E-ticaret
E-Ticarette Alan Adı Otoritenizi Yükseltmek İçin Neler Yapmalısınız?
Alan adı otoritesi, internet sitesinin arama motorları üzerindeki gücünü ve arama motorlarında ne kadar iyi bir dereceye sahip olduğunuzu size gösterir. Alan adı otoritesindeki değeriniz, sitenizin arama motorları üzerindeki performansının ne kadar iyi veya kötü olduğunu gösterir. Alan adı otoritesini,
E-Ticaret İşi Kolay Bir İş midir?
E-ticaret işine girmek isteyen ya da fiziksel mağazası olup bu mağazayı aynı zamanda e-ticarete taşımayı düşünen insanların genelde kafasına takılan soru şu: e-ticaret işi kolay bir iş midir? İnsanları dünyanın dijitale kayıyor olması, e-ticarette 7/24 satış imkanının bulunması, geniş kitlelere
Sepette Bırakan Kullanıcılara Nasıl Ulaşabilirsiniz?
Kullanıcıların siparişleri sepette bırakmaları e-ticaret sitelerinin belki de en çok uğraştığı konulardan bir tanesi. E-ticaret siteleri, sitede yapacakları gerekli iyileştirmelerle sepette bırakma sorununu aza indirebilir ama tamamen sıfıra indirmesi mümkün gibi gözükmüyor. Fakat e-ticaret sitelerinin unutmaması gereken bir nokta var,
Sepette Bırakma Oranlarını Nasıl Düşürebilirsiniz?
E-ticaret sitelerinin en çok yaşadığı problemlerden bir tanesi kullanıcıların ürünleri sepette bırakmasıdır. Kullanıcılar, sizin yaptığınız pazarlama çalışmaları sonrasında sitenize geliyor, ürünlerinizi inceliyor ve ürünleri sepete bırakıyor. E-ticaret sitelerinin problemleri tam olarak bu hikayeden kaynaklanıyor. Çünkü markalar, kullanıcıları sitelerine getirebilmek için
Yeni Açılan E-Ticaret Sitesini Duyurmak İçin Neler Yapmalısınız?
Yeni bir e-ticaret sitesi kurduysanız artık yapmanız gereken şey e-ticaret sitenizi tanıtmak olmalı. O yüzden bunun için de bazı pazarlama çalışmaları için bütçe ayırmalı ve planlama yapmalısınız. Genelde yeni e-ticaret sitesi kuran firmalar çok fazla satış yapamıyorlar. Bunun sebebi ise
E-Ticaret Sitesinde Sıkça Sorulan Sorular Bölümü Nasıl Hazırlanmalı?
Sıkça sorulan sorular sayfası her e-ticaret sitesinde yer alması gereken bir sayfadır. E-ticaret sitenizi ziyaret eden kullanıcılar sitenizde bulunan sıkça sorulan sorular bölümüne muhakkak uğrarlar. Kullanıcılar göremedikleri ya da öğrenmek istedikleri konu ile ilgili bilgi almak istediklerinde ilk akıllarına bu
Küçük İşletmeler SMS Pazarlamasını Nasıl Kullanabilir?
E-ticaret firmaları için konu pazarlama olunca yararlanabilecekleri birçok farklı dal bulunuyor. Bu dalların içerisinden bir tanesi de SMS pazarlaması. İşletmenizin kampanyalarını, müşterilerine sundukları fırsatları SMS ile gönderme yöntemini birçok firma kullanıyor. Küçük işletmelerde bu yöntemden faydalanarak müşterilerine rahatlıkla ulaşabilir ve
İnternet Üzerinden Ürünlerinizin Kalitesini Nasıl Anlatabilirsiniz?
İnternet üzerinden satış yaparken işletmelerin en çok yaşadığı sıkıntı ürünlerin kalitesini tüketicilere anlatmak oluyor. Tüketiciler internet üzerinde bulunan ürünlere dokunup elleyemedikleri için tedirgin olabiliyorlar. Fiziksel satış ile online satış arasındaki en belirgin fark ürünlere dokunabilme özelliğidir diyebiliriz. Tüketicilere internet üzerinden
Sosyal Medyada Kriz Yönetimini Nasıl Yapabilirsiniz?
Sosyal medya üzerinde yaşanan bazı olaylar markalar için krize yol açabiliyor veya markaları insanlara karşı zor durumda bırakabiliyor. Sosyal medyada kriz yönetimine mutlaka ama mutlaka önem vermeniz gerekiyor. Bunun sebebi ise şu: sosyal medya mecralarının herhangi bir tanesinde yaşanan olumsuz
Ürün Açıklaması Yazarken Dikkat Etmeniz Gereken Yöntemler Nelerdir?
E-ticaret siteleri için en önemli geri dönüşüm getiren unsurlardan bir tanesi de ürünlere girilen açıklamalardır. Ürün açıklamalarını yazarken belli başlı kurallar çerçevesinde yazmak ve olabildiğince tüketiciye fazla bilgi vermek geri dönüşümlerinizi artırmaktadır. Tüketiciler ürünleri incelerken kafalarında hiçbir soru işareti kalmamasını