Bugün insanların alışveriş alışkanlıklarını gözlemlediğimiz zaman, fiziksel mağazalarda olan varlıklarının önceki yıllara oranla azalmış olduğunu ve süreç içinde dijitalde varlıklarını oluşturmuş e-ticaret sitelerine yakınlaştıklarını söyleyebiliriz. İstatistiksel verilere bakıldığında her iki kişiden biri, herhangi bir ürünü satın almadan önce internet üzerinden

Blog sitelerinin temel görevi, bilgi üretmek ve üretilen konuları kullanıcılara sunmaktır. Merak edilen konular internette arama motorlarında aranır. Arama motorları ise aranan bilgiler içerisinde en kaliteli ve dolgun bilgiye sahip web sitelerini üst sıralarda listeleyerek kullanıcılara gösterir. Arama motorları için

E-ticaret siteleri için iç seo optimizasyonu yaparken Google yönergeleri ve kullanıcı deneyimleri göz önünde bulundurulmalıdır. Sitenize ilk defa girmiş olan bir kişi alışveriş yapmak için daha önceki deneyimlerine göre hareket edecektir. Bu nedenle e-ticaret standartlarına uygun bir web sitesine sahip olmalısınız.