E-ticaret
Site İçerisinde Sosyal Medya Paylaşım Butonlarını Nasıl Kullanmalısınız?
Sosyal medya paylaşım butonları, web sitenizi ya da e-ticaret sitenizi ziyaret eden kişilere sosyal hesaplarınızı tanıtmada yardımcı olur. Sosyal medya paylaşım butonlarına sitenizin içerisinde yer vererek etkileşiminizi ve takipçi sayınızı da artırabilirsiniz. Ama tabii ki bu butonlarını keyfinize göre ya
Fiziksel Mağazanız İçin En İyi E-Ticaret Paketini Seçerken Nelere Dikkat Etmelisiniz?
Bir fiziksel mağazanız varsa ve artık siz de alışverişlerin dijitale kaydığını anladıysanız bir e-ticaret paketi seçmeniz gerekiyor. Sizin için en uygun e-ticaret paketinin hangisi olduğunu anlayabilmek için paketleri incelemeniz ve bu paketlerin size sunduğu avantajları değerlendirmeniz gerekiyor. Fiziksel mağazalarla, e-ticaret siteleri
İndirim Yapmadan Geri Dönüşümlerinizi Nasıl Artırabilirsiniz?
E-ticarette rekabetin arttığı herkes tarafından bilinen bir gerçek. Artan bu rekabet içerisinde indirim stratejisine bağlı kalınmadan satışlarınızı artırmanız gerekiyor. Satış stratejinizde sadece indirime bağlı kaldığınız takdirde insanların gözünde markanızın ve ürünlerinizin değerini düşürebilirsiniz. Bir e-ticaret işletmesi eğer ki düzenli olarak indirim
E-Ticaret Siteleri Geri Sayım Sayacını Nasıl Kullanabilir?
E-ticaret sitesi olan kişilerin kullanması gereken araçlardan bir tanesi de geri sayım sayacıdır. E-ticaret siteleri geri sayım sayacını farklı biçimlerde kullanarak, müşterilerini satın almaya yönlendirebilirler. Tüketicilerine hissiyat olarak bir fırsatı ya da avantajı kaçırıyormuş duygusu işlenerek geri sayam sayacı ile
E-Ticaret Sitenizin Tüketicilerin Güvenini Kazanması İçin Ne Yapması Gerekir?
E-ticaret sektöründe belki de en önem vermeniz gereken şeylerden bir tanesi de tüketicilerin güvenini kazanmaktır. E-ticaret siteleri tüketicilerinin güvenlerini kazanmaya başladıktan sonra tüketicilerin siteye bağlılığı artar. Türkiye’de tüketiciler internet üzerinden alışveriş yapacakları zaman marka bilinirliği olmayan mağazalardan alışveriş yapmaya çekiniyorlar.
E-Ticarete Başlamadan Önce Nelere Dikkat Etmelisiniz?
Dijitalleşen dünya iş yapma şekillerini değiştiriyor. E-ticaret, gelişen teknoloji ve değişen alışveriş davranışları ile birlikte şekil almaya devam ediyor. Yeni oyuncuların bölgesel pazarlara girişi ile tüketicilerin daha iyi fırsatlar elde etme kapasiteleri artıyor. Bunu ele alarak şunu söyleyebiliriz ki, işletmeler
Müşterilere Geri Dönüşte Bulunmak Neden Önemli?
Bugüne kadar “cevap beklemeyi seviyorum” diyen hiç kimse olmamıştır sanırım. İnsanlar yakın çevrelerinden birileri onlara geç geri dönüşlerde bulunduğunda onlara bile sitem ediyorlar. Yani bırakın sizi affetmelerini gözünüzün yaşına bakmazlar. Müşterileri bekletmenin ya da geri dönüş yapmamanın onların deneyimi için kötü
Influencer Marketing Ajansları ile Anlaşma Yaparken Nelere Dikkat Etmelisiniz?
Influencer ajansları ile çalışmaya başlamadan önce bazı anlaşmalar yapmalısınız. İşletmeniz için yapılacak olan çalışmaların ne şartlarda yapılacağını, bunların nasıl olması gerektiğini dair aranızda bir anlaşma olmalı. Yapacağınız anlaşma, belirleyeceğiniz stratejileri ve nasıl çalışılacağını belirlediği için oldukça önemlidir. Anlaşmadan önce bu
Olumsuz Yorumlar İşletmelere Nasıl Bir Katkı Sağlar?
İşletmeniz için kötü geri dönüş alıyor olabilirsiniz. Hatta bu size zarar veriyor da olabilir. Ama olumsuz yorumların size sağladığı faydaları da göz önünde bulundurmalısınız. Küçük işletme, büyük işletme fark etmeksizin bu konuyu ciddiye almalısınız. Tabii ki gelen bütün geri dönüşler
E-Ticaret Siteniz İçin Doğru Tedarikçiyi Bulma Rehberi
Günümüz dünyasının şüphesiz ki en büyük fırsatlar sunan ticaret ve girişim alanlarından bir tanesi de e-ticaret. Bu yüzden zaten ticaret ile uğraşanların girmek istediği, ticaret yapmak isteyenlerin de başlamak istediği bir girişim modeli. Geniş fırsatlar sunan bir girişim olan e-ticaret