E-ticaret

E-ticaret, günümüz ekonomisinin en önemli seçeneği haline gelmiştir. Kurumsal kimlik anlayışı ile hareket eden bütün firmalar için profesyonel e ticaret sitesi, olmazsa olmazlar içerisine girmiştir. Bu kategoride başarılı çalışmalara imza atan firmalar, sektörel anlamda başarılı sonuçlar elde etmeye başlamıştır. Bu

Mobil cihaz kullanıcılarının sayısı hızla arttıkça pazarlama dünyası da her geçen gün değişiyor. Kanıtlanmış başarı oranları ile işletmelere yön veren en büyük pazarlama gelişmelerinden biridir Mobil Pazarlama. İşletmenizin hedefleri için mobil pazarlama kanalı kullanmayı düşündüğünüzde bu süreçte bir rehberliğe ihtiyacınız olabilir. Bir

Güven sadece e-ticaret sitenizin içerisinde bulundurduğunuz ürünlerinizden ibaret değil, aynı zamanda firma çizginiz için de çok önemlidir. Müşterilerinizin güvenini nasıl kazanacağınız ile ilgili en etkin 4 yol ile başarılarınızı artırabilir, büyümenizi hızlandırabilirsiniz. Bir e-ticaret işletmesi sahibi olarak kendinizi müşteri olarak değerlendirdiğinizde bir

Günümüzün alıcı merkezli pazarlama döneminde, alıcılar sürekli olarak ürün bilgisi arayışında, sorgulamalarda bulunmakta ve satın alma kararlarını bu mevcut bilgilere dayanarak vermektedir. Akıllı telefonlar bu bilgileri parmaklarımızın ucuna getirerek tüketici davranışlarında değişime sebep olmuştur. Mobil e-ticaret 100 milyar dolarlık bir

E-ticaret, dünyayı bir fırtına gibi iyi sebeplerle ele geçiriyor. Endüstri iyi kurulmuş ama aynı zamanda yenilik yapmaya isteklidir. Burada yatırımcıların gözünü ve ilgisini nasıl yakalayacağımıza bakacağız. Fark etmediyseniz, e-ticaret dünyayı fırtına gibi iyi bir sebeplerle ele geçiriyor. Endüstri iyi kurulmuş ama