E-ticaret
E-Ticarette Kişiselleştirme Neden Önemli?
E-ticaret sitelerinin satışlarını artırmak için yapmaları gereken şeylerden bir tanesi de kişiselleştirme çalışmaları yapmaktır. Son yıllarda müşterilerin ilgisini çekebilmek ve daha fazla ürün satışı yapabilmek için kişiselleştirme çalışmaları oldukça fazla yapılmaya başlandı. Peki e-ticarette kişiselleştirme neden önemli? İşte biz bugünkü
E-Ticarette Ürün Fiyatlandırma Stratejileri
Marka bilinirliği çalışması, e-posta pazarlaması, sosyal medya pazarlaması, içerik pazarlaması gibi çalışmaların temel amacı e-ticaret işletmesinin satışlarını ve karlılığını artırmaya yöneliktir. Satış işlemi bu kadar önemli olduğuna göre o zaman e-ticaret işletmeleri ürün fiyatlandırma konusunda da muhakkak dikkatli olması gerekiyor. E-ticaret
E-Ticarette Fiyatları Düşürmenin Zararları
E-ticaret sektöründe bulunan kişilerin en çok problem yaşadığı noktalardan bir tanesi rekabetin fiyat odaklı olması. Rekabet fiyat odaklı olunca ister istemez sizin de kar marjlarınız düşmeye başlıyor. E-ticaret günümüzde yükselen bir trend olduğu aynı zaman bu sektöre oldukça fazla yeni oyuncu
A/B Test Nedir? E-Ticarette A/B Test Önemli midir?
A/B test, yapılacak olan çalışmalardan daha fazla geri dönüşüm elde edebilmek için farklı farklı alternatiflerin aynı hedef kitle üzerinde test edilip, en iyi sonucu ortaya koyan çalışma ile devam etmektir. A/B test uygulayabilmek için herhangi bir program ya da yazılım
Müşterilerinizin Verileri ile İşletmenizde Yapabileceğiniz Geliştirmeler Nelerdir?
E-ticaret işi yapıyorsanız müşterilerinizle ilgili veriler toplamak sizin için oldukça önemlidir. Öncelikle bu verileri toplamanız gerekir. Sonrasında ise bu verileri inceleyip detaylı bir analiz yapmanız gerekir. Son olarak ise analiz sonucunda yapmanız gereken geliştirmeleri ve yeni stratejileri oluşturmanız gerekir. Müşteri verilerinden
Müşterileriniz Hakkında Detaylı Bilgileri Nasıl Öğrenebilirsiniz?
E-ticarette hedef kitleyi yakından tanımak ve çalışmalarını ona göre gerçekleştirmek işletmelere birçok fayda sağlamaktadır. Müşterilerinizin sizden taleplerini anlayabilmek, müşterilerinizin ilgi alanlarını öğrenmek, satın alma davranışları hakkında bilgi sahibi olmak, hangi platformda daha aktif olduklarını çözmek yaptığınız çalışmalarda daha başarılı stratejiler
E-Ticarette Ürün Paketlemede Gerekli Olan Şeyler Nelerdir?
E-ticaret üzerinden satış yaparken firmaların dikkat etmesi gereken şeylerden bir tanesi de ürün paketidir. Ürün paketleme, tüketicilerin ilgisini çekebilmek, merak uyandırabilmek ve farklılaşabilmek için oldukça önemlidir. Biz de bu yazımızda ürün paketlemesi yaparken size lazım olan şeyler ve sizin yapmanız
Ürün Açıklamalarınızı Yazarken Nelere Dikkat Etmelisiniz?
aE-ticaret firmalarının en çok önem vermesi gereken konular arasında ürün açıklama metinleri de yer alıyor. Tüketicilere bilgi verme amacıyla hazırladığınız bu bölümde eğer ki doğru şekilde çalışmalar gerçekleştirirseniz yüksek dönüşüm oranlarına ulaşabiliyorsunuz. Doğru bir şekilde hazırlanmış ürün açıklama metinleri markanızın
B2B’de Online Satışları Artırabilmek İçin Firmalar Hangi Detaylara Önem Vermeli?
Bakıldığında B2B ile B2C birbirinden farklı görünse de aslında benzeyen birçok özellikleri bulunuyor. Mesela ikisinde de ürün sayfası ya da ürün detayı birbirine çok benziyor. Satın alacak olan kişi ister son kullanıcı olsun isterse de toptancı olma ürün sayfasında görmek
Okula Dönüş Döneminde Satışlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz?
Okula dönüş dönemi satışların artmaya başladığı, markaların kampanya yapmaya başladığı bir dönemdir. Genç nüfusumuzun fazla olmasından dolayı aslında bu dönemler markalar için bayram niteliğinde. Okula dönüş döneminde eğitim, kıyafet ve elektronik sektörleri genelde en tercih edilen sektörler oluyor. Biz de bugün