Video Reklamlarında Neleri Ölçmelisiniz?
İşletmeniz için video reklam çalışmaları yaparken, çalışma veriminizi daha fazla artırabilmek için ölçmeniz, analiz etmeniz gereken bazı unsurlar bulunuyor. Bu yapacağınız analiz, […]
YouTube Kanalınızın Etkileşimlerini Nasıl Artırabilirsiniz?
E-ticaret şirketiniz için bir YouTube kanalı mı oluşturdunuz? Şimdi de bu kanalın etkileşimlerini mi artırmaya çalışıyorsunuz? İzlenme oranlarınız çok mu düşük? YouTube […]
E-Ticarete Başlamadan Önce Nelere Dikkat Etmelisiniz?
Dijitalleşen dünya iş yapma şekillerini değiştiriyor. E-ticaret, gelişen teknoloji ve değişen alışveriş davranışları ile birlikte şekil almaya devam ediyor. Yeni oyuncuların bölgesel […]
Müşterilere Geri Dönüşte Bulunmak Neden Önemli?
Bugüne kadar “cevap beklemeyi seviyorum” diyen hiç kimse olmamıştır sanırım. İnsanlar yakın çevrelerinden birileri onlara geç geri dönüşlerde bulunduğunda onlara bile sitem […]
Influencer Marketing Ajansları ile Anlaşma Yaparken Nelere Dikkat Etmelisiniz?
Influencer ajansları ile çalışmaya başlamadan önce bazı anlaşmalar yapmalısınız. İşletmeniz için yapılacak olan çalışmaların ne şartlarda yapılacağını, bunların nasıl olması gerektiğini dair […]
Sosyal Medya Başarınız İçin 8 Video İçerik Fikri
YouTube, platformunda aylık 1,8 milyar oturum açan kullanıcı olduğunu söyledi. YouTube’un yaptığı duyurunun içerisinden daha ilginç bir istatistik söyleyeyim ben size, insanların […]
Olumsuz Yorumlar İşletmelere Nasıl Bir Katkı Sağlar?
İşletmeniz için kötü geri dönüş alıyor olabilirsiniz. Hatta bu size zarar veriyor da olabilir. Ama olumsuz yorumların size sağladığı faydaları da göz […]
Şahıs Şirketi Nedir ve Nasıl Açılır / Gerekli Belgeler
Bu yazımda size, şahıs şirketin ne olduğu, avantajları ve dezavantajları, nasıl kurulduğu, gerekli evrakları, ne kadar bir ücret ödemeniz gerektiği ve şahıs […]
E-Ticaret Siteniz İçin Doğru Tedarikçiyi Bulma Rehberi
Günümüz dünyasının şüphesiz ki en büyük fırsatlar sunan ticaret ve girişim alanlarından bir tanesi de e-ticaret. Bu yüzden zaten ticaret ile uğraşanların […]
İşletmeler Olumlu Yorumlara Nasıl Geri Dönüş Sağlamalılar?
İşletmelerin büyük çoğunluğu, kullanıcıların yaşadığı olumsuz deneyimlere karşı anında geri dönüşte bulunurlar. Çünkü işletmeler, müşterilerinin yaşadığı olumsuz deneyimi hızlı bir şekilde düzeltip […]
Dropshipping Nedir Ve Avantajları Nelerdir?
Herhangi bir ürün alıp daha sonra satışını gerçekleştirmek yerine, ürünü daha satın almadan farklı platformlarda reklamını sağlayarak kar elde etme durumu dropshipping […]
Dünyayı Kapsayan Bir Mağazanız Olsun İster Misiniz?
Günümüz ekonomisinin en önemli seçeneklerinden biri olan mağazacılık, online kategoride farklı bir boyuta ulaşmıştır. 100 metre kare bir mağazaya belki beş yüz […]