Dijital pazarlama, modern iş dünyasının vazgeçilmez bir bileşeni haline gelmiştir. İşletmeler için büyüme ve rekabet avantajı sağlama potansiyeli taşıyan bu strateji, ancak doğru bir şekilde uygulandığında gerçek potansiyelini ortaya koyar. Bu yazıda, işletmenizin online başarısını en üst düzeye çıkarmak için

e-Ticaret sektöründe bütün köşelerin kapıldığını düşünenlerdenseniz bu yazıyı daha dikkatli okuyun. Size ilham vermek gibi bir niyetimiz yok ancak neleri yapmamanız gerektiğini tekrar hatırlatabiliriz. Çünkü e-Ticarette başarısız olan tüm iş modelleri, benzer sorunlar çözülmediği için bir bir yok olup gitti.

B2B e-Ticaret çözümleri, şirketlerin iş yapma şeklini değiştirebilir. B2B satışları, geleneksel olarak işleyen kanallardan online platformlara doğru kaymaktadır. işletmelerin müşterilerinin beklentilerini karşılamak ve pazarda rekabetçi kalabilmek adına teknolojiye uyum sağlaması gerekmektedir. B2B e-Ticaret çözümleri, müşterilerinizin ürünlerinizi online satın almalarına izin vermenin yanı

B2B (Business-to-Business: İşletmeden İşletmeye) e-ticaret firmaların dijital ortamda birbirleri ile yaptığı ürün ve hizmet alışverişidir. Nihai kullanıcıya yapılan ürün satışından yani B2C (Business-to-Customer: İşletmeden Nihai Müşteriye) ticaretten oldukça farklıdır. B2B Ticaret Kimler Arasında Yapılır? Hammadde üreticisi - ürün üreticisi Ürün üreticisi

  Eski Yöntemlerden Vazgeçin   Geleneksel yaklaşımlara takılı kalarak B2B işinizi B2C ile karıştırmadığınızdan emin olun.   Birçok firmanın hala teknolojiyi gerektiği gibi benimsenmediğini ve  çoğu e-ticaret devinin eski sistemlere bağlı kalarak hata yaptığını belirtmekte fayda var. Eski Sistem, artık marjinal faydası  azaldığı halde eski