleri için büyük önem taşımakta. E-ticaret siteleri için blog içerikleri ise, içerik pazarlama açısından önemli bir bölümü kapsıyor. Başarılı bir blog yazısı yazabilmeniz için ise blog içeriğinizin içerisinde bazı önemli noktaları bulundurmanız gerekiyor. Hazırladığınız blog içeriklerinizde temel olarak
Network Oluştururken Kaçınmanız Gereken Davranışlar Nelerdir?
Sektörünüzle alakalı insanlarla ilişkilerinizin olması, tanışıyor olmanız sizin için önemlidir. Ama daha da önemli bir durum bulunuyor, oda şu: bu insanlarla nasıl ilişkiler kuruyorsunuz ve bu ilişkilerin temelini atarken sergilediğiniz tavırlar karşı tarafa nasıl bir sinyal veriyor. Oluşturduğunuz ilişkilerin temelinin
Okula Dönüş Döneminde Satışlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz?
Okula dönüş dönemi satışların artmaya başladığı, markaların kampanya yapmaya başladığı bir dönemdir. Genç nüfusumuzun fazla olmasından dolayı aslında bu dönemler markalar için bayram niteliğinde. Okula dönüş döneminde eğitim, kıyafet ve elektronik sektörleri genelde en tercih edilen sektörler oluyor. Biz de bugün
E-Ticarette Alan Adı Otoritenizi Yükseltmek İçin Neler Yapmalısınız?
Alan adı otoritesi, internet sitesinin arama motorları üzerindeki gücünü ve arama motorlarında ne kadar iyi bir dereceye sahip olduğunuzu size gösterir. Alan adı otoritesindeki değeriniz, sitenizin arama motorları üzerindeki performansının ne kadar iyi veya kötü olduğunu gösterir. Alan adı otoritesini,
Başarılı Bir İş Planında Olması Gerekenler Nelerdir?
Her ne iş yapıyorsanız yapın ilk başta ki olmazsa olmazınız bir iş planı hazırlamak olmalı. İşletmeler genelde yatırımcı bulmak için ya da hissedar bulmak için iş planı hazırlıyorlar. Ama aslına bakarsanız iş planı hazırlamak işletmeler için olmazsa olmaz bir gereksinimdir.
İçerik Pazarlaması E-Ticaret Firmaları İçin Neden Önemli?
İçerik pazarlaması yeni kurulan e-ticaret firmaları tarafından göz ardı edilen bir pazarlama çalışmasıdır. Ama yeni kurulan e-ticaret firmalarının gözden kaçırdığı nokta şu: içerik pazarlama çalışmaları, hem işletmenizin tanıtımı konusunda hem de Google organik arama sonuçlarında daha üst sırada yer alabilmek
E-Ticaret İşi Kolay Bir İş midir?
E-ticaret işine girmek isteyen ya da fiziksel mağazası olup bu mağazayı aynı zamanda e-ticarete taşımayı düşünen insanların genelde kafasına takılan soru şu: e-ticaret işi kolay bir iş midir? İnsanları dünyanın dijitale kayıyor olması, e-ticarette 7/24 satış imkanının bulunması, geniş kitlelere
Sepette Bırakan Kullanıcılara Nasıl Ulaşabilirsiniz?
Kullanıcıların siparişleri sepette bırakmaları e-ticaret sitelerinin belki de en çok uğraştığı konulardan bir tanesi. E-ticaret siteleri, sitede yapacakları gerekli iyileştirmelerle sepette bırakma sorununu aza indirebilir ama tamamen sıfıra indirmesi mümkün gibi gözükmüyor. Fakat e-ticaret sitelerinin unutmaması gereken bir nokta var,
Sepette Bırakma Oranlarını Nasıl Düşürebilirsiniz?
E-ticaret sitelerinin en çok yaşadığı problemlerden bir tanesi kullanıcıların ürünleri sepette bırakmasıdır. Kullanıcılar, sizin yaptığınız pazarlama çalışmaları sonrasında sitenize geliyor, ürünlerinizi inceliyor ve ürünleri sepete bırakıyor. E-ticaret sitelerinin problemleri tam olarak bu hikayeden kaynaklanıyor. Çünkü markalar, kullanıcıları sitelerine getirebilmek için