En Sık Kullanılan E-Ticaret Kampanya Modelleri
E-Ticaret Kampanya Modelleri Nedir? E-ticaret sitesinin satışlarını etkileyen birden fazla etmen bulunmaktadır. Bu etmenler, sitenin arayüzü, mobil tasarımı, güvenilirliği, hızı gibi faktörler […]
E-Ticarette Kampanyanın Önemi
E-Ticarette Kampanyaların Önemi Nedir Birçok e-ticaret sitesi online’da satışlarını artırabilmek adına farklı farklı yöntemler deniyor. İşini büyütmeyi ve cirosunu artırmayı hedefleyen e-ticaret […]
Call to Action Nedir? CTA ile Satışlarınıza Katkı Sağlayın!
Call to action, kelimesini Türkçeye çevirdiğimizde mana olarak harekete geçirici mesaj, eylem çağrısı anlamına gelmekte. Sektörel olarak yorumlamak gerekirse de kullanıcıları istenen […]
E-Ticarette Ödeme Sistemleri Nasıl Olmalıdır?
E-ticarette başarılı olmak mı istiyor musunuz? Eğer ki böyle bir niyetiniz varsa öncelikle ilk yapmanız gereken şey tüketicilere yaptığınız ve sunduğunuz şeylerle […]
İnternetten Ne Satabilirsiniz?
E-ticaret sektörü günümüzde oldukça popüler sektörlerden bir tanesi. Aynı zamanda yeni girişimciler için de heyecan verici bir iş. Eğer ki bir e-ticaret […]
E Ticarette İtibar Yönetimi Nasıl Yapılır? 8 Öneri!
İtibar yönetimi nedir sorusunu cevaplamak, özellikle de e-ticaret gibi rekabetin yoğun olduğu ortamlarda, işletmelerin başarısına doğrudan etki eden bir konuyu anlamak anlamına […]
İnternetten Satış Yapmak İçin Bilmeniz Gereken 9 Bilgi!
İnternetten satış yapmak, günümüzün dijital çağında hem ek gelir elde etmek hem de kendi işinizi kurmak için son derece cazip bir seçenek […]
E Ticaret Yazılımı Alırken Nelere Dikkat Edilmelidir?
İnternet üzerinden satış yapmayı düşünüyorsanız bir e-ticaret yazılımına ihtiyacınız olacak. Burada karşınıza 2 farklı durum çıkacak: bir tanesi kendi sitenizi kendiniz kurabilirsiniz, […]
İşinizde Size Zaman ve Para Kaybettiren 5 Nokta
İşletmelerin ofislerinde yaptığı bazı şeyler işletmelere hem para hem de zaman kaybettiriyor. Bazı işler üzerine yapılan şeyler gerçekten boşuna yapılabiliyor ve aslında […]
E-Ticarette Kişiselleştirme Neden Önemli?
E-ticaret sitelerinin satışlarını artırmak için yapmaları gereken şeylerden bir tanesi de kişiselleştirme çalışmaları yapmaktır. Son yıllarda müşterilerin ilgisini çekebilmek ve daha fazla […]
SEO Nedir? SEO’nun Faydaları Nelerdir?
E-ticaret sektörüne giren kişiler ya da kurumlar SEO’nun ne olduğu hakkında ve ne işe yaradığı hakkında çok fazla bilgi sahibi değiller. Bu […]
E-Ticarette Ürün Fiyatlandırma Stratejileri
Marka bilinirliği çalışması, e-posta pazarlaması, sosyal medya pazarlaması, içerik pazarlaması gibi çalışmaların temel amacı e-ticaret işletmesinin satışlarını ve karlılığını artırmaya yöneliktir. Satış […]