E-ticaret

Amazon'un iş modeli Amazon FBA (The Fulfillment by Amazon (FBA)), popülerlik ve iyi bir sebeple büyümeye devam ediyor. Temel olarak, geleneksel bir e-ticaret işletmesiyle aynı şeydir. Ancak, siparişlerinizi tek tek yerine getirmek zorunda kalmanız, Amazon ürünlerini sizin için depolar ve hatta alır,

Ingenico e-Ödemeler Baş Strateji Görevlisi, Regina Lau, güçlü bir sınır ötesi e-ticaret stratejisi oluşturmanın ve çevrimiçi ortamda daha hızlı büyümenin içyüzü hakkında bilgi veriyor. Cross-border (sınır ötesi), e-ihracat girişimcilerinin işlerini büyütmeleri için en heyecan verici ve en karmaşık yollardan biridir.

İşlemsel ve çevrimiçi alışveriş verilerinin patlayıcı büyümesi, tüketicilerin bilgi ile dolu olduğu anlamına gelir. Sadece bir dakika içinde, artık 2 milyon Google arama sorgusu, 83.000 £’luk Amazon.co.uk satışı, 100.000 yeni Tweet ve 6 milyon Facebook görüntüleme var. Perakende sektörü istisna değildir.

E-Ticaret Nedir? Elektronik ticaret veya e-ticaret, İnternet üzerinden bilgi aktarımını içeren her tür iş veya ticari işlem için bir terimdir. Tüketici tabanlı perakende sitelerinden, açık artırma veya müzik sitelerine, ticari borsalar ve şirketler arası ticari mal alışverişlerine kadar çeşitli farklı

Durgunluk sonrası perakendeciler, daha ihtiyatlı bir tüketiciyi kazanmanın bir yolu olarak indirim yapmaya başladılar. Yavaş satışların bir sezonunu kapatacağı için Black Friday bir çözüm olarak görülüyor. BoF (Business of Fashion) soruyor, indirim iş için kötü müdür? Londra, Birleşik Krallık - Black