5 Adımda Dijital Pazarlama Stratejisi
Dijital pazarlama, modern iş dünyasının vazgeçilmez bir bileşeni haline gelmiştir. İşletmeler için büyüme ve rekabet avantajı sağlama potansiyeli taşıyan bu strateji, ancak doğru bir şekilde uygulandığında gerçek potansiyelini ortaya koyar. Bu yazıda, işletmenizin online başarısını en üst düzeye çıkarmak için
Rekabette Öne Çıkmanızı Sağlayacak 5 Öneri
Rekabetin önüne geçmenize yardımcı olacak 5 stratejiyi bu rehberimizde ayrıntılı bir şekilde ele alıyoruz.
Ortalama Sepet Tutarını Arttırmanın 4 Yolu
E-ticaret dünyasında başarılı bir işletme olmanın anahtarı, müşterilerin ortalama sepet tutarını artırmak ve karlılığı maksimize etmekle ilgilidir.
Yapılmamışı Yapmak Mümkün Mü?
e-Ticaret sektöründe bütün köşelerin kapıldığını düşünenlerdenseniz bu yazıyı daha dikkatli okuyun. Size ilham vermek gibi bir niyetimiz yok ancak neleri yapmamanız gerektiğini tekrar hatırlatabiliriz. Çünkü e-Ticarette başarısız olan tüm iş modelleri, benzer sorunlar çözülmediği için bir bir yok olup gitti.
B2B e-Ticaret’in Avantajları
B2B e-Ticaret çözümleri, şirketlerin iş yapma şeklini değiştirebilir. B2B satışları, geleneksel olarak işleyen kanallardan online platformlara doğru kaymaktadır. işletmelerin müşterilerinin beklentilerini karşılamak ve pazarda rekabetçi kalabilmek adına teknolojiye uyum sağlaması gerekmektedir. B2B e-Ticaret çözümleri, müşterilerinizin ürünlerinizi online satın almalarına izin vermenin yanı
B2B e-Ticaret İçin Dijital Strateji Nasıl Olmalı?
Günümüzün B2B alıcılarının doğası değişiyor, tedarikçiler ve ortaklarla çalışma biçimlerinin de gelişmesi gerekiyor. B2B müşterileri için karar verme ve satın alma pozisyonlarında sadece daha fazla Y kuşağı olmakla kalmadı, aynı zamanda COVID-19 geleneksel yüz yüze satış modelini de etkiledi. Online Olun! Araştırmalara
B2B e-Ticaretin Geleceği Nedir? Bir Endüstrinin Evrimi Üzerine 5 Öngörü
1. Küresel Perakende e-Ticaret Satışları Dünya Çapında Artacak E-ticaret satışları dünya çapında sürekli artıyor. Son 25 yılda perakende işinde devrim yarattı. İstatistiklere göre e-ticarette rakamlar her sene misliyle büyüyor. Teknolojinin ilerlemesi ve müşterilerin değişen talebi ile e-ticaret artık çok farklı bir
B2B e-Ticaret Nedir? Nasıl Başlanır?
B2B (Business-to-Business: İşletmeden İşletmeye) e-ticaret firmaların dijital ortamda birbirleri ile yaptığı ürün ve hizmet alışverişidir. Nihai kullanıcıya yapılan ürün satışından yani B2C (Business-to-Customer: İşletmeden Nihai Müşteriye) ticaretten oldukça farklıdır. B2B Ticaret Kimler Arasında Yapılır? Hammadde üreticisi - ürün üreticisi Ürün üreticisi
Takip Etmeniz Gereken 7 B2B e-Ticaret Trendi
Eski Yöntemlerden Vazgeçin Geleneksel yaklaşımlara takılı kalarak B2B işinizi B2C ile karıştırmadığınızdan emin olun. Birçok firmanın hala teknolojiyi gerektiği gibi benimsenmediğini ve çoğu e-ticaret devinin eski sistemlere bağlı kalarak hata yaptığını belirtmekte fayda var. Eski Sistem, artık marjinal faydası azaldığı halde eski
Online Reklam Nedir? Online Reklamlar İle Dönüşüm Nasıl Elde Edilir?
Online Reklam Yönetimi Nedir? Online reklam, dijital kanallar üzerinden ürün veya hizmet tanıtımının yapılmasına denir. Potansiyel müşterilere ulaşabilmek adına online reklam yönetimi oldukça fazla önem taşımaktadır. Günümüzde reklam mecraları arasında en çok tercih edilen mecralarda biri haline dönüşen internet reklamcılığının reklamveren