E-ticaret

E-ticaret işine girmek isteyen ya da fiziksel mağazası olup bu mağazayı aynı zamanda e-ticarete taşımayı düşünen insanların genelde kafasına takılan soru şu: e-ticaret işi kolay bir iş midir? İnsanları dünyanın dijitale kayıyor olması, e-ticarette 7/24 satış imkanının bulunması, geniş kitlelere

Kullanıcıların siparişleri sepette bırakmaları e-ticaret sitelerinin belki de en çok uğraştığı konulardan bir tanesi. E-ticaret siteleri, sitede yapacakları gerekli iyileştirmelerle sepette bırakma sorununu aza indirebilir ama tamamen sıfıra indirmesi mümkün gibi gözükmüyor. Fakat e-ticaret sitelerinin unutmaması gereken bir nokta var,

E-ticaret sitelerinin en çok yaşadığı problemlerden bir tanesi kullanıcıların ürünleri sepette bırakmasıdır. Kullanıcılar, sizin yaptığınız pazarlama çalışmaları sonrasında sitenize geliyor, ürünlerinizi inceliyor ve ürünleri sepete bırakıyor. E-ticaret sitelerinin problemleri tam olarak bu hikayeden kaynaklanıyor. Çünkü markalar, kullanıcıları sitelerine getirebilmek için

E-ticaret firmaları için konu pazarlama olunca yararlanabilecekleri birçok farklı dal bulunuyor. Bu dalların içerisinden bir tanesi de SMS pazarlaması. İşletmenizin kampanyalarını, müşterilerine sundukları fırsatları SMS ile gönderme yöntemini birçok firma kullanıyor. Küçük işletmelerde bu yöntemden faydalanarak müşterilerine rahatlıkla ulaşabilir ve

İnternet üzerinden satış yaparken işletmelerin en çok yaşadığı sıkıntı ürünlerin kalitesini tüketicilere anlatmak oluyor. Tüketiciler internet üzerinde bulunan ürünlere dokunup elleyemedikleri için tedirgin olabiliyorlar. Fiziksel satış ile online satış arasındaki en belirgin fark ürünlere dokunabilme özelliğidir diyebiliriz. Tüketicilere internet üzerinden

Sosyal medya üzerinde yaşanan bazı olaylar markalar için krize yol açabiliyor veya markaları insanlara karşı zor durumda bırakabiliyor. Sosyal medyada kriz yönetimine mutlaka ama mutlaka önem vermeniz gerekiyor. Bunun sebebi ise şu: sosyal medya mecralarının herhangi bir tanesinde yaşanan olumsuz